Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Hoi hoi, rustig hier zeg...heeft iedereen het druk..?? hihi kan hoor!
Ik klets van me af..met Nathalie..hihi die is lekker op de bank aant chillen na een drukke hechtische dag..pff meid gelukkig dat je auto snel gemaakt kon en je weer verder kon met al je therapie.. moeilijk hoor ook dat de verzekering gaat zeuren als je teveel therapie zou hebben..pff als jij dat gewoon nodig hebt voor je heup, maarja dat snappen ze vaak niet he bij verzekeringsmaatschappijen. daar snappen ze alleen als iets teveel geld gaat kosten naar hun zin, de rest boeit ze niet lijkt het..pff sterkte ermee! hou je taai meis
Nou hier ook niet echt veel positiever nieuws..krijg net sms van vrienden van ons. weer een miskraam. vorige was net rond Pasen, dus half april toen was ze 11weekjes en met echo geen hartje. nu mocht ze dus eerder voor de echo. met 8weken, weer geen hartje te vinden..pfff vind het zo sneu voor ze. ik belde haar en ze zei dus dat ze nu morgen weer terug moet naar de vk om te beslissen of ze het afwacht even tot het komt of dat ze het op gang laat helpen zeg maar..pfff wat kan het soms raar en oneerlijk zijn zeg in het leven, komen er eerst 2vriendinnen vertellen dat ze onverwacht/ongepland zwanger zijn en dan die die er zo met smart naar uitkijken hebben steeds miskraam...ohoh.. wat is zoiets toch moeilijk en echt iets om veel over na te denken...
Ik probeer er niet teveel over te piekeren want dat is ook niet goed, maar het speelt wel continu door je hoofd hoor...
Maar ik probeer moed te houden wat betreft mezelf en hoop niet ook op n 2de miskraam...
Nou jullie weer op de hoogte over mijn minder leuke   nieuws..sorry meiden, maar ik moet t toch ergens n beetje kwijt...
Fijne avond he   en totsnel..

Heerlijk zeg zo'n avondje bank. Kaarsje aan, lekkere makkelijk kleding, goede jankfilm, dekentje erbij en hangen maar, hihih.

Heb niet zoveel te melden eigenlijk. Ben beetje leeg!

heerlijk hoor meis, wij gingen bloed geven..hihi dachten we..ik mocht niet. toen ik zei 19mei miskraam gehad was het over..dan mag het pas weer na 6maanden..maar mannetje mocht wel. ging goed! dus toch nog wat nuttigs gedaan..ohja en ik kreeg een pelikaan knuffeltje omdat ik bepaald aantal keren was komen geven..wordt je beloond..wel lief en grappig! leuk knuffeltje..hihi voor de baby hopen we maar..
Ik zei al hopelijk kom ik over 6maanden weer niet omdat ik weer zwanger ben maar dat is afwachten he...
Ik heb ook verders niet zoveel te melden, ga maar naar bed.
was gisteravond laat voordat we lagen en nu moe dus gaan lekker ons bedje opzoeken, morgen beetje relax dagje dus wel lekker...
truste voor zo!
Liefs mij

Ik kom nog ff een berichtje achter laten voordat ik ook mijn bedje op ga zoeken dalijk.

Slaap lekker allemaal, fijne droompjes en morgen gezond weer op!

Hebben jullie leuke plannen voor morgen?

Ik hoef gelukkig alleen maar zwemmen en de rest van de dag niks dat echt moet! Dus wel heerlijk vooruitzicht.

Fijne dag alvast! Liefs Nathalie

Hey meiden,

Sorry dat ik er de afgelopen dagen niet echt was, maar heb het echt super druk gehad. heb de hele week gewerkt en moest daarnaast het huis van top tot teen ff poetsen want morgen gaan we VLIEGEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Weet helemaal niet waarnaartoe, verassing, maar vind het wel spannend zeg.

Ik wil jullie allemaal nog ff veel succes wensen voor de komende dagen en ik zal jullie missen!!!!!!!!!!!!!!!!

Hele dikke kus en tot maandag,

mama22

p.s. de masageolie en de lingerie zit in een kado verpakking?!?!?!?!?! hihi sorry...

Hoi Dames,

Spannend voor de dames die overtijd zijn!!!
Bij hebben de rode duiveltjes zich vanmorgen gemeld.
Dus mijn volgende NOD wordt 3 juli.....

Naar de vierde ronde..

gr. Christel

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08
Christel, 29 jaar               4e ronde - 2e kindje             03-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           07-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar             2e ronde - 1e kindje            03-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be        
1e  bezoek          04-06-08
Boeffie      
2e bezoek         17-06-08
1e bezoek         13-05-08      
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
1e echo                04-06-08 om 10.00 uur
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
1e echo                27-05-08
Kipling
1e echo                09-07-08

Mama22, geniet er lekker van. Helaas had ik je berichtje gisteren net niet meer gelezen.

Geniet er lekker van en we horen maandag of dinsdag wel hoe jullie het gehad hebben!

En natuurlijk waar de reis naar toe is gegaan. Wel lekker hoor zo voor de klusweek, hihih. Gaat vast helemaal goed komen met die massage olie en lingerie!

Dikke knufff, Nathalie

Terug
Bovenaan