Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Heeeeeeej mama22! weer terug hier! super meid!
hihi
Lief zeg dat je zo aan me denkt! doet me goed meis, dankje!
Spannend hoor dat vliegen.ik heb ook nog nooit gevlogen maar lijkt me echt n kick als ik dat zo van jou lees...wie weet komt mijn tijd ook nog us.. hihi
Maar jammer zeg dat je manneke migraine kreeg..pff sneu hoor..maar voor de rest wel genoten dus..ach weetje; bewaar je het lingeriesetje voor hier thuis he! kan ook heerlijk zijn meid!
Ik heb idd heftige tijd achter de rug en nog natuurlijk. gebeurt veel narigheid in mn omgeving
Het lijkt soms wel zo van...houd het nou nooit op...
Maar echt ik probeer moed te houden, anders hou je het als mens niet vol
En ik geniet van de mooie dingen die er ook nogwel zijn hoor!
Mn zoontje, de schat! mn manneke! de schat... ach en mn ouders...en hier jullie..zijn ook schatten
Waar ik lekker alles aan kwijt kan..vind ik heerlijk hoor..
Hej maar jij weer werken van de week?? succes joh..rustig aan en afentoe lekker klussen en wie weet...RAAK!! ik duim voor je meid!
Ik sta alweer bovenaant NOD lijstje..pff wat gaat zo'n maand snel.. 3weken terug nog miskraam en nu alweer verlangen naar weer zwanger te zijn.eigenlijk als ik er goed overna denk ist idioot natuurlijk..dat je zo graag iets wilt en er naar verlangt..maarja het lijkt me ook zo gezellig en leuk voor ons kleine mannetje..die knuffelt zo graag met beren en met papa en mama.   en zegt sinds ik pas heb opgepast op kindje van collega van 3maandjes steeds baby! baby! papa, mama, baby! zo lief!
Morgen dus op kraamvisite bij mn vriendin in Zeeland..lange rit, maar hoop op lekker weer dan ist prima te doen, en zoonlief blijft eigenlijk altijd zoet dus de schat gaat lekker genieten, vant andere kindje van net n jaar, die al loopt, dus komt best goed. terug weg zal hij wel zo slapen of steeds weer baby! zeggen!! hihi we zien het wel...
meiden, verders rustig hier??! iedereen in de zon of aant werk... nou we horen wel weer...Liefs mij
Hier nog even mn bannertjes...

Ikke kwam ook weer ff langs met lief plaatje van baby pooh!
Heerlijk zeg mamajm dat je morgen naar zeeland gaat
Hopelijk is het nog mooi weer. En wat heerlijk dat de kleine man steeds papa, mama, baby zegd, hihi. Die ziet een broertje of zusje dus ook wel zitten. Die kleintjes beseffen denk ik meer dan wij denken. Nu lekker buiten met water spelen, echt heerlijk. Dat sleept je er wel door hè als je je ff niet zo fijn voelt!

Mijn mannetje ligt nog steeds ziekjes op de bank, niks voor hem.       Maar tis wel fijn dat ie nu niet achter pc zit. Hoop wel dat ie zich morgen ietsjes beter voeld want hij ziet zo witjes. Morgen is mijn paps jarig. Moet niet vergeten gebak van de warme bakker te halen, want had ik beloofd. En anders zitten we zonder gebak dalijk, hihih. Hoop dat mam lekker kwarktaart maakt.

Tis hier idd rustig. Hopelijk komen alle meiden ons snel weer ff bij praten.

Liefs Nathalie

Ohoh Nathalie hou je mond over heerlijke taartjes enzo..
krijg er trek van..
Heb ik trouwens laatste tijd meer en sneller.. strek, maar dan niet percee in snoep ofzo
maar in iets wat voedzaam is
Wel vreemd maar ja..we zien wel he..
Sterkte met je mannetje!!
Ik ga de mijne hier ff uit badje halen..
Liefs mij

Ik heb juist geen trek de laatste tijd.
Maar ik heb wel ff lekker aardbeitje voor je hoor!

Nathalie

Hahaha die Nathalie, allemaal lekkermakende plaatjes sturen he stoutert..
nou ik heb net al heelrijke grote mergpijp op...
dacht doe eens gek
haha
maar idd heb hier ook nog aardbeidjes in de koelkast staan,
ga ik er maar us wat van nemen!
En zo lekker eten met zoonlief.
eerst hem zien afte drogen.
zal nog wel strijd worden...
badje is net zoooo leuk...hihi
Eetse en fijne avond!!

Veel juich, tetter en kijkplezier voor diegene die gaan kijken..
Hopelijk mooie doelpunten!!
Fijne avond! liefs mamajm

Terug
Bovenaan