Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje               07-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Christel, 29 jaar                3e ronde - 2e kindje              05-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
1e  bezoek          04-06-08
Boeffie      
2e bezoek         17-06-08
1e bezoek         13-05-08      
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
1e echo                04-06-08 om 10.00 uur
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
1e echo                27-05-08
Kipling
1e echo                09-07-08

Misschien moet je je lichaam nog ff wat tijd geven, en hoop echt dat je misschien begin volgende week een positieve test in handen hebt meis.
Geen bloed geeft moed in elk geval!

Liefs Nathalie

Heeej lieve meiden, ben ik ook nog ffies. net gewerkt. ging lekker vlot dus niet zo heel laat thuis, dus mannetje zat ff achter pc, dus ik zei mag ik nog ffies bij mn meisjes kijken??! haha hij is wel moe, maar ga nog ff snel op jullie reageren en dan gaan we heerlijk naar bed. morgen super uitslapen..heerlijk ik heb vrij weekend! dus ga heerlijk genieten hoor!
Nathalie wat leuk dat jullie ff weg gaan zeg...heerlijk meis, er ff uit! ga ervan genieten he, en goed de tijd nemen voor elkaar daar. lekker veel kletsen en klussen niet te vergeten??!!! haha Kben trouwens best benieuwd hoe mama22 het heeft? met de lingerie setje??!! hihi...we horen het vast snel....
Nou ik vanavond dan..werd ik tijdens mn werk gebeld door mn vriendin dus, 1 van die 2ling die hier pas kwamen vertellen dat ze zwanger waren dus. maar mn vriendin(1 van die 2ling dus) voelde zich er al steeds niet goed onder en was ook wat bloed verloren, nu dus vandaag de vk gebeld en mocht komen, echo gemaakt maar geen leven te vinden..dus haar gevoel had gelijk. dus daarom belde ze. arme meis. ze zei ook... ik wilde ook nog helemaal geen kind, maar toch is het jammer en verdrietig, maar ja dit is wat ik wou..ze had t er wel moeilijk mee. maar heeft lieve vriend, dus wie weet over n jaartje weer proberen zei ze. nu wil ze eerst rustig huisje gaan zoeken en gaan trouwen... Dus maar ja wel sneu voor dr. je hoopt toch stiekum ergens op, je raakt er aan gewend..en dan dit. heel rot. maarja nu kunnen we goed met elkaar erover praten dat scheelt wel iets...
Nou weer heel verhaal... pff wat beleef ik veel..hihi gaat geen dag voorbij of weer wat...
Maar meiden ik ga nu naar bedje toe!
Allemaal heel fijn weekend en Christel sterkte joh, wat een vaag gedoe..ik duim voor je meis dat je zwanger mag zijn...

En meiden ik duim ook stiekum voor mezelf hoor...dat t ook weer raak mag zijn en dan GOED gaat... 19de mn NOD...vind t wel spannend, maar als er maar wat komt of rd'tjes of zwanger, als mn lichaam maar weer op orde is! dat zou het fijnste zijn....we wachten af..
Nachtknuf voor jullie en totkijk maar weer hier...
liefs mij

Jeetje meis jij maakt ook wat mee zeg. Wat veel miskramen in je omgeving, niet leuk meer. En met haar tweelingzus gaat alles wel goed? Die was al wat langer zwanger toch? Ja tuurlijk blijkt het moeilijk, ook al kwam het voor hun oververwacht, dit gun je iemand niet. En jij word zo ook keer op keer met neus op de feiten gedrukt. Hopelijk kun je vannacht lekker slapen meis. Kruip maar lekker tegen je mannetje aan.

Het kan zijn dat wij zondag pas naar Movie Park gaan. Teministe dat zijn nu de plannen, omdat mijn vriend niet mee gaat naar die Alfa rit. De auto van zijn kameraad heeft namelijk kuren. Dus dan kunnen wij lekker samen weg. Morgenvroeg dus hopelijk voor mij ook lekker uit slapen. En dan paar boodschapjes doen en mijn vriend wou de ramen boven wassen morgenmiddag. Dus dan maar lekker zondagdagje weg. Kan ik morgen eerst nog ff bijkomen van drukke week. Voel me dan hopelijk zondag ook wat fitter.

Ik ga nu nog ff fijn film kijken. It's a boy girl thing! Schijnt romantische komedie te zijn! Hahah jongen en meid zijn omgewisselijk lijkt het wel.

Weltrusten voor strakkies! Liefs Nathalie

Net lekker gedoucht en ga nu eindelijk ff lekker de stad in
Wil ik de hele week al ff, gewoon ff tijd voor mezelf!
Mijn mannetje wil toch niet mee, dus ga ik maar lekker alleen
Kan ik ook mijn eigen gang gaan hè.

Denk dat ik iets leuks voor mezelf ga kopen! Tot later meiden!

Liefs Nathalie

Nou ja dit katje overdrijft misschien een beetje, hihih
Maar heb wel twee leuke shirtjes gekocht.
Voelde me alleen niet zo fijn in mijn koppie in de stad
Dus ben ook niet zo heel lang gebleven.
Was wel ff lekker om eruit te zijn!

MamaJM volgens mij ben jij steeds een beetje in de war meis.
Je schrijft bij de Kluskippies of Mama22 het gezellig heeft gehad
Maar ze komt maandag pas terug hoor. Dus we moeten nog ff geduld hebben
Dan kunnen we de smeuige details horen, hihih
Ben wel benieuwd hoor waar ze naar toe zijn geweest.

En MamaJM je hebt toch 16 juni je nod ipv 19 juni?
Ik ga ff kijken wat we gaan eten meiden!

Liefs Nathalie

Hoi lieve meiden!
Ben een paar daagjes niet geweest omdat ik het ontzettend druk had. Met werk, maar ook met leuke dingen. Donderdag hadden we bijvoorbeeld ons directie-uitje. Was echt geweldig. Zie http://www.degestolenrembrandt.nl/. We moesten wel de hele middag lopen (5 uur), dus ik was echt gesloopt aan het einde van de dag. Heb deze week m'n vriend ook nauwelijks gezien. Daar word ik dan meteen weer chagrijnig van, omdat ik dan 'niet genoeg aandacht krijg' (ahum.....). Maargoed, we hebben het vandaag weer dubbel en dwars goed gemaakt. Je zou zeggen dat de tijd vliegt met zulke drukte, maar ik vind van niet.... Vandaag 5 weken en 5 dagen. Het weekend dat we het onze ouders gaan vertellen komt nu gelukkig wel dichterbij: nog 1 weekje wachten! Verder merk ik er weinig van dat ik zwanger ben. Alleen tegen de avond een enorm opgezwollen buik (darmen) en slaap veel vaster (en beter) dan normaal. En had ik al verteld dat Moeders voor Moeders woensdag langs is geweest? Echt leuk. En die test was gelukkig ook weer superpositief... Nou, dat was even een update van mijn kant. Nu even lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt de afgelopen dagen!
Liefs,
Kipling

Gezellig dat je ff bij komt kletsen Kipling. Gaan jullie het je ouders met vaderdag vertellen? Leuk dat ze van moeders voor moeders langs zijn geweest en fijn dat die test ook super positief was, hihih. Het vaster en beter slapen lijkt me wel fijn. Ik zal zo eens op de site gaan kijken die je gegeven hebt. Dus was geslaagd uitje? Hebben jullie verder nog leuke plannen voor het weekend gemaakt dan? Kan me voorstellen dat het niet leuk is dat je je mannetje amper ziet.

Geniet lekker van het mooie weer en heellll fijn weekend!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan