Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009
Mei:     Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Hey meiden,

Zoals jullie zien zijn bij mij ook vandaag de rd'tjes gekomen. Ik heb een buikpijn das niet normaal....maar ik ben wel blij dat ik weer netjes een cyclus van 28 dagen heb.

Hey nathalie; we zijn weer lekker samen!!!!!

Ik voel me zo slecht dat ik zelfs op dit moment mij niet kan concentreren op wat ik wil zeggen.
Ik had vriendje wel beloofd wat minder op het forum te zitten, maar dat zien we wel. Meestal ben ik er niet zoveel tijdens mijn ongi maar tegen mijn nieuwe nod aan zal ik vast en zeker wel weer komen......

Ik ga ff lekker op de bank liggen met mijn trainingsbroek aan en ga wat proberen te slapen, want ben doodmoe.

Meiden op naar de volgende zwangere!!!!!

Hele dikke kus mama22

Aaaaaach mama22 wat jammer zeg..ookal bij jou de rd'tjes..pfff en dan zo'n buikpijn. vervelend hoor. sterkte ermee joh! en kom gewoon wanneer jij zin hebt hoor hier.. niets is verplicht! gewoon gezellig kletsen en er wat minder mee bezig zijn misschien he!
Doe rustig aan en hou je taai! we zien je wel weer!! op naar de volgende ronde dan maar...xxx

hallo allemaal,

helaas geen nieuwe zwangeren! jammer, want ik had wel zin in wat gezelschap!!!

vandaag even drie nieuwe bh's gekocht in een cup groter.......andere begonnen me echt pijn te doen. zucht, had misschien beter meegroei bh's kunnen kopen, maar die vind ik zo stom!!! nu hele mooie stevige van esprit gescoord, grijs en creme en een zwarte van de hema.......m'n borsten zullen toch niet nog groter groeien? weet echt niet wat me overkomt zeg!!!

hier beginnen de hormoontjes ook voor emoties te zorgen, ben eerder prikkelbaar, of komt dat door de moeheid??? zit nu alweer in pyama en later dan 8 uur in bed gaat het vanavond niet worden...trek ik gewoon niet

heb trouwens ook ongeloofelijk veel dorst steeds, honger bijna niet.....is dit herkenbaar??? ook vaak en veel misselijk, gelukkig niet spugen maar moet wel diep zuchten om het gevoel weg te voelen ebben....

de kat hier thuis veranderd lekker met me mee....aanhankelijker dan dat ie ooit is geweest, niet ineens een schootkat, maar duidelijk anders...grappig hoor!

leerling zei vandaag uit het niks: wanneer wordt je baby geboren?? ik dacht, huh? hebben ze extra radars ofzo bij die kids geimplanteerd? heb maar als antwoord gegeven: als de baby groot genoeg is.....voor de rest geen vragen meer, dus hopelijk zit het goed.....vond het ook zo raar om een leerling voor te liegen, gaat tegen m'n gevoel in....

nou, een heel verhaal......nu maar even aan de warme melk voor de calcium en dan bedje toe!!!

Aaaah, mama22, wat balen..... Ik had zoooo gehoopt dat je toch positief zou testen.... Ben ik nou echt de enige deze maand?? Voelt wel een beetje heel erg alleen  . Je bent nu in ieder geval weer 'samen' met Nathalie; dat verzacht de pijn misschien een beetje? Mijn duimen gaan voor jullie allemaal draaien de komende weken!  
Liefs,
Kipling

Heej Parent2b wat vervelend zeg dat je zo ontzettend moe bent steeds. en appart zeg dat een leerling je vroeg wanneer de baby kwam..pfff werd je niet rood?? hihi succes ermee!
En kipling geziet maar lekker van je zwangerschap, kan samen met parent2b he.. is toch alleen maar fijn!
wij volgen je hopelijk spoedig!!!
Fijne avond xxx

Ik kom zo ff kletsen, paps is hier nog dus kan niet veilig kletsen.
Heb inmiddels wel bijgelezen. Tot strakkies! Kussiessss

Terug
Bovenaan