Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Hhaha ja we zijn besmettelijk hoor! Pas maar op MamaJM. Je lichaam heeft rust nodig, maar aan de andere kant ze zeggen ook dat je nu nog wel veel hormonen in je lichaam hebt dus de kans dat je snel weer zwanger word ook wel rieel is. Maar sommigen wachten ook een aantal maanden. Dubbel is dat hè. Geniet gewoon lekker, dat je lichaam wat fijner voeld en je gewoon lekker samen met je mannetje geniet. Dat is het belangrijkste hè.

Vind jij deze maand ook niet snel gegaan Mama22?

ze is pas 15..............lief he.....ze heeft helemaal de kriebels....maar ze is een beetje bang voor het leeftijdsverschil. Zij is wel pas 15 maar je zou haar zo 16 of 17 geven en hij is 20 en hem zou je 17 geven ofzo.......

wij vertrekken de 5e tot de 7e......had eerst zo'n vermoeden dat het italie wordt, maar we gaan in de zomer ook al 2 dagen naar venetie....dus denk niet italie....hahaha snappen jullie het nog....van een kant wil ik daar wel testen, maar ben bang als het negatief is dat het ons weekend kan verpesten...........

nou mamajm: dom dat je dit zegt want dan zeg ik natuurlijk: KOM OP GAAN MET DIE BANAAN!!!!!!!!!!!!!!!
hihihihi tuurlijk heb ik liever datje met ons meedoet, maar je moet aan jezelf denken en aan je lichaam.....maar vergeet niet dat je nu wel op je vruchtbaarst bent.....

Ik weet wel dat ik 's ochtends ga testen dus als ik morgenvroeg gewoon tegen mezelf zeg FOEI! dan werkt het vast, hahah. Nee denk dat ik nog maar ffies wacht. Proberen, hihih. Of we kunnen natuurlijk ook NU naar bed gaan en vrijdagochtend pas opstaan, hihih. Ikke is toch moe. Maar nee das wel beetje lang hè. Gelukkig heb ik morgen een druk dagje dus veel afleiding. Wanneer moet jij weer werken Mama22?

Ikke is ff naar de wc!

nou weetje Nathalie, dat is dus dat dubbele gevoel wat ik ook heb. vooral als je dan heerlijk samen in bed ligt en zo graag n kindje wilt en nu we dus tijdje niet geklust hebben door al die ellende enzo en ik nu dus niet meer ongi ben dan heb je zoiets..kom op we gaan er gewoon weer voor..des te eerder ben je er overheen..maarja als het dan soms weer uitloopt op n MK dan zit je weer?? dus daarom lijkt t me zelf beter om ff wat te gebruiken om nu ff zwangerschap te voorkomen...maar of we dat gaan volhouden tot weer een ongi is geweest dat vraag ik me echt af... manlief weet dat ik het liever nog niet weer heb, maar soms is dat zooo moeilijk als je allebei graag nog n kindje wilt en dan je moet inhouden of wat dan ook..maar we zien wel. we doen ons best en mocht ik weer snel zwanger zijn....dan hoop en wens ik 1 ding: dat ik die eerste 3maanden goed en voorspoedig doorkom!!!

ik vond hem heel lang duren tot afgelopen week......de laatste 2 weken gaan als een trein, maar dat vind ik helemaal niet erg!!!!!!!!!!!

ohoh had net beetje buikpijn gevoel..........  of verbeeld ik het me maar.......aaaahhhh wordt gek!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoop dat jullie gelijk hebben, maar mijn gevoel zegt dat ik ongi wordt.....

Hahhaha en wie typen weer hetzelfde? Jaaaa hoor, hihih dit heb ik gemist

En weet je, mijn vriend en ik willen ook heel graag naar Italie, hoe toevallig!
Ben benieuwd waar jullie heen gaan. Maar als je daar test weten wij het ook niet. Dus dan kan je beter voor die tijd testen, hihi. Als je positief test genieten jullie des te meer en kan je daar lekker ongestoord naar babydingen kijken zonder dat bekenden je herkennen, hihih.

hihi mama22 ga idd maar niet testen als je dat weekend weg bent...want ik zat je verhaal te lezen en wat je schreef dat rijmde...: negatief testen gaat ons weekend verpesten...dus kan je het beter nog doen als jullie weer terug zijn toch?!!! dan geniet je daar tenminste!!

mamajm dat snap ik................begrijp het ook echt, maar hoe groot is de kans dat je weer een mk krijgt?????? volgens mij is die maar heel klein......

nath...niet stiekem testen he.......

Terug
Bovenaan