A
Anoniem
Guest
Hoi hoi, rustig hier zeg...heeft iedereen het druk..?? hihi kan hoor!
Ik klets van me af..met Nathalie..hihi die is lekker op de bank aant chillen na een drukke hechtische dag..pff meid gelukkig dat je auto snel gemaakt kon en je weer verder kon met al je therapie.. moeilijk hoor ook dat de verzekering gaat zeuren als je teveel therapie zou hebben..pff als jij dat gewoon nodig hebt voor je heup, maarja dat snappen ze vaak niet he bij verzekeringsmaatschappijen. daar snappen ze alleen als iets teveel geld gaat kosten naar hun zin, de rest boeit ze niet lijkt het..pff sterkte ermee! hou je taai meis
Nou hier ook niet echt veel positiever nieuws..krijg net sms van vrienden van ons. weer een miskraam. vorige was net rond Pasen, dus half april toen was ze 11weekjes en met echo geen hartje. nu mocht ze dus eerder voor de echo. met 8weken, weer geen hartje te vinden..pfff vind het zo sneu voor ze. ik belde haar en ze zei dus dat ze nu morgen weer terug moet naar de vk om te beslissen of ze het afwacht even tot het komt of dat ze het op gang laat helpen zeg maar..pfff wat kan het soms raar en oneerlijk zijn zeg in het leven, komen er eerst 2vriendinnen vertellen dat ze onverwacht/ongepland zwanger zijn en dan die die er zo met smart naar uitkijken hebben steeds miskraam...ohoh.. wat is zoiets toch moeilijk en echt iets om veel over na te denken...
Ik probeer er niet teveel over te piekeren want dat is ook niet goed, maar het speelt wel continu door je hoofd hoor...
Maar ik probeer moed te houden wat betreft mezelf en hoop niet ook op n 2de miskraam...
Nou jullie weer op de hoogte over mijn minder leuke nieuws..sorry meiden, maar ik moet t toch ergens n beetje kwijt...
Fijne avond he en totsnel..