Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Heeej goedemorgen meiden ... weer heerlijk rustig hier...
iedereen druk met werk of zn huisje aant poetsen?? hihi heb ik net ook gedaan..achterkant vant huis de ramen gezeemd van binnen en buiten..zoonlief meende goed te helpen, heeft nu heel natte broek maarja toch lol gehad.. daarna heerlijk gestofzogen samen met zoonlief, heb ik ook ff laten tobben met de stofzuiger, vind hij zo bere interressant!!
Ook nog ff n wasje aangezet, dus nu zit ik ff lekker met n bakkie!!
Dus vanmiddag als zoonlief slaapt nog ff wc en douche doen en dan vind ik het wel weer prima hier, ik moet rustig aan doen dus...hihi maar voel me eigenlijk wel weer prima dus ga gewoon lekker door...vanmiddag na zn middagslaapje ga ik naar mn ouders. bij mn zusje op school hebben ze 1of andere markt, met bruidsmodeshow. waren 70bruidjes zei mn ma..wel maf. mn zusje doet de trouwjurk van mn schoonzusje aan en dan ga ik dr haar mooi   doen. ben ik nogal goed in al zeg ikt zelf. hebt vaker bij feestgasten gedaan dus wel leuk om te doen! mn zusje weer blij....... dus ik vermaak me vandaag wel... ga ik vanavond ff bij die show kijken met mn schoonzusje..wel grappig...!
Hej maar nu ff op jou reageren Nathalie..meid meid, wat zit er toch veel in jou koppie zeg..pfff overvol denk ik.. En wat vervelend bonje met je mams.. maar gelukkig weer zo goed als uitgepraat begrijp ik. maar kan me voorstellen dat je je gewoon niet fijn voelt. ik denk dat je hier alles neermag zetten hoor. vind het niet erg om te lezen..als het jou oplucht! Meid en ik denk dat het wel stellig wat met zwanger worden te maken heeft. dat speelt gewoon nu een heel grote rol in jou leventje.. en daar ben je steeds druk mee dat doolt door je hoofd...en daarom zijn je hormonen en emoties iets op hol en gevoeliger denk ik en ga je over veel dingen nadenken..helemaal niet vreemd hoor. ik ken het...Ik had dat pas dus ook, na die miskraam.. je moet er misschien iets minder mee bezig zijn.. dat is beter voor je lijkt mij? maar weet ik niet natuurlijk, iedereen zit anders in elkaar.. gewoon proberen rustig aan te doen meid. en ik weet zeker dat je ooit een mooi wondertje in je buik zult hebben, waarom jij niet en wij wel? echt meid, hou de moed erin en zie het zo positief mogelijk in, netals hoe je gistermorgen zelf schreef! was super knap van je! meid ik denk aan je...
en aan de rest natuurlijk ook hoor...meiden ik ga nog ff wat doen hier, en ik kom vandaag nog zekers weer ff langs hoor!
Fijne dag en dikke knuf van mij...

Goedemorgen meiden, ik heb vandaag bagger geslapen, want de kat begon al 3.45 uur al vervelend te doen en ik werd steeds wakker enzo. Uiteindelijk toen mijn vriend is gaan werken, nog maar ff blijven liggen, maar ook tig keer wakker, maar ik wou gewoon niet uit bed komen. Net lekker ff gedoucht en aangekleed. Broodje gegeten met mijn mannetje en nu hier maar eens weer ff kijken.

Bedankt voor de lieve woorden MamaJm. Tuurlijk gieren de hormoontje wel door mijn lijf en denk gewoon dat het alles met alles is. Zorgen die ik me maak over mijn auto, gedoe met het uwv e.d. nu revalidatietraject enzo. Ik heb wel de insteek van dat ik het op me af laat komen. Was er deze periode al minder mee bezig dan de eerst paar rondes. We zien het wel. Ga jullie nog fijn ff gezelschap houden.

MamaJM hoe heb je je cyclus gerekend op hoeveel dagen? Ik ben best heftig ongi nu. Vannacht ook een buikpijn niet normaal. Eerst maar ff paracetamol genomen.

Ik moet vanmiddag werken, dalijk eerst maar ff de stofzuiger hier erdoor halen hiero, want heb geloof ik een zandbak hier binnen. Wens jullie fijne middag en tot later. Hoef pas tegen 15.15 uur te werken gelukkig.

Liefs Nathalie

Heeej Nathalie ik ga eerst ff broodje eten nu met zoonlief want die begint moe te worden en dan kan hij naar bed en dan kom ik nog ff met jou kletsen... rustig aan he meis..
Liefs mij spreekje vast straks wel...xx

Heeej Nathlaie, sorry maar manlief belde net dat hij ff ook komt thuis eten met n collega dus dan ga ik hier natuurlijk niet zitten kwebbelen, want pc staat namelijk in de keuken, maar ik ga gauw de douche ondertussen nog ff schoonmaken en ben ik met een halfuurtje terug... kan ga ik echt ff met je kwebbelen..anders mag je me msn ook wel uitnodigen hoor. staat wel op mn hyves, bij profiel dacht ik! ik merk het wel zoniet, dan kletsen we hier gezellig verders he!
Ohja hoe ik mn cyclus trouwens had uitgerekend, nou ik ga gewoon ervan uit dak over n maandje weer ongesteld ga worden, of niet hihi.. maar ga het straks ff via babybanner ofzo echt berekenen....
Totstraks meis!!

Ik had jou nod namelijk stiekum berekend toen je net een miskraam had gehad en niet meer op het lijste wou *bloos* ik kwam namelijk op 16 juni uit, vandaar. Op basis van 28 dagen. Kweet niet op basis van hoeveel dagen jij rekend. Ik zal zo ff kijken op hyves. Geeft niks hoor meis, ben toch nog heir ff aan het bijlezen en reageren op topics.

Liefs Nathalie

Heeej ondertussen heb ik douche, wc en afwas klaar dus vind mn huisie wel weer schoon genoeg voort weekend hoor...je moet een keer klaar zijn he.
Ik zit nu gezellig met Nathalie op msn., hihi ze had me meteen toegevoegd! mafkees!
Ze is nu emoticons van me aant jatten haha en ze kan het niet bijhouden..ohoh wat ben ik flauw he.
Ik heb net op babybanner een bannertje gemaakt. ik wil nogwel niet op de lijstjes maar zo kan ikt wel beetje bijhouden he...hoever mn lichaam is enzo...

Was ik ook ff weer. Wat een rateltante die MamaJM, hihih. Maar fijn dat ze zich weer beter voelt. En we kletsen gezellig of op msn. Al heel wat leuke emoticons gejat, hihih.

Ik zit nu rustig ff op de bank (nou ja rustig, hahahah) net ff beetje stof gezogen, maar kan niet teveel lawaai maken, want mijn mannetje is nog aan het werk. Die komt net in korte broek naar beneden met zijn haren door de war. Pff wat is het warm boven. Ja hij zit de hele tijd achter zijn pc te werken en telefoon aan te nemen, dus die zal het wel warm hebben. Zal dalijk ff waterijs voor hem gaan halen, want daar had ie trek in. Komt ie net alweer naar beneden in de veronderstelling dat ik ijs heb, maar nee dus, hihih. Dus ik ga nu maar ff snel. Kom dalijk nog wel ff bijkletsen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan