Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Meiden ik kom nog ff langs kom jullie hele fijne nacht te wensen
Ik was al opweg naar bedje, of eigenlijk lig ik al in bedje toen ik nog ff bij de kluskippies ging lezen. en wat blijkt Jolie is zwangerrrrrrr!
Ik had net vandaag gepost dat ik het voorgevoel had wat ik ook bij Kipling had, hihih
En ja hoor ze is zwanger. Vind dit nu wel een beetje eng worden hoor.

*denk denk denk* voel voel voel * wie is er nu zwanger, hihih
Vind het ook zo vreemd dat ik bij mijn eigen geen voorgevoel krijg hoelang mijn cyclus nu zal gaan duren. Misschien omdat ik wel helemaal niet ongi ga worden? Ik durf het niet teveel te hopen hoor. Maar lekker klussen hier, wie weet!
Kan me er eigenlijk nog geen voorstelling van maken. Ik zit hier gewoon lekker met iedereen mee te kletsen en peptalk te geven, traantjes te laten en te lachen en helemaal   niet het idee dat ik hier ook in de toekomst ooit mag gaan neerzetten dat ik zwanger ben. Zo vreemd! Maar goed das wel het doel hè, hihih.

Maar tot die tijd en zeker ook na die tijd blijf ik jullie aanmoedigen, want heb het idee dat er eerst nog wel meer zwangeren gaan vallen. Maar hier moet er ook weer ff wat bij hoor. Hallo we liggen achter! Ik wil hier ook een zwangere erbij! Dus meiden klussennnnnnnnnnnnnnnnnnnn! En wel raak klussen die keer aub, hahaha.

Liefs Nathalie

Ik kan niet slapen, kan iemand een slaapliedje voor me zingen, hihih

Goedemorgen lieve meiden... weetje het gekke is, ik ken jullie geen van allen en toch blijf ik hier steeds alles wat in me omgaat aan jullie   schrijven. gewoon omdat er heus 1iemand leest wat er in me omgaat en ik het van me af kan schrijven.
Tuurlijk ik kan ook heel goed bij mn mannetje terecht en bij vriendinnen en mn mams enzo hoor, maar dit is toch weer anders/fijn!
Meiden ik moet jullie ff wat uitleggen denk ik...misschien helemaal niet boeiend maar dan lees je het niet he..prima
Maar toen ik dus van zoonlief zwanger was ben ik op zwangerschapsgym gegaan. heel erg leuk ten eerste om te doen! maar ik heb het zo getroffen dat we toen zo'n leuke toffe groep van 9 a.s. mama's hadden waar ik dus nog steeds..jaja na bijna 2 jaar contact mee heb! en dat willen we zo houden.
1 is er inmiddels afgevallen, zij vond het wel goed zo. jammer natuurlijk, maar nu hebben we nog met 8 regelmatig, zo om de 5maanden contact. nu de kids wat groter worden is het wat minder. maar we houden dan een soort reuni bij iemand thuis! erg leuk om elkaar weer te zien en spreken en ervaringen te delen over de opvoeding en kids. je hebt echt wat met elkaar!
Tijdje terug zijn we eens als mama's uit eten  geweest..naar wokrestaurant. was erg leuk en gezellig en best weleens lekker zonder de kids!
Maar nu half juni hebben we zeg maar weer reuni bij 1 van de mama's en kids erg leuk dus en kijken we naar uit. nu kunnen ze inmiddels allemaal lopen en die kinderen vermaken zich dus vast wel samen!
Nu mailen we ook nog weleens met elkaar en met de 1 is het contact iets hechter als met de ander. dat is normaal natuurlijk...dat heb je altijd en overal.
maar nu mailde er dus gister 1 dat ze rond sinterklaas een 2de spruitje mogen verwelkomen..jakkie dat is natuurlijk heel fijn voor ze maar mij stak het ff. het deedt me pijn
Echt, dat wou ik dus ff hier schrijven, ik dacht dat ik er aardig overheen was, maar als ik dan zo'n mailtje krijg van n ander die ook zwanger is, dan denk ik bah, ik had het ook zo graag willen vertellen.
Ik had eerst willen wachten tot de reuni om het te vertellen over mn mk. maar heb ze nu gisteren maar meteen gemaild. leek me makkelijker, dan weten ze het al een beetje en hoef ik het dan niet meer zo uit de doeken te doen. want dat blijft toch vervelend en moeilijk voor me
Ik ben niet zo'n emotie mens en verdring dat vaak, maar nu had ik net 2 zo ontzettend lieve reacties van 2 terug( de 1 is dus net zwanger en die ander verwacht het begin juli) echt het zijn schatten van meiden, maar ik het toch potje zitten janken hier in mn eentje achter de pc. belachelijk voelde ik me. maar dacht laat me maar gaan. zoonlief liep gelukkig lief buiten te spelen dus heeft niet echt wat gemerkt. maar wat blijft t nog rottig en moeilijk zeg.
tuurlijk gun ik iedereen een zwangerschap, maar mezelf ook zo graag...pffff
meiden sorry ik was heerlijk in huis aan de slag gegaan, maar moest dit nu eerst ff kwijt..
ik hoop niet dat jullie t erg vonden, ik weet ook niet.. heeft met mn verwerking te maken denk ik...laat me maar schrijven..

allemaal fijne dag en totgauw.liefs mij

Hey Lieve meiden, we zijn helemaal verdwaald naar pagina 2. Dat kan natuurlijk niet hè. Dus dacht kom maar ff weer beetje bijkletsen. Heb al heel veel gekletst in de kluskippies net, dus ben eigenlijk een beetje door mijn lange verhalen heen.

MamaJM had daar ook al ff op je gereageerd. Nu ben je aan het werk. Maar meis geef jezelf de tijd. Emoties opkroppen en steeds maar wegstoppen kan voor ff maar je krijgt het terug hoor meis. Al die opgekropte  emoties doet je lichaam niet veel goed. Ik kan het weten, hihih. Knap van je dat je al hebt gemaild over je miskraam en dat je van een aantal weet dat ze opnieuw zwanger zijn is ook wel fijn, dan kan je het voor jezelf al een beetje en plekje geven en met de reuni misschien wat meer genieten en je ervaringen delen. Ook jij mag zeggen hoe je je voelt, want het leventje is niet altijd maar rozengeur en maneschijn. Maar dat hoeven we elkaar niet te vertellen. Ik denk dat iedereen in zijn of haar leventje dingen mee maakt, moeilijke periode/momenten.

Ik ga ff lekker tv kijken, kom dalijk nog wel ff babbelen!

=XxX= Nathalie

Hoi Dames,

Van harte met jullie ondertrouw mis dove.
Maak er een leuke trouwdag van over een tijdje.
Nathalie, wat vervelend om op te staan met hoofdpijn.
Ik heb dat ook wel eens en dan kun je het beste heeeeeeel rustig aandoen die dag.
Beterschap.

Ik had donderdag geschreven dat ik de rode duiveltjes had gezien, maar ik heb me toch vergist.
Ik was er wel van overtuigd dat ze re waren, maar tot op vandaag is er niets.
Dus ik  ben toch overtijd.....   Alleen heb ik uit nieuwschierigheid donderdag morgen een test gedaan en die was negatief. en iets later dacht ik dus ook dat ik ongi was.

Vergist dus.
Ik wacht nu tot eind volgende week.

Hebben jullie nog Tips.....

gr. Christel

Ohhhh spannend Christel. Hoezo dacht je dat je ongi was dan? Of dacht je na die negatieve test, ohh dan word ik vast ongi. Wanneer was je nod? Dan veranderen we het nu weer ff in overtijd. Wel spannend hoor. Het enige wat je kunt is afwachten ben ik bang. Hoelang ben je dan nu overtijd? Heb je kwaaltjes of hoe voel je je verder?

Soms gaat rustig aan doen helaas niet Christel, als je allerlei dingen hebt die je moet. Mijn mams zei vanmiddag ook al ik hoor je alleen zeggen van ik moet dit, ik moet dat, denk toch eens aan jezelf. En daar heeft ze wel gelijk in. Heb enorme drukke week gehad, dingen gebeurd die veel inpact hebben. Dan lichamelijk ook nog eens niet zo meewerken. Dan stapelen op gegeven moment de emoties op.

Lig nu lekker op de bank Nothing HIll te kijken! Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje               07-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar             2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Christel, 29 jaar               4e ronde - 2e kindje              05-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
1e  bezoek          04-06-08
Boeffie      
2e bezoek         17-06-08
1e bezoek         13-05-08      
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
1e echo                04-06-08 om 10.00 uur
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
1e echo                27-05-08
Kipling
1e echo                09-07-08

Hoi,

Mijn NOD was 05-06-08.
Dus morgen 2 dagen overtijd.

Ik heb af en toe wel het idee dat ik last van maagzuur heb of misselijk.
Ik  had bij mijn dochter ook maagzuur, maar het lichaam kan je goed voor de gek houden...

Dan met rustig aan doen ken ik maar al te goed.
Ik werk met ons gezin nog 4 dagen in de week en ben van 08.00 tot 18.00 aan het werk.
Dus lange dagen en dan wil je toch alles in orde hebben.

Mijn man is het concert van Anoek aan het kijken op ned.3.
Ook wel leuk.

We wachten af.
Wel spannend

gr. Christel

Terug
Bovenaan