Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

hallo allemaal,

hier parent2b weer! hier nog steeds alles prima!

geen tijd voor forums, druk, druk, druk hier!

woensdag ga ik voor een 3d echo. uitgerekende datum volgens verloskundige 19 januari, dus nog 15 weken te gaan! spannend hoor!

ik voel de beeb steeds harder trappelen maar ben ook nog steeds snel en veel moe, vandaar dat ik het forum niet meer bezoek,,,,,,,nieuwe hobby voor m'n vrije tijd is slapen geworden....

ik dacht laat ik me even netjes afmelden bij jullie!!

gr. parent2b

Hey parent2b!!!! Leuk dat je weer ff langs komt. Je hebt ook groot gelijk hoor meis, dat je je hier afmeld. Jij hebt hele andere dingen aan je hooft dan wij.....Ik wens je heel veel liefde, geluk en een goede gezondheid met je kleine!!!!!
Kom je ons wel nog vertellen wat het wordt/is geworden?!?!?!?!?! Wij zullen toch wel altijd onder de maart meiden blijven vallen.

Hier flink wat spanningen voor morgen. Gister van mijn beste vriendin te horen gekregen dat zij "eindelijk" 9 weken zwanger is na 5 maanden proberen. Pfff was wel weer ff heftig hoor om mijn traantjes te bedwingen. 5 maanden....dat zouden wij ook wel willen he meiden!!!!!

Maar morgen is voor ons de grote dag!!!!! Ik ben echt benieuwd wat ze allemaal gaan zeggen.
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste dagen steeds vaker steekjes voel in mijn rechter eierstok...hmmm vreemd......hij was deze maand eigenlijk van plan om links te komen, maar ik heb hem aan beide kanten gevoeld....(vriendin had het al over 2-ling hhahahaha).

Meiden ik ga nu lekker slapen en wakker woelen tot morgenochtend 8 uur. Zodra we thuis zijn laat ik hier weer wat horen.

Kus mama23!

Hi Meiden, ik ben weer terug van weekendje N-H. Mijn vriend & ik zijn bij A1 GP auto race geweest. Echt top, maar wat een *piep* weer! Zijn helemaal verkleumd van de kou, guur en het natte weer, grrr. Vandaag erg moe en niet veel puf en nog steeds koud. Ben bij mijn schoonouders gisteren nog lekker in bad geweest, maar ja moet nu weer zonder. Dus dan maar met dekentje op de bank, lui zijn vandaag.

Mama23 hoe was het bij gyn meis? Had je al even gesproken op msn, dus eigenlijk weet ik het al hè *knipoog*

Parent2be leuk dat je ff langs kwam meis. Hoop wel dat je laat weten of je jongetje of meisje hebt gekregen en hoe het dan met je gaat. Dat zou wel leuk zijn. Wens je alle geluk in de toekomst. Hoop echt dat de zwangerschap & bevallig goed mag gaan.

Iris gecondoleerd voor je overgrootoma. En geniet van je dagen vrij meis. Pff 7 dagen werken achter elkaar is niet niks.

Hoe is het eigenlijk met de rest van de zwangere meiden??

Fijne week allemaal. Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar              7e ronde - 2e kindje             10-10-08  
Mamma22, 23 jaar     8e ronde - 1e kindje              16-10-08
Iris, 22 jaar                              8e ronde - 1e kindje             26-10-08
Miss Dovie,  27 jaar      7e ronde - 1e kindje             28-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
6e bezoek      ????

Nathalie
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
Termijnecho        8 oktober om 8.40 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
Intake                6 oktober

Hey meiden,

Ik zal ff mijn  ochtend  gyn.  vertellen.

