Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           04-07-08   (36 dgn)
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje              07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08
Iris, 21 jaar                              4e ronde - 1e kindje             15-07-08
Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juni:
MamaJM, 23 jaar               3e ronde - 2e kindje     uitgeteld: 23 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek         ??-??-??    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
MamaJM
1e bezoek:       ??-??-??

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ??-??-??
Kipling
1e echo                09-07-08

Zoooo gezellig met Jump op het wachtbankje! Zazoutje, El_Pro & Loempia ik heb jullie er ff van af gezet, want we zitten zo in spanning, maar helaas laten jullie niks van je horen. Mochten jullie graag weer op het lijstje willen horen we dit graag. We zijn namelijk nog steeds benieuwd hoe het met jullie is!

Hahah moest wel ff lachen hoor Jump. Ik heb ook zo iets van eerst maar eens het weekend overleven. En als ik uitga van 36 dagen cyclus heb ik 4 juli mijn nod. Dus kan ik mooi 5 juli testen als het dan nog nodig is. Dan word mijn tante 60 jaar. Dus is dan wel dubbel een feestje waard, hihih.

Maar ik ga nu ff wat inpakken, anders vergeet ik dalijk de helft, hihih.
Ook de voorbereidingen voor de rd-tjes gaan mee. En termometer niet te vergeten. We zullen zien wat we nodig hebben. Volgende ronde wil ik in elk geval vanaf dag 1 mijn temperatuur opnemen. Ik ben nu 18 juni pas begonnen. En in begin was mijn temperatuur 36,44 geloof ik. Dus nu nog wel iets hoger maar niet veel. We zullen zien!

Liefs Nathalie

goedemiddag,

nog geen rdtjjes te bekennen,wel erg moe en een beetje een zeurende buikpijn.
maar goed afwachten maar,en anders volgende maand weer een kans.
ik zit nu lekker in de tuin,staat nog veel wind.
en ja we wachten maar op het bankje ,heb ieder geval de pot ijs van ben en jerry al gekocht hahaha.

Ohhh lekker zeg, hihih. Ik ga nu ff naar de winkel. Onze kat is beetje boos op me, omdat ik geen voer meer heb, hihih. Ja wel brokjes, maar geen vleesjes. Verwend nest! Dus maar ff snel wat halen.

Hier ook nog geen rd-tjes maar begin rare hoofdpijn te krijgen, dus zal me niks verbazen als ze wel vandaag komen. En ben al ingesteld op ronde 5, dus tja. Ik ga gewoon lekker genieten van weekendje Luxemburg, met of zonder rd-tjes. Dan laat ik me wel lekker vertroetelen, hihih.

Liefs Nathalie

Ohoh wat spannend, lieve meiden samen opt wachtbankje..
ik duim voor jullie..
en Nathalie ik kom jou alvast HEEEEEEEEEEEEEEEL fijn weekend wensen al is het nou met of zonder rd'tjes!!???!! het wordt vast genieten...Ga lekker languit genieten net als op dit plaatje!! haha

Hier ook nog even mijn bannertje...Al 5 en halve week.. gaat snel en hopelijk allemaal goed nu!!

Mama22 hoe ist met jou nu meis?
Ergste rd'tjes weer weg? ik hoop dat je je weer beter voelt?!

En Esther hoe ist nu met jou?? ben benieuwd..lekker geklust..ik duim voor je meis!!

haaa meiden, shame on me.. zooo lang niks laten horen..hier alles goed! Ik zit in wk 15, moet over 5 weken voor de 20 weken echo.. en voel me eigelijk wel okee... zelde misselijk... best wel wat energie... meiden bekijk mijn weblog maar, voor recente buik-foto's en nieuwtjesss... liefs boeffie

http://ninarolandminimuppet.web-log.nl/

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Nathalie, 24 jaar                4e ronde  - 1e kindje           04-07-08   (36 dgn)
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje              07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08
Iris, 21 jaar                              4e ronde - 1e kindje             15-07-08
Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juni:
MamaJM, 23 jaar               3e ronde - 2e kindje     uitgeteld: 23 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek          22-07-08    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
MamaJM
1e bezoek:       ??-??-??

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ergens rond eind juli
Kipling
1e echo                09-07-08

Ik ga op reis en neem mee RD-TJES  Mama22 ik ga met je mee naar ronde 5 meis!  Maar ik wist het al meiden. Ging net naar de wc en had voor zekerheid al voorzorg maatregelen getroffen, want ik kreeg buikpijn en rare hoofdpijn. Dus ik wist dat ze vandaag zouden komen. Vannacht had ik het idee dat ik af en toe iets voelde lopen, maar dat was verbeelding. Vanmiddag lekker geklust met mijn mannetje en nu zijn ze er. MAAR meiden niet getreurd ik heb hele mooie cyclus van 29   dagen nu. Dus bied hoop voor ronde 5!

Alles is ingepakt inmiddels, heb al eten gekookt voor vanavond. Dat ligt al op borden en kan zo in de magnetron. Dan kan mijn mannetje als hij om 17.00 uur klaar is met werken eten en zich klaar gaan maken. Ik weet niet precies hoelaat ik thuis ben. Kan 18.00 of 18.30 uur zijn. Daarna zelf ff eten, al moet ik daar nu absoluut niet aan denken. En dan gaan we lekker voor een weekendje naar Luxemburg  Hoef heerlijk niet te koken, schoonvader die morgen vroeg lekker ontbijtje klaar heeft en genieten van het mooie weer. Inmiddels schijnt hier in Drenthe gelukkig ook weer de zon. Al leek het vanmorgen wat triest met regen e.d. Maar meiden ik ga lekker genieten. Bedankt voor jullie steun deze ronde. Jullie zijn schatten!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan