Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Christel jammer zeg dat de rd-tjes gekomen zijn. Hoeveel dagen cyclus had je nu? Het loopt bij jou wel lekker regelmatig geloof ik of niet? Want vandaag was je nod toch? Maar dat neemt niet weg dat het ff balen is. Wens jullie heel veel geluk in ronde 4. Wat dus officieel pas ronde 1 is volgens Mama22, hihih (teministe die had dat toch bedacht?)

Sorry meiden ik hou het kort. Ik reageer al langer dan gepland. Ben vanmorgen wakker geworden met hoofdpijn. Dacht ga toch wel lekker ff zwemmen, misschien doet dat goed. Maar niet dus. Heb nu zo'n hoofdpijn dat ik maar ff een uurtje ga liggen in de hoop dat het dan afzakt. Heb gelukkig geen afspraken in mijn agenda voor vanmiddag. Wou eigenlijk ff de stad in maar dat gaat zo niet. Misschien eind van de middag of vanavond ff, ik zie wel.

Hier is het zonnetje gelukkig weer terug. Wens jullie fijne middag!

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Wat zijn jullie lekker  aan het kwebbelen zeg! haha
Ik heel druk op mijn werk de afgelopen weken dus eigenlijk geen tijd gehad om hier te kijken/mailen.
Vandaag ben ik een dagje vrij want mijn mannetje en ik zijn in ondertrouw gegaan!
Volgende week zondag gaan we testen hebben we afgesproken, zou natuurlijk wel een heel leuk vaderdagscadeautje zijn voor mijn aanstaande!

Ik voel me deze keer wel anders dan de andere keren dus wie weet.
Misschien herkennen de zwangere dames deze "klachten"': Heb de hele tijd een rommelend gevoel in mijn onderbuik (net boven het schaambot) en onderrug. Verder ben ik door gezond te eten en beetje te sporten de afgelopen weken 5 kg afgevallen (wil natuurlijk wel beetje straks in mijn trouwjurk straks hihi) maar mijn buik is juist nog beetje bol. mh, ik ben heel benieuwd! Het duurt allemaal zo lang tot volgende week...

Jullie ook nog allemaal flink aan de klus?

Liefs,

Missy

Heeej miss dovie: gefeliciteerd met jullie ondertrouw...leuk zeg! wanneer trouwen? spannend hoor, of je dan misschien zwanger bent ja of nee..leuk leuk...en lekker afgevallen..mooi hoor! en idd spannend of je op vaderdag positief gaat testen...meid ik duim voor jullie...!!
En mama22 heel fijne vakantie..je bent al weg, maar jullie gaan lekker genieten daar, dat weet ik zeker..lekker klussen!! meid we horen wel weer van je. ben erg benieuwd hoe jullie t gehad hebben?? knuf van mij
En Nathalie, vervelend zeg dat je zo moe bent en met hoofdpijn opgestaan...pff meisje doe rustig aan! verstandig dat je ff naar bed bent gegaan! knap hoor. kan ik niet zo snel..
Ik heb hier net 3wassen weggewerkt dus weer ff beetje lege was manden...voor zolang alst duurt..maarja zo blijf je zoet he.. vanmorgen ff lekker naar de markt geweest tussen de buien door, met vriendinnen gebeld en vanalles opgeruimd hier in huis en nu had ik echt zoiets van nu doe ik niks meer...geen zin meer hoor..nu ff lekker achter de pc... ben op zoek naar leuk speeltoestel voor ons zoontje. voor zijn 2de verjaardag in september wil ik iets met een glijbaan ofzo..dus zoek maar vast ff...hihi ...
Nou verders weinig nieuws vanaf hier.. ja vanavond moet ik werken en morgenavond ook dus weer ff onder de pannen...haha..en dan vant weekend heerlijk rustig aan!! super de super en goed genieten van mn mannekes...
Allemaal fijne dag en succes met alles. liefs mij

hallo allemaal,

wat een verhalen allemaal zeg...zit zo op m'n roze wolk dat ik het moeilijk vind om op iedereen persoonlijk te reageren....en vergeet de helft...hmmm?

in ieder geval iedereen succes die het nodig heeft en ik blijf duimen voor nieuwe zwangeren onder ons!

hier 4 julie de tweede echo en dus tweede afspraak bij verloskundige...dan dus kijken of ieniemienie goed groeit....ook spannend! dacht zelf in week 7 te zitten en zij dachten na opmeten 6 weken en 6 dagen, dus bijna hetzelfde.....banner staat week verder...denk erkeerd ingesteld! volgende keer wil ze pas een uitspraak doen over uitgerekende datum, zoals het er nu uitziet denkt ze 22 januari....ik wacht de volgende afspraak af voor meer zekerheid!!!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde - 2e kindje             16-06-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08
Christel, 29 jaar               4e ronde - 2e kindje               03-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           07-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar             2e ronde - 1e kindje            03-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
1e  bezoek          04-06-08
Boeffie      
2e bezoek         17-06-08
1e bezoek         13-05-08      
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
1e echo                04-06-08 om 10.00 uur
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
1e echo                27-05-08
Kipling
1e echo                09-07-08

Met jullie ondertrouw!!

Fijn weer iets van je te horen!

Heel veel geluk!

Liefs Nathalie

Hey Meiden, ik heb net ff foto's gemaakt van onze tuin. Nou ja tuin in wording. Die zet ik zo ff op hyves. Mijn beroemde aardbeienplantje ook, hihih.
Ik heb helaas de hele middag in bed liggen slapen en ben nu eindelijk een klein beetje van mijn hoofdpijn af, maar echt top voel ik me nog niet. Ik wou de stad in, maar heb ik niet gedaan. Nog wat in de tuin gerommeld, water gegeven omdat er nog een stukje gras is opgehoogd en nieuw bijgezaaid is. Ik kan wel merken dat door dat slechte weer van gisteren het gras wel gegroeid is. Dus beetje bij beetje word het wel wat hier.

Mama22 werkse! Miss Dovie fijn dat je ons ff weer bij kwam kletsen. Volgens mij heeft iedereen het heel erg druk ofzo. Nu is Mama22 lekker weekend weg. Ben benieuwd waar ze naar toe zijn. Geeft niks hoor Parent2be dat je af en niet ff niet meer weet op iedereen te reageren. Ken dat probleem. Misschien kun je je bannertje eens opnieuw instellen? Ben benieuwd wanneer je uiteindelijk uitgerekend bent. 4 juli klinkt ver weg, maar tis nu alweer begin juni. De tijd gaat zo snel!

Wens iedereen fijne avond! =xXx= Nathalie

Terug
Bovenaan