Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

he meiden,

ben benieuwd hoe nathalie het heeft,ik heb vandaag niet zo veel beleefd.
ja uitgeslapen.
en effe mijn verhaal kwijt hierop.
het begon zo....

ik kwam vorige week mijn jeugdliefde tegen.
en dat via hyves.
ik was toen 15 dus ken je nagaan.
het was weer zoals vanouds ,nou natuurlijk niet doordenken
maar gezellig gepraat en over dat het leven zo snel gaat.
ik moet eerlijk toegeven hij was wat oud geworden hihih
ook al is hij nu nog maar 30
maar goed dan zie je weer eens dat zo,n site toch nog goed ergens voor is.
heb ook bijna al mijn school maatjes gevonden .
dus ja erg positief en dan zie je wat er van ze geworden is,soms schrik je en soms dacht je dat dacht ik al.

maar ja zo zie je ze zonder kinderen ,en zo hebben ze er in eens 3
van sommige dacht ik werkelijk o die beginnen nooit aan kinderen,maar dan ben je best soms wel eens met stomheid geslagen.

dus zit veel op die site,moet ook dit natuurlijk een beetje bijhouden.
mamaJM   en mama22   ben benieuwd hoe het met jullie gaat ,soms is het hier erg stil.
ik moet toegeven dat het bijna verslavend werkt dit forum,altijd effe lezen als ik online ga.
maar goed ik ga maar weer eens koffie halen.
voor iedereen alvast een fijn weekend.

Heeej lieve meiden, was ik ook weer eventjes..
Gezellig gekletst hier las ik.
Esther fijn dat t goed met je gaat meis. ik gun het je!
En nu nog maar hopen dat dat relaxe klussen positief mag uitpakken meis!
Lekker druk weekje voor de boeg dus, niet zoveel tijd om er heel veel bij stil te staan... ik duim voor je meis.
succes van de week!
Lijk me ook wel leuk, lekker inkopen doen!! hihi

Jump je kletst idd heel gezellig hier meis...
ik ben er gewoon iets minder, dus sorry, anders had je Nathalie nog he om mee te babbelen....hihi
en int weekend geniet ik altijd heerlijk van mn mannetjes.. dan zijn ze er tenminste de hele dag he..allebei hihi
Grappig is hyves ja. ik heb er ook al veel oude schoolvrienden gevonden en weer gesproken en idd heel grappig om te zien hoe ze zijn geworden of wat ze nu doen zeg maar..
met sommigen heb ik echt weer ook veel contact. ook bij elkaar op de koffie enzo dat is echt t leuke aan die site!!
veel plezier ermee!! hihi
Hier is alles nog rustig.
vanmorgen had ik wel een depri bui in bed. pff ff gejankt hoor.
kdenk nog vaak aan dat t weer mis zal gaan. daar wordt je zeg maar niet vrolijk van,
mn mannetje is dan heel lief voor me dat scheelt en dan haalt hij lekker ontbijtje en dan gaat t ook wel weer.
tis ook vaak de trek die me in de war maakt zeg maar.
dan heb ik zo'n honger en wordt ik zo misselijk en naar van, dat had ik toen ik zwanger was van zoonlief ook vaak snachts.
dan werd ik wakker van de honger... dus het begint weer lekker, dat heb ik nu dus ook al maar goed het hoort er bij...
het zijn de hormonen die met me aan de haal gaan denk ik.. ff die eerste paar maandjes doorbijten.. en dan zal het echte genieten wel beginnen.
ook na de echo als ik het hartje heb zien kloppen ben ik denk ik pas wat gerustgestelder.....dus kijk er echt naar uit.
Verders ook veel moe en dat is echt niks voor mij.
ik ben altijd met vanalles en nog wat bezig.
echt n duizendpoot zeg maar en nu moet ik gewoon toegeven aan de signalen van mn lichaam en luisteren en wat dingen gewoon laten zitten.
ik doe gewoon momenteel alleen het hoognodige en de rest wacht maar even tot ik weer bruis van energie...hihi ach ja je kan er beter maar om lachen en denken waar het allemaal nuttig en goed voor is he, dan hou je t langste vol...

Iemand vroeg volgens mij ook wanneer we het ons zoontje gingen vertellen??!
Nou hij is nu ruim anderhalf en was de afgelopen week niet te genieten soms...hihi ik ook niet hoor..
hij voelt dat wel heel goed aan als mama niet zo fit is als normaal zeg maar
en dan huilt hij, en dat deedt hij eigenlijks nooit.
hij zei ook vaak papa, mama baby!
nu heb ik hem dus verteld waar die baby zit.
dan wijs ik op mn buik en zeg ik..kijk daar istie.. geef de baby maar kusje
en als ik nu dus vraag: waar is de baby? geef m maar kusje, dan geeftie kusje op mn buik!!!! zo schattig!!
Hij is ook voorzichtiger met me. sprong vaak op mn buik en op mn schoot zeg maar maar nu doet hij zachtjes. dan zeg ik goedzo, baby doet slapen....!! hihi
wel schattig hoor. en ik weet niet wat hij er precies van beseft natuurlijk, maar ze zijn wijzer dan je denkt en hebben veel door en hij is nu ook echt rustiger als ik moe ben ofzo en ga zitten...
dan zeg ik geef de baby maar kusje en is hij heel lief aant spelen enzo..
dus ik verwacht dat hij door heeft dat t door die baby komt...
hihi veel praten en uitleggen is wel goed voor kinderen!! dus dat doen we dan maar he!!
Poeh poeh, weer heel verhaal.... lekker ego maar goed.
ik ga straks ook weer ff lekker naar bed. tegelijk met zoonlief
vanavond werken dus moet ik wel fit zijn...
Ik wens jullie allemaal fijn weekend verders en totlaters maar weer.
Knuf ikku

hi Mamajm,

Ook weer lekker aan het kletsen hier!! haha. Jij en Nath zijn altijd zo aan het kletsen, hele verhalen  en de rest doet ook lekker mee!  
Kan me heel goed voorstellen dat het raar is dat je hoofd wel wil, maar je lichaam niet. Lijkt me best lastig! Gelukkig is het voor een "goed" doel! haha!

Wat vervelend dat je zo'n depri bui had. Is ook wel heel goed te begrijpen. Lijkt me ook zo erg, een miskraam. Vind het altijd zo moeilijk om hier wat over te zeggen. Dikke knuffel dan maar?!

Zouden kinderen het ook aanvoelen dat je zwanger bent? Net zoals dieren dat kunnen?

Nou ga weer wat doen! Fijn weekend allemaal!

Was ik nog heel even. Zag dat ik een beetje een vaag verhaal had neergezet. Vaak ben ik in mijn hoofd al wat verder dan wat er op papier staat! haha.

De eerst alinea ging over jouw zwangerschap Mamajm en dat je zo moe bent!
Even ter verduidelijking!
Nou toedels!

he mamaJM

positief blijven denken zeg ik altijd maar ,zolang er nog geen voortekenen zijn dat het mis gaat gewoon lekker genieten van je zwangerschap.
piekkeren kan je altijd nog maar schiet je niks mee op,zorgen zijn voor morgen.
en inderdaad dieren weten dat je zwanger bent,volgens mij ruiken ze dat.
ze beschermen je meer en blijven in de buurt in geval van een meisjes dier dan he,
een mannetjes dier heeft zoiets van niet loops ,geen kans.

maar goed ik ga weer eens verder,heb knallende hoofdpijn.

Hey zonnestraaltjes van me,

Leuk dat ik weer lekker wat bij te lezen had. Heb vandaag weer lekker gewerkt. Mocht vandaag een uur later beginnen en dat merk je toch hoor. Ik was helemaal uitgerust vanmorgen.
Beter als gister toen ik tot 12 uur had geslapen. Erg he.

Esther leuk dat je ook ff bent komen kletsen. Heel veel succes met het inkopen doen. Wat ga je eigenlijk allemaal verkopen??????? (kweet niet of je dat al verteld had).

Nathalie en ik hadden gister weer ff last van onze telepathie. hahahaha.

Ik was al de hele dag aan het balen dat ik haar niet meer had gesproken na de rd'tjes, en had haar het liefste ff gesmst, maar jah dat nummer heb ik niet.
Toen ik 's avonds de comp. aanzette en msn opstartte kreeg ik een offline bericht van Nathalie: met haar telefoonnummer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat geloof je toch niet he.

Ik wist eigenlijk ook niet zo goed wat ik ermee moest, want wist niet wat ik moest schrijven. 's Avonds tegen een uur of 23:00 dacht ik laat ik toch nog maar wat smse. Al is 't maar een knuffel. En ja hoor ik sms haar en krijg meteen eentje terug dat ze dat net ff nodig had!!!!!
Het was weer een vreemd dagje gister met ons twee.

Haar kat was iig weer optijd binnen smste ze nog. Dus dat is weer een zorg minder.

Strakkies lekker op stap met mijn broer en zijn aanstaande...hihi
Is zo lang geleden alweer dat ik met mijn mannetje op stap ben geweest en we weer eens alle 2 lekker kunnen drinken.....voorheen deden wij dat ieder weekend en nu al paar maandjes niet meer.....Wordt lekker gezellie dus.

Ik zal jullie morgenavond pas weer ff spreken, want moet morgen ook weer werken, maar gelukkig maar tot 13 uur. Dat scheelt dus alweer.

Meiden heel fijn weekend, en voor mamajm: Werk ze!!!!! Doe wel maar rustig aan he meis en neem je tijd (en af en toe een stoel hihi).

Hele dikke kus mama22

Hoi hoi hoi allemaal, wat is het hier stilletjes...hihi
je kan wel merken dat onze kwebbelkous er niet is he...
die zit heerlijk in Luxemburg.
Ben zo benieuwd hoe ze het heeft gehad? vast heerlijk en leuk!
Maar dat horen we vast zsm...
wat zal ze ons ook missen he...hihi?!!

Mama22 hoets nu met jou?
grappig zeg dat Nathalie haar 06nr had achtergelaten voor je..haha
anders gaat ze je te erg missen.
wel fijn dat haar kat weer net op tijd terecht was. weten we dat ook nog.
anders gingen we ons zorgen maken om niks.
Lekker gewerkt vanochtend?
Ik mag vanavond weer... hoort erbij het in de zorg! hihi

Esther je reactie op de mk is goed hoor meis.
zoiets is idd altijd moeilijk, van wat moet ik zeggen,
maar een knuf zegt genoeg hoor.
Gaat niet wel beter met me dan toen dus hebben goede hoop...

Jump jij ook nog niet hier gesignaleerd?
Je zit nog op de w8bank he??
nog geen rd'tjes?? ik duim nog ff voor je meis!
we horen het vast snel van je...

En hoe ist met de andere meiden??
Allemaal van het heerlijke weer aant genieten..?
het blijft voorlopig ff mooi he, dus super!
Woensdag wordt't helemaal extreem warm hebben ze het over,
nou wel leuk
want dat trouwt die vriendin van me waar ik dus het haar mag gaan doen sochtends!
Zon op je trouwdag is super..dus wordt vast n heerlijke dag!
Hier gaat verder oke.
Gisteravond lekker gewerkt.
ging goed.
afentoe ff zitten bij klanten, dan hield ik het prima vol. (was'n tip van mama22 hihi)
vanavond weer. maar zal wel goed komen.
net ff weer lekker geslapen dus!!
Morgen ook op zich wel drukke ochtend en savonds ben ik van plan te gaan skeeleren...maar weten nog niet of dat door gaat. misschien veranderen we dat momenteel even in fietsen.
dat is minder inspannend en vermoeiend en toch beweeg je dan ook he.. hihi
Dinsdag lekker in huis aan de gang denk ik...hoop ik als ik puf heb wat te gaan schilderen buiten...maar ff zien hoe het gaat en savonds werken en woensdag dus vroeg uit de veren om bij de bruid het haar te gaan doen en ook bij vriendin van ons die hele dag mee mag, savonds dan naar het feest dus ook weer volle dag en donderdag niet echt iets speciaals. alleen savonds weer werken.
en vrijdag ga ik met n vriendin en haar dochtertje van net 1jaar en zoonlief natuurlijk naar de dierentuin!! leuk he!!??!!
heeft zij bedacht.
ze msnde me pas dat ze een abonnement had en of we niet zin hadden om mee te gaan.. heel erg leuk dus.. wordt mooi weer dus komt vast goed!
Savonds hebben we bbq van man zn werk dus ook gezellig!
Wordt lange vermoeiende dag, maar ik hou me goed, want anders merken ze misschien iets op...hihi en dat proberen we nog ff niet..maargoed we zien wel.
Nou ja dat was zo'n beetje mn hele week..
lekker leuk en druk..maar daar hou ik wel van
en gaat de week snel he.. sneller op naar de echo....!!!!

Meiden verder weinig nieuws te melden eigenlijk, en veel bijkletsen hoeft ook niet want er is niet zoveel geschreven he... dan ben je snel klaar...
Nou totkrabbels maar weer en de groetjes...Liefs mij

Nog ff mn bannertje tevoorschijn halen, alweer 6weekjes vandaag:

Terug
Bovenaan