Lage Rugpijn

Zou leuk zijn als het een verrassing achteraf is, maar ik denk het niet. Vorige keer testte ik 4 dagen voor nod al met een duidelijk licht lijntje... 
Had ook een heeeeeel klein beetje lichtbruin vanmorgen. Verder vandaag niet, Maja. Ga er vanuit dat het vrijdag losbreekt. Die misselijkheid... tja, snap ik ook niet echt. Ben wel weer verkouden dus misschien hoort het erbij? Ik was ook altijd wel snel misselijk, dus zo gek is het ook niet voor mij.
Fijn dat je hoop blijft houden, dat is altijd goed! Ziu echt super leuk zijn als het zo is! Hoe speciaal zal het dan ook zijn! Laten we hopen op twee wondertjes, maar anders vol goede moed naar de volgende ronde gaan! 

Hier net hetzelfde ! Heel klein beetje bruin bij het afvegen dus ik denk dat we rond dezelfde tijd ongeveer ongesteld gaan worden, als het niet doorzet tenminste.
En wie weet test je deze keer gewoon nog niet zo vroeg positief als de vorige keer. Dus er is nog hoop voor je. Maar meer als afwachten kunnen we niet doen!
Veel beterschap met je verkoudheid en succes! Ik duim alvast mee, en moge het niet zo zijn dan zoals je zegt, vol goede moed de volgende ronde in gaan. Hier ook een kleine troost dat ik de afspraak op volgende week heb staan. So stay positive! Xx

Echhtt? Zo bizar eigenlijk dat we ondanks alles gelijk lopen. Je zou bijna denken dat we in elkaars omgeving zitten, dan zie je ook vaak vrouwen synchroniseren!
Ik denk dat ik netjes vrijdag ongesteld word. Nu is er nog weinig te merken dat het gaat beginnen: geen duidelijke buikpijn (alleen af en toe mild) en geen duidelijk bloed of bruinverlies (gister en vandaag alleen een klein beetje heeeel lichtbruin). Als ik daarbinnen voel dan zie ik wel wat donkerder bruin (TMI? :p), dus het gaat wel echt losbreken. Ik wilde stiekem hopen op later positief testen, maar nadat ik dat zag dacht ik wel: nee, dit gaat hem niet worden.
Super goed dat jullie volgende week al langs kunnen komen. Zal nog wel even spannend zijn en lang wachten zeker! 
Ik ga na de menstruatie weer lekker sporten, gezond eten, vitamines nemen, zoete aardappeltjes maken en het proberen om de dag gezellig te maken. Hopelijk zal dat de volgende ronde goed doen! 

Jaa gek hoe we tog nog gelijk lopen! Voortaan doe ik geen ovu testje meer en laat je maar weten wanneer de eisprong komt ahah! Lol. 
Het leuke is wel dat we altijd in dezelfde fase zitten en samen afwachten op positief nieuws. 
Ah wat jammer! Hier is het ook zo goed als uitgebroken. Gisteravond was het nog heel lichtbruin en deze morgend was het al bijna zwart( op inlegkruisje) dus geen hoop meer jammer genoeg. Gelukkig wel geen buikpijn. Maar komt goed! Je weet allesinds dat het wel kan. Dus probeer wat te ontspannen. Hier hebben we ook afgesproken om het rustig aan te gaan doen aangezien het tog bijna onmogelijk is en we nu vertrouwen moeten hebben in de behandelingen die nog gaan komen. En dat afwachten, verschrikkelijk! Ahah. Er was een lange wachttijd in het ziekenhuis voor de intake gesprek, ik hoop dat dat niet zo zal zijn voor de behandeling zelf! 

Ik heb me ook voorgenomen om weer wat gezonder te gaan leven en misschien ook wat meer zoete aardappelen voor men man te maken haha

Haha scheelt wel geld en tijd die methode! 
Bij mij is het ook doorgekomen. Net een hele veeg helderrood. Wel weer eerder dan ik had verwacht. Ik had nod op vrijdag staan, dat zou dan 14d na een positieve ovutest zijn. Nu is het 12d. Ik leer mrt die testjes dus wel wat beter mijn lichaam kennen. Mijne ene app had ook vandaag als nod staan en mijn andere op vrijdag.
De gedachte dat het kan troost een beetje, maar tegelijkertijd denk ik ook steeds: misschien was dat wel een Lucky shot en mankeert er wel iets. Heb er toch zo lang op moeten wachten. Miss dat we nu wel na in totaal 6rondes naar de dokter stappen als het dan niet is gelukt. Mijn geduld is eigenlijk al echt op nu. Voel mij een beetje als een zwerver die 3 maanden het luxe leven heeft geleid, maar waarvan het daarna weer is teruggedraaid naar het zwervers bestaan. En hoe hard je ook werkt, je zal nooit zo rijk zijn als in die drie maanden van het luxe leven... al klinkt dat nu wel heel  melodramatisch.
Bizar dat de wachttijden zo lang zijn joh! Zijn er toch wel veel meer mensen bij wie het niet vanzelf gaat, dan je in eerste instantie denkt. Hopelijk gaat het starten met de behandeling wat vlotter!

