Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Nou meis, smul lekker van je ijsje, ik zal ff niet meer zo ratelen. want zoonlief is wakker en ik zou naar mn ouders gaan. dus ik ga zo. het is nu heerlijk weer dus ik ga heerlijk op de fiets! tenmiste ik hoop dat t droog blijft...maar ziet er wel ff naar uit en anders maar regenbuitje over ons koppie
Ik moet mn zusje dr haar mooi gaan doen. ze heeft dus een bruidsmodeshow op haar school en er is een markt ofzo vanalles... dus ik kan heerlijk me uitleven als kapster! doe ik graag dus...en zoonlief kan daar dan heerlijk met mn jongste broertje spelen. vind ie altijd geweldig Die vermaakt zich daar wel met allemaal mooi ander speelgoed of buiten!
Nou meiden ik spreek jullie vast weer snel.. sterkte als de rd'tjes niet leuk doen met buikkrampen enzo en we horen wel weer...
ik denk wel ff totvanavond, ik ga dan ook ff naar die school met mn schoonzusje, kijken hoe mn zusje daar loopt tussen alle bruidjes...hahaha t kind is 14....Fijne middag en avond alvast allemaal..
Nathalie werkze zo meteen nog ff! sterkte voor je mannetje in de hitte aant werk..hihi
Latersss

HAAAAA MEIDEN! Ja ik leef nog haha.... beetje druk gehad met allerlei minder leuke dingen (advocaat vanwege t vorige huis.... sjaggie d'r van ) Nu wel weer aardig fit, want, de 1e echo afgelopen dinsdag was helemaal goed!! Zal hem zo ff plaatsen. Ik moest wel heeel wat bij lezen haha...
Ik ben sinds 4 dagen van het grootste gedeelte van mijn misselijkheid af, afkloppen he... voel me dus ook stukken beter.
Van de week t vakantiegeld gehad, een heel cool stippen topje in t groen van mama licious gekocht... ech gaaf!
Vriendlief is ook helemaal baby minded en die had zelfs de echo foto mee naar t werk. En zwaaien dat die beeb deed hahaha...
Nou ja, vandaag en gisteren vrij geweest, lekker uitgeslapen en niks gedaan... dus ik voel me okeej. De baby is nu 4 cm en ik was dinsdag 10 wk en 4 dagen,had de datum van 18 dec. dus goed!
Nou ja, verder weinig nieuws, ik zal weer wat vaker posten. Enne voor de echo, komt er zo aan!
liefs boeffie

Heeej Boefieboh, wat leuk dat je ff langs komt..pff wat een gedoe met je huis gehad joh. is het nu allemaal in orde ? ik hoop het voor jullie. en dat er nu wat rustiger tijden komen... Geniet je wel van je groeiende buikje..wat gaat t snel zeg! ik ben echt heel benieuwd naar je echo??!!! hopelijk lukt het je het te plaatsen?? succes!!
Doe rustig aan en gezellig als je ons weer wat meer op de hoogte houd..hihi..
 Nathalie lekker gewerkt vanmiddag?
Mn zusje dr haar is heel mooi geworden, ik heb de trouwjurk van mn schoonzusje ook ff aangehad, hihi we waren toch bezig. ze is alleen veel kleiner en fijner dan ik dus ik paste hem niet helemaal dicht... hihi het bovenlijfje dan he, en ik heb ook al kindje gehad dus mn lichaam is wel veranderd met voorheen. maarja dat maakt me niks, ben er verders nog heel tevreden over...
Straks dus ff naar de school van mn zusje, us kijken hoe ze is als bruidje hihi...
nou spreek jullie vast nog wel..knuf mij en fijne avond allemaal!!

Hey Meiden, ben er ook weer hoor. Net ff wat gegeten, was pas laat thuis ivm mijn werk. Pff wat een hectiek vandaag en wat was het benauwd binnen. Zeker als het erg druk is en je 100 dingen tegelijk moet doen. Heb namelijk proberen in kaart te brengen wanneer wie met vakantie gaat. Want eigenlijk zijn we week 29, 30 en 31 gesloten (dus ikke lekker vrij) maar als er nu veel kids pas in week 30 op vakantie gaan of helemaal niet op vakantie, dan gaan we proberen zoveel mogelijk zwemlessen gewoon door te laten gaan.
Boeffie gezellig dat je weer langs kwam meis, we gingen je missen. Ben erg benieuwd naar jullie echo meis! Komt het allemaal goed met jullie huis? Ik hoop het. Fijn dat je je wat beter voelt. En hoop dat je weer wat vaker gezellig komt kletsen. Ja we hebben wat gerateld de afgelopen week hè.

Wens jullie allemaal hele fijne avond. Onze tuin staan nu wat plantjes in, dus lijkt steeds mooier. Ga ze straks ff besproeien, anders krijg ik ruzie met paps en opa,hihih. Tot later meiden.

Liefs Nathalie

dag meiden,  omdat op de een of andere manier de foto niet op de log te plaatsen is, hierbij de link van onze weblog, waar de foto te vinden is....

http://ninarolandminimuppet.web-log.nl/

onze mini muppet 10 weken en 4 dagen oud...

liefs Nina

ow en wat betreft t huis, staat dus weer te koop, mooi Klote, advocaat inde arm genomen om de koper aan te klagen en de boete van 10% te eisen, anders kost het ons veeeel te veel...

liefs

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009
Mei:     Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08       2e bezoek    17 juni
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Ohhhhh wat een lieve echo zeg Boeffie. Ik was ff vergeten dat je weblog had, anders hadden we daar ff kunnen lezen hoe het met je is meis. Heb je 2e bezoekje bij VK ff ingevuld hoor. Kweet niet of het zo allemaal klopt? Jeetje wat een ellende met jullie huis. Wel fijn dat je nu al je spulletjes in het nieuwe huis hebt. En het konijntje vrolijk rond huppeld, de bloemetjes beginnen te bloeien. Nu het zulk mooi weer is en je minder misselijk bent kunnen jullie hopelijk dit weekend lekker genieten. Ik lees hier en daar dat het niet zulk mooi weer is. Maar hier in Drenthe is het echt kei warm hoor.

Ik ga lekker ff tv kijken en hier verder bijkwebbel dalijk. Ff bijkomen van druk middagj werken.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan