Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             02-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje              07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08
Iris, 21 jaar                              4e ronde - 1e kindje             15-07-08
Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             26-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juni:
MamaJM, 23 jaar               3e ronde - 2e kindje     uitgeteld: 23 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek          22-07-08    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
MamaJM
1e bezoek:       ??-??-??

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ergens rond eind juli
Kipling
1e echo                09-07-08

oh meiske toch.....................

Had het je zo gegund. Kwordt er echt beetje depri van (nou had ik al beetje baal dagje vandaag maar nu helemaal!!!!).

Maar jah, toch weer saampjes naar ronde 5. We hadden ons er toch al op ingesteld he

Geniet des te meer van je vakantie in Luxemburg en dan spreken we ons maandag wel weer.

Hele dikke kus mama22

Ahhh Meissie, kom speciaal nog ff een knuffel brengen hoor.
Was iets eerder vrij van mijn werk. Net gegeten en lekker aardbeitjes uit eigen tuin als toetje. Nu de vaat ff opruimen en mijn mannetje achter zijn kont aan zitten. Want wil graag weg, hihih. Ga jullie wel missen hoor!

Liefs Nathalie

Nou onze Nemo denkt echt van bekijken jullie het maar, ik ga stukje lopen, jullie pikken me onderweg wel op. Smst mijn schoonmoeder. Had hem dan ook de tomtom meegegeven, hihih. Ja maar ondertussen zitten wij hier maar te wachten en te wachten. Te rammelen met brokjes voor het huis, achter het huis. Maar geen Nemo! Dus dacht ik pak mijn laptop maar ff hoor. Mijn mannetje zit een beetje op de bank met zijn psp te spelen, grrr!

Ik ga wel speurtocht houden! Dacht nog ff hier kijken, maar is niks gezegd, hihi.

Liefs Nathalie

Goedenavond meiden...stilletjes hier he nu Nathalie weg is..
moeten wel met zn allen ff veel kletsen hoor, dan heeft ze lekker wat bij te lezen als ze terug is. daar houdt ze wel van!
Ben benieuwd hoe het is gegaan met dr kat...hihi of tie zich nog op tijd heeft gemeld..haha maar dat horen we vast nog wel als ze terug is.

Ik las net op ander forum (bij zwanger zijn) dat Kipling bloed had verloren en erg geschrokken dus en meteen voor een echo mocht komen gelukkig was toen alles goed en het kindje  actief en wist de vk ook niet waar het vandaan kwam.
maar heel eng en spannend/onzeker moment voor de arme meis.
Khoop zo dat alles goed blijft gaan..
Ze had er ook 2 hele mooie echo's bij gedaan! schitterend nog maar 8 weekjes maar als zo'n klein  mooi wondertje!!
Ik hoop niet dat je het erg vind Kipling, dat ik dit hier vast meld meis.
misschien had je het wel liever zelf verteld, maarja ik leef met je mee en hoop echt t beste.
ik blijf daar ook nog steeds bang voor...het blijft spannend.
Meid sterkte en hou je taai!!!

Hier alles erg rustig.
ik moet echt mn gemak houden want vooral savonds is mn benzinetank echt leeg..
ik ben echt nu al helemaal moe
dus het zal ook niet laat worden voor ik mn bedje ga opzoeken!
Morgenavond en zondagavond weer werken dus smiddags mooi bijtanken voor wat energie..
meiden, wens jullie heel fijn weekend en gezellige avond!
Liefs mij

goedemrgen,

o nathalie wat jammer ,op naar de volgende ronde.
maar meis geniet maar lekker van je vakantie.
ik heb nog geen rdjes ,dus afwachten maar.
mijn pc doet weer raar   dus het schiet niet op.
voor iedereen een prettg weekend.
groetjes syl

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     5e ronde - 1e kindje             04-07-08
Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje              07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08
Iris, 21 jaar                              4e ronde - 1e kindje             15-07-08
Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             26-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Jump, 27 jaar                        4e ronde - 2e kindje            26-06-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juni:
MamaJM, 23 jaar               3e ronde - 2e kindje     uitgeteld: 23 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek          22-07-08    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
MamaJM
1e bezoek:       ??-??-??

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ergens rond eind juli
Kipling
1e echo                09-07-08

goedemorgen meiden,

Had even mijn NOD veranderd. Duurt het weer wat  langer voordat ik op het wachtbankje mag!  Maar ik denk niet dat ik zwanger ben, voel helemaal niets nl. In de 1e 2 maanden voelde ik vanalles. Borsten  waren gespannen en deden echt heel erg veel pijn. Had witte afscheiding, rommelende darmen(maar heb een  spastische darm dus  reken dat nooit mee) Had toen zo'n test gedaan op  het internet. Daar vul je al je symptomen in en daar  "scoorde" ik: zwanger. Maar toen was ik het niet....! Maar nu voel ik niets! En ben ik ook niet zwanger, tenminste de vorige keren niet. Ben wel redelijk vaag geloof ik....!! ahhhh..  
Ben wel emotioneler, maar dat kan ook komen omdat ik moe  ben. Gisteren even op en neer naar Duitsland, vroeg  op, laat thuis... Maar ja, wel even leuk,  was naar een leverancier nl.  
Nathalie wat  jammer dat je RD-tjes gekomen zijn.  Jij  had volgens mij ook alle symptomen van zwanger  zijn en dan  ben je het niet  . Echt raar is dat dan hé! Maar het is  wel als je temperatuur daalt, dan ga je ongi worden. Het lijkt allemaal makelijk maar dat  is het niet, zwanger worden..... grrr...
Ik  ben volgende week erg druk en in het buitenland, inkoopseizoen is begonnen, ahhhhh....  druk druk druk. Maar wel erg leuk, lekker inkopen!!! jippie! Mijn meest favoriete bezigheid. Dus  als ik mijn NOD heb dan ben ik niet hier in NL.  
Voor de rest  gaat het weer lekker met me.    
Vanochtend lekker geklust. Lekker relaxed. Ben 's avonds best wel moe, na het werk en manlief ook. Dus dan ik zaterdag en zondagochtend altijd heerlijk.... If you know what I mean...
Nou meiden, ga nog even boodschappen doen, vanavond een feestje!

Terug
Bovenaan