Bij aankomst voelde ik me beetje bekeken; wat als je een bekende tegen komt; wat zullen die mensen wel allemaal niet denken; waarom zouden zij hier zijn??? enz enz enz allemaal gedachten die door je heen gaan de eerste keer.
Na 20min. wachten werden we eindelijk geroepen door de gyn.
Gelukkig een vrouw!!!
Na een klein intake gesprek over onze gezondheid en evt. operaties in het verleden en ziektes in de fam. werd ik vriendelijk verzoekt om mij te ontdoen van mijn kleren (alleen broek en onderbroek, maar ook mijn sokken heb ik maar uitgedaan dat zien wat charmanter uit, niet?). Terwijl ik in een kamertje mijn kleren uittrok hoorde ik haar tegen mijn partner zeggen; zo laat je broek maar even zakken!!!! (heh wat!!!!! Ga jij aan mijn vent z'n ballen zitten!!!!) hahahaha ik brulde het bijna uit van het lachen.
Toen ik weer terug in de kamer kwam (heel charmant met mijn blote billen) zat mijn vriend alweer met z'n broek omhoog.
Ik mocht plaatsnemen in DE stoel. Jeetje wat ziet dat er charmant uit zeg. hahaha
Eerst maatke ze de eendebek wat warm, zodat ik niet een schrik reflex zou geven terwijl zij naar binnen probeert te komen.
Hier was ik dus het bangste voor.....zou het pijn doen???? Ik had het namelijk nog nooit meegemaakt. Gelukkig viel het reuze mee.
Toen ging ze een uitstrijkje maken. Het kon een vervelend gevoel geven, maar het was niet pijnlijk. En inderdaad het was niet pijnlijk, meer een raar gevoel. Alleen net op het laatste was het ff een irri gevoel.
Zoooo dat was het vervelendste, vertelde de Gyn.
Daarna ging ze met 2 vingers naar binnen en duwde ze wat op mijn buik. Baarmoeder e.d. was in orde (voor zover ze dat kon voelen).
Toen ging ze een inwendige echo maken.....jeetje spannend!!!!!! mijn eerste echo!!!!!!
Wat was dat stoer om te zien zeg.
Kortom alles viel gelukkig mee. Ik zou het zo overdoen. Nou moet dat ook wel, want tijdens mijn 3e cyclusdag moet ik terug voor bloed te laten prikken. Ze gaan dan een aantal onderzoekjes doen waaronder; glamydia (of hoe je dat ook schrijft) ijzer, bloedgroep en nog een aantal dingen.
Dan moet ik op dag 10 van mijn cyclus terug komen op de poli. Dan krijg ik weer een inwendige echo en gaan ze kijken of  "de blaasjes" (volgens mij  bedoelt ze mijn eitjes) groeien. Ik krijg dan geloof ik ook  meteen de vraag of ik "samenleving" wil hebben. Daarna gaan ze dan weer kijken of de zaadjes van mijn mannetje mijn baarmoederslijm overleven en of ze  in orde zijn e.d.
Daarna weet ik niet meer wat er gaat gebeuren, maar zover zijn we dan ook nog niet.  

Ik  heb de 16e is mijn nod. Ik heb me er nog nooit zo op verheugd om ongi te worden. Jah ik hoop eigenlijk natuurlijk dat ik niet ongi wordt en zwanger ben, maar dat zie ik eerlijk gezegt niet zo gebeuren.  

Groetjes mama22      

p.s. oh jah iris....ik had er helemal overheen gelezen sorry sorry sorry, maar nog gecondoleerd met je overgrootmoeder.

Wat een belevenis zeg meis. Je hebt nog eerder echo dan mij, hihih
Maar morgen is hier eindelijk de grote dag. 's Middags komt een vriendin met haar zoontje en 's avonds mijn schoonouders. Die gaan namelijk een boxer pup halen in de buurt van Groningen en komen daarna langs hier. Kunnen we persoonlijk vertellen hoe de echo was en showen en heb net mijn ouders ook ff gebeld die komen ook. Paps zei al, ja maar als jullie terug zijn bel je me toch wel ff op mijn werk, hihih. Lief hè.

Hier erg moe, uitgeput en op moment weer veel pijn in mijn heup. Fysio is leuk hoor, maar als je er meer pijn van krijgt????? Maar ja maar ff rustig aan. Denk ik betijds naar bed des te eerder is het ochtend, hihih.

Liefs Nathalie

Hi Meiden, hier ben ik dan eindelijk met het goede nieuws

Alles gaat goed met mij en onze kleine uk. Ik ben niet langer zwanger, uitgerekende datum blijft 3 mei 2009
Ons aapje is 3,61 cm groot en hebben het hartje gezien & gehoord
Echt zoooo bijzonder en mooi. Echt gek dat dat in mijn buikje gebeurd.Toen we hartje hoorde zaten we beide in traantjes, hihih.

Thuis ff gezeten toen belde mama al en daarna papa gebeld op zijn werk. Toen kreeg ik ineens smsje van de tandarts om 10.10 uur dat ik daar om 10.20 moest zijn. Dus ikke snel gegaan, wist er niks van, stond niet in mijn agenda, hihih. Daarna naar mijn oma gegaan, want die woont daar redelijk dichtbij. Wou dat eigenlijk vanmiddag doen, maar was nu toch in de buurt. Daar broodje gegeten en nu net terug. Dacht moet eerst ff bij de meiden kletsen.

Wij zijn echt heel blij en opgelucht dat alles goed gaat.

Liefs Nathalie

he meis!!!!!!

Wat fijn dat alles goed gaat!!!!!!!!!!!!!! Ben echt super blij voor jullie.

Nu wil ik nog maar 1 ding:

DE ECHO ZIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeetje 3,61cm......wat een ukkie. hihi

Kus mama22

Terug
Bovenaan