Oh lieverd tog! Niet zo denken! Ik snap dat het je wel nog pijn doet natuurlijk. Maar ik denk niet dat het enkel een " lucky shot" was, want uiteindelijk was je wel zwanger geraakt. En je had al je man laten controleren en daar was alles al in orde mee. En geloof me, dat scheelt al veel! Want zo als ik het zie, moest de vrouw een probleem hebben, kan je het sneller oplossen als bij mannen. En het is nooit slecht om eens naar de gyne te gaan voor controle. Ik heb er zelf spijt van dat ik niet direkt, toen ik gestopt was met de pil, mezelf ben laten controleren bij de gyne. En mijn man ook. Dan scheelde dat ook weer veel tijd en stress. Vrienden van mij en man willen volgend jaar aan kindjes beginnen. En gaan binnenkort bijde al op controle, voor de zekerheid. En dan denk ik bij mezelf, dit is eigenlijk geen slecht idee om je op voorhand te laten nachekken. 
Maar niet stressen, het is je een eerste keer gelukt en zal je nu ook lukken!
Ik denk soms ook van, zijn er zo veel mensen bij wie het dan niet zo snel lukt? Eens je er zelf zo mee bezig bent bezie je het allemaal tog wel anders!
En gaat het een beetje met de ongi dagen? Vandaag tog wel wat buikpijn maar valt gelukkig goed mee!

Thanks, je hebt vast gelijk! Dit is ook ‘pas’ de tweede ronde na de miskraam, maar man wat ben ik ongeduldig zeg! En dat ongesteld worden is nooit een pretje, maar nu is het extra vervelend! Heb ook het idee dat ik nu wat heftiger reageer op die hormonen joh! 
Lijkt me inderdaad geen slecht idee je vooraf al na te laten kijken, maar bij ons in NL moet je daarvoor worden doorverwezen en dat doen ze alleen als je langer dan een jaar bezig bent, ouder bent of een goede reden hebt. Achteraf denk ik nu ook: waren we maar een jaar eerder begonnen met proberen. Of zelfs twee. Maar ja, daar valt nu weinig aan te doen. 
Ik verbaas me idd ook hoeveel mensen je toch wel hoord over dat het langer duurt en dat ik ook anders naar zwangerschapsaankonigingen aankijk. Ik denk veel sneller van: goh hoe zou dat bij hen zijn gegaan? Hoorde ook van een collega van mijn man dat zij heel veel moeite hebben moeten doen voor hun kinderen. Met name de eerste twee, want toen had ze ook miskramen gehad (zelfs meerdere voor haar eerste). De derde kwam als cadeautje, totaal onverwacht. Zij praat er nu wel makkelijk over, dat is wel knap. Toch ook wel bemoedigend dat zij uiteindelijk toch drie kids heeft. 

Snap ik volledig! En ik snap dat ook als het 'maar' de tweede ronde is, u geduld stilaan op raakt. Het is ook niet niks. Elke maand is een soort routine geworden. Wachten op eisprong dan weer die lange wachttijd of je wel of niet ongesteld word. 
Hier is het ook geen pretje meer en blijf ongeduldig wachten op die afspraak. 

Oh dat is wel vervelend vind ik. Gelukkig hier in België is dat wat anders. Hier kan je al eens op controle gaan en ook vb het zaad van je man laten nakijken. Ik snap wel dat ze je pas voor verder onderzoek gaan doorverwijzen als je al een tijdje bezig bent. Maar ik ben ervan overtuigd dat alles met de juiste reden op het juiste moment komt. Dus we moeten geduldig blijven. 

jaa wat mooi dat ze uiteindelijk wel drie kiddies hebben! Nu ineens zie ik ook veel mensen van men vriendenkring of ietsje verder waar het ook moeilijker gaat. Of die al een kindje hebben en voor een tweede ook wat langer duurt. Dus eigenlijk is het