Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Ohhh leuk een leeg berichtje! Doe ik lief plaatje voor jullie doet ie het niet, beetje jammer! Nog maar ff proberen dan!   Liefs Nathalie

Lekker met mijn mannetje op de bank!
Wens jullie fijne voetbalbal avond
Ook zonder voetbal natuurlijk, hihih

Liefs Nathalie

Ff mijn horoscoop er weer ingooien hoor. NL was zo aan het prutsen dus ik dacht pak Lappie er wel ff bij. Krijg net zowat hart verzakking. NL scoort, mijn mannetje helemaal uit zijn dak, zit hier met kloppend hart!

Samenwerking geeft je leven meer inhoud en vooral meer waarde. Je bent momenteel nog meer dan normaal bereid verantwoording en verplichtingen op je te nemen. Hou de dingen vandaag zelf in de hand...

MamaJM had ook paar keer in haar horoscoop staan:
Je bent momenteel nog meer dan normaal bereid verantwoording en verplichtingen op je te nemen. Nou en kijk wat er van gekomen is, hiih.

Mijn horoscoop klopt wel weer redelijk. De discussies die we vanmiddag in revalidatiecentrum moesten voeren vereisde samenwerking en heeft mijn leven meer inhoud gegeven doordat ik voor mezelf tot een conclusie kwam en ging beseffen dat ik trots ben op mezelf! En dat ik voor mezelf heb gekozen door uiteindelijk weg te gaan, omdat ik erg moe was en wel genoeg van alles. Heb nog wel ff wat gedronken en toen lekker met mijn mannetje weg gegaan. Dus alles zelf in de hand gehouden.

Over gezondheid staat er:

Volg je instinct, dan krijg je wat je nodig hebt. Je moet je in deze tijd opladen, zowel lichamelijk als geestelijk. Eén dezer dagen vindt je je innerlijk evenwicht weer terug..

Nog maar ff de verlening kijken van voetbal. Word nu toch wel spannend, hihih.
Tot strakkies!

=XxX= Nathalie

Temperatuur update: vanmorgen om 4.45 - 36,74, 9.15 - 37,01 en 23.15 -37,44
De laatste paar dagen temperatuur ik 's ochtends en 's avonds en
is het 's ochtends 36,64 en 's avonds 36,93 (de 1e dag) nu loopt het steeds meer op
Zal ik grieperig worden ofzo? Of dat het warmer weer is vandaag?

Voetballen is afgelopen dus jullie mogen weer terug komen, hihih

Liefs Nathalie

Goedemorgen meiden, ohhh nee Goedemiddagggg!
Wakker worden. Ikke is hier, hihih. Allemaal aan het genieten van luie zondag?
Ohh Mama22 moet weer werken natuurlijk vandaag. Had je gisteravond nog wel ff online verwacht. Of had je er zo de balen in dat NL heeft verloren, hihi.
Het was wel laat afgelopen natuurlijk. Buren niet meer aan het klussen vandaag? Kan je mannetje teministe een beetje slapen na zijn nachtdienst.

En MamaJM hoe voel jij je vandaag? Al echt zwanger gevoel?
Hoe is het met de rest van de zwangere meiden?
En de niet zwangere natuurlijk ook, hihih.

Ik zal zo ons nodlijstje er eens ff weer bij pakken. Nog maar 4 daagjes Mama22. het word spannender voor ons.

Meiden ik snap niks meer van mijn lichaam er gebeuren rare dingen. Gisteravond had ik een beetje trekkend gevoel in mijn rechter zij. Maar nu ik wakker ben is die in volle hevigheid. Ook werd ik wakker met bloed in mijn mond en had ik deze week zomaar toen ik auto reed bloed in mijn mond omdat mijn tandvlees bloedde. Ik deed niks! Eerder had ik wel eens met tandenpoetsen dat mijn tandvlees bloedde maar dat was de laatste tijd al niet meer. Hoe kan dit? Ook zit ik nog steeds onder de pukkeltjes en plekjes. Zou dat komen doordat ik gestopt ben met de pil? Maar dan had ik het meestal tijdens mijn mensturatie en niet zoveel. Nu heb ik het echt al dagennnn, weken zelfs. Echt heel gek. Ook elke nacht naar de wc moeten terwijl ik dat anders nooit hoef. Temparatuur die vanmorgen 36,77 was. Mijn gevoel zegd niet van goh dat zou wel eens zwanger kunnen zijn. Geen idee hoe dat voeld trouwens, hihih. Maar vind het wel vaag allemaal. Moeten nog maar gewoon ff afwachten hè. Zullen we deze ronde weer dezelfde cyclus hebben Mama22?

Ik heb vannacht eindelijkkkkk eens aantal uren achter elkaar geslapen. Pff wat knapt een mens daarvan op zeg. Ik ga nu nog ff lekker luieren en lunche maken. Vanmiddag gaan we naar verjaardag van de vriendin van mijn broertje.

Ik ga nog ff rond neuzen hiero. Spreek jullie later! Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje               07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar        4e ronde - 1e kindje           14-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           26-06-08
Mamma22, 22 jaar          4e ronde - 1e kindje           26-06-08
Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08
Iris, 21 jaar                                3e ronde - 1e kindje             27-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08 Spannend!
Loempia, 22 jaar              2e ronde - 1e kindje            03-06-08
El_Pro, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje              07-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juni:
MamaJM, 23 jaar               3e ronde - 2e kindje     uitgeteld: 23februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek         ??-??-??    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
MamaJM
1e bezoek:       ??-??-??

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
Kipling
1e echo                09-07-08

Zoooo heb ons allemaal maar ff op het wachtbankje gezet meiden. Kunnen we elkaar beetje gezelschap houden. Wij zijn de laatste HOOP voor MamaJm dat er nog een zwangere bij komt in Juni. Want ik verwacht niet dat de meiden die nu overtijd zijn zich nog gaan melden voor Juli.  Ik zal nog ff 1x de meldplicht oproepen. En als ze dan nog niet reageren. Tja jammer dan. Dan kletsen ze maar weer gezellig mee als ze WEL weer tijd hebben.

*** MELDPLICHT ***
Zazoutje, Loempiamonstertje en El_Pro!
We zijn erg benieuwd hoe het met jullie gaat
Leven met jullie mee, en zouden het daarom fijn vinden als jullie iets laten horen. Nu zitten wij voor niks zo in spanning. Al is het maar ff kort berichtje ondanks de drukte. Anders halen we jullie binnenkort ff van het lijstje en moeten jullie zelf maar aangeven als jullie weer tijd en zin hebben om mee te kletsen en weer op het lijstje willen. Okay?

Ik ga nu hapje eten, kweet toch niet niet meer wat ik wou zeggen, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan