A
Anoniem
Guest
Nou meis, smul lekker van je ijsje, ik zal ff niet meer zo ratelen. want zoonlief is wakker en ik zou naar mn ouders gaan. dus ik ga zo. het is nu heerlijk weer dus ik ga heerlijk op de fiets! tenmiste ik hoop dat t droog blijft...maar ziet er wel ff naar uit en anders maar regenbuitje over ons koppie
Ik moet mn zusje dr haar mooi gaan doen. ze heeft dus een bruidsmodeshow op haar school en er is een markt ofzo vanalles... dus ik kan heerlijk me uitleven als kapster! doe ik graag dus...en zoonlief kan daar dan heerlijk met mn jongste broertje spelen. vind ie altijd geweldig Die vermaakt zich daar wel met allemaal mooi ander speelgoed of buiten!
Nou meiden ik spreek jullie vast weer snel.. sterkte als de rd'tjes niet leuk doen met buikkrampen enzo en we horen wel weer...
ik denk wel ff totvanavond, ik ga dan ook ff naar die school met mn schoonzusje, kijken hoe mn zusje daar loopt tussen alle bruidjes...hahaha t kind is 14....Fijne middag en avond alvast allemaal..
Nathalie werkze zo meteen nog ff! sterkte voor je mannetje in de hitte aant werk..hihi
Latersss