Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Jaaa echt super lief. En hij/zij lag al te trappelen en te zwaaien, echt zoooo bijzonder
Ben de hele dag al heel erg verstrooid. Mijn vriend & ik lopen de hele dag al met een grijns op ons gezicht geloof ik. Dit is echt zoo bijzonder moment. Hebben hartje ook horen kloppen, heel geruststellend. Ik ben al bij mijn twee nichtjes geweest, bij de zus van ons mam. Dus daar kan ze nu ook mee kletsen, hihih. Mijn tante wou haar een kaartje sturen, echt lief. En natuurlijk bij mijn opa's & oma's. Echt bijzonder om het nu te kunnen vertellen. En die drang heb ik nu ineens ook veel meer, hihih.

Ik ga de foto ff inscannen okay? En dan koffie zetten, want onze beide ouders komen vanavond. Kijk er echt naar uit.

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar              7e ronde - 2e kindje             10-10-08  
Mamma22, 23 jaar     8e ronde - 1e kindje              16-10-08
Iris, 22 jaar                              8e ronde - 1e kindje             26-10-08
Miss Dovie,  27 jaar      7e ronde - 1e kindje             28-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
6e bezoek      23 oktober 10.00 (ben dan 32 weken..)

Nathalie
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
Termijnecho        8 oktober om 8.40 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
Intake                6 oktober

Hi dames, hoe gaat het hier met iedereen? Ik ben alweer in week 30 beland en hoop niet dat ik meiden jaloers maak hoor, ik gun iedereen een kleintje...

Nog even mijn verhaaltje zoals het er nu voor staat. Ik ben vandaag voor een vruchtwatermeting en groeiecho geweest in het ziekenhuis in Amersfoort, omdat tijdens mijn 20 weken echo het vruchtwater wat krap was. Maar alles was helemaal goed, een mooi goed groeiend kindje (en nee, we weten nog steeds niet wat t wordt)... ,dus geen klagen. Verder hikt de baby regelmatig door mijn buik heen, heel grappig dat te voelen! Papa in spe is er nu ook echt bij betrokken omdat de baby regelmatig een dansje doet in mijn buik en dus goed te voelen is. De baby ligt al met het hoofdje naar beneden, dus de kans op een stuit is erg klein.
Ik was wel weer dodelijk vermoeid de laatste weken, maar bleek dus te weinig ijzer in mijn bloed te hebben. Nu weer wat beter, mede door tabletjes en Floradix drankje. Nog 4 weken en ik ga met verlof, ik kan niet wachten!

Tja, het is nu wel aftellen....

LIEFS BOEFFIEBOH en baby

Super Boeffie dat je ff langs komt om ons op de hoogte te houden. LEUKKKKK
Jij bent nog steeds ons voorbeeld meis. Jeetje echt de laatste loodjes voor je meis.
Ben zoooo benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat met onze eerste kwebbelbaby, hihih. Onze kleine lag gisteren ook al te spartellen op de echo. Beloofd nog wat voor later als ik hem/haar kan voelen. Armpjes & beentjes waren nog niet helemaal volgroeid. En nu al drukte makertje, hihih. Maar echt zoooo bijzonder.

Vandaag voor het eerst dat ik moest kokhalzen van tandenpoetsen en hapje eten. Maar heb het binnen kunnen houden. De kleine zal wel denken. Je weet nu echt dat ik er ben dus dan ga ik nu maar raar doen, hihih.

Vanavond ff met mijn oma de stad in geweest (paar winkels) en nu echt bekaf. Hadden lekker groente soep van haar gekregen vanavond dus hoefde niet te koken, dat scheelde weer. Gewoon lekker twee borden soep. En net nog ff broodje gepakt. Morgen word het wel weer aardappelen, groente, vlees.

Ik ga nu lekker warme douche nemen, nog ff in bed tv kijken en dan oogjes dicht
Morgen ga ik naar Marco Borsato, waar ik erg veel zin in heb.
Vannacht moest ik er trouwens wel 5x uit naar de wc, hopelijk niet weer zo;n nacht.

Meiden fijne avond nog en weltrusten voor strakkies.

Liefs Nathalie

Meiden! Weer erg lang geleden dat ik hier was, momenteel zo gogantisch druk met van alles en nog wat (vooral werk en het gekochte  huis; nu zo goed als af!).

Nathalie, hoe gaat het me je? Hoe voel je je? Gaat alles goed?

Ik DENK

dat ik goed nieuws heb, durf het alleen nog niet echt te geloven! Heb dinsdag een dipstick test van babyboom.nl gedaan en daarop zag ik een heeeeeeeeeeeel licht streepje. Dacht dat ik mezelf gek maakte, maar na nog eens te kijken zag ik (en vriendlief) het toch echt. Nu vanmorgen een kruidvat test gedaan en ja, een 2e streepje zichtbaar. Weliswaar niet heel erg duidelijk, maar toch wel goed zichtbaar. Dus ik denk......... dat het dan nu ook voor ons raak is (6e ronde). Ben alleen giga onzeker nu en durf het eigenlijk nog niet te hopen.

Is een streep dan toch echt een streep? Zou het dan echt? Morgen maar weer even testen, kan het gewoon echt niet geloven. Heb behalve moeheid ook totaal NERGENS last van. Geen gevoelige borsten, geen ongi kram, niet misselijk, niets.... Ben alleen wat moe-er!

Wat denken jullie????

Jaaaaaaaaa een streep is een streep meis. En die verschijnt niet zomaar. En je kan er ook geen streep inkijken, word vast steeds duidelijker. Ik voelde eerst ook niks hoor meis, maar dat komt echt vanzelf. Ook ronde 6, leuk! Wanneer was je nod? Hou je ons op de hoogte?

Hier vandaag best een beetje brak, heb revalidatietherapie dan ook afgezegd. Voel me niet zo lekker. En vanavond gaan we naar Marco Borsato dus kan ik die extra pijn die ik krijg door fysiotherapie ook niet gebruiken. Heb best wel veel last van mijn heup namelijk.

Maar goed we doen het er allemaal voor hè. Als ik naar de echo foto kijk en terug denk aan dat moment, maakt het allemaal wel weer goed.

Liefs Nathalie

Hi Meiden, kom weer onder de douche vandaan en zat vanmorgen alweer wat moet ik nu weer aan, hihih. Dat ik mijn positie rok aan wou wist ik al. Maar welk shirtje. Mijn leuke dunne trui met hemdje zit in de was en is nog niet droog. Maar buiten is het ook wel mooi weer dus misschien kan ik ook wel gewoon iets aan met korte mauwen. Nou dat is het geworden. Maar ohh ik kan zien dat mijn buikje gegroeid is joh. Dit shit heb ik gekocht toen ik nog niet eens 6 weken zwanger was, toen was ie best wel wijd, maar dacht ach dat maakt niks uit. En nu kun je mijn buikje er best wel een beetje in zien, hihih. Mijn vriend viel het ook op. Straks gaan we naar vrienden in Venlo. Goede vriend word 30 jaar en weten niet dat we komen. En ook nog niet dat ik zwanger ben. Vind het wel spannend om te vertellen hoor. Echo foto trots in mijn tas, hihih. Ben erg benieuwd naar hun reactie.

Gisteren naar Marco Borsato geweest. Zal niet teveel uitwijden omdat er misschien nog meiden zijn die er ook heen gaan, en dan is het niet leuk als ik alles al heb verteld hè. Vind de Bestemming heel mooi nummer. Toen voorstukje alleen al begon zat ik al bijna in tranen, hihih. En op gegeven moment zong Marco een nummer speciaal voor alle vaders die een dochter hebben. Toen legde mijn vriend zijn hand op mijn buikje. Echt zooo lief. Dus van mij mag het wel een meisje worden, hihih. Mijn vriend vond het niet veel aan. Hij vond het concert Symphonica in Rosso van 2 jaar geleden mooier. En daar moet ik hem wel een beetje gelijk in geven. Die hele show enzo. Maar maakt mij niks uit, ik vind de muziek gewoon leuk. En hij is er niet echt fan van, dus dat is al verschil hè. Waren pas om 0.30 uur thuis. Dus viel opzich nog mee. Ik ben toen meteen naar bed gegaan. Gelukkig vannacht er niet tig keer uitgehoeven naar de wc. Ik zal me eens ff verder klaar maken, we gaan zo weg.

Kom jullie hele fijne dag wensen en tot snel.

Liefs Nathalie

Ps. En en en hoe gaat ie hier?

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                              8e ronde - 1e kindje             26-10-08
Miss Dovie,  27 jaar      7e ronde - 1e kindje             28-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mamma22, 23 jaar     8e ronde - 1e kindje              16-10-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Christel, 29 jaar              7e ronde - 2e kindje             10-10-08  

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
6e bezoek      23 oktober 10.00 (ben dan 32 weken..)

Nathalie
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
Termijnecho        8 oktober om 8.40 uur

Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Mama22
bloedafname 3e cyclus dag
2e inwendige echo 10e CD

Terug
Bovenaan