Goedemorgen lieve meiden... weetje het gekke is, ik ken jullie geen van allen en toch blijf ik hier steeds alles wat in me omgaat aan jullie schrijven. gewoon omdat er heus 1iemand leest wat er in me omgaat en ik het van me af kan schrijven.
Tuurlijk ik kan ook heel goed bij mn mannetje terecht en bij vriendinnen en mn mams enzo hoor, maar dit is toch weer anders/fijn!
Meiden ik moet jullie ff wat uitleggen denk ik...misschien helemaal niet boeiend maar dan lees je het niet he..prima
Maar toen ik dus van zoonlief zwanger was ben ik op zwangerschapsgym gegaan. heel erg leuk ten eerste om te doen! maar ik heb het zo getroffen dat we toen zo'n leuke toffe groep van 9 a.s. mama's hadden waar ik dus nog steeds..jaja na bijna 2 jaar contact mee heb! en dat willen we zo houden.
1 is er inmiddels afgevallen, zij vond het wel goed zo. jammer natuurlijk, maar nu hebben we nog met 8 regelmatig, zo om de 5maanden contact. nu de kids wat groter worden is het wat minder. maar we houden dan een soort reuni bij iemand thuis! erg leuk om elkaar weer te zien en spreken en ervaringen te delen over de opvoeding en kids. je hebt echt wat met elkaar!
Tijdje terug zijn we eens als mama's uit eten geweest..naar wokrestaurant. was erg leuk en gezellig en best weleens lekker zonder de kids!
Maar nu half juni hebben we zeg maar weer reuni bij 1 van de mama's en kids erg leuk dus en kijken we naar uit. nu kunnen ze inmiddels allemaal lopen en die kinderen vermaken zich dus vast wel samen!
Nu mailen we ook nog weleens met elkaar en met de 1 is het contact iets hechter als met de ander. dat is normaal natuurlijk...dat heb je altijd en overal.
maar nu mailde er dus gister 1 dat ze rond sinterklaas een 2de spruitje mogen verwelkomen..jakkie dat is natuurlijk heel fijn voor ze maar mij stak het ff. het deedt me pijn
Echt, dat wou ik dus ff hier schrijven, ik dacht dat ik er aardig overheen was, maar als ik dan zo'n mailtje krijg van n ander die ook zwanger is, dan denk ik bah, ik had het ook zo graag willen vertellen.
Ik had eerst willen wachten tot de reuni om het te vertellen over mn mk. maar heb ze nu gisteren maar meteen gemaild. leek me makkelijker, dan weten ze het al een beetje en hoef ik het dan niet meer zo uit de doeken te doen. want dat blijft toch vervelend en moeilijk voor me
Ik ben niet zo'n emotie mens en verdring dat vaak, maar nu had ik net 2 zo ontzettend lieve reacties van 2 terug( de 1 is dus net zwanger en die ander verwacht het begin juli) echt het zijn schatten van meiden, maar ik het toch potje zitten janken hier in mn eentje achter de pc. belachelijk voelde ik me. maar dacht laat me maar gaan. zoonlief liep gelukkig lief buiten te spelen dus heeft niet echt wat gemerkt. maar wat blijft t nog rottig en moeilijk zeg.
tuurlijk gun ik iedereen een zwangerschap, maar mezelf ook zo graag...pffff
meiden sorry ik was heerlijk in huis aan de slag gegaan, maar moest dit nu eerst ff kwijt..
ik hoop niet dat jullie t erg vonden, ik weet ook niet.. heeft met mn verwerking te maken denk ik...laat me maar schrijven..
allemaal fijne dag en totgauw.liefs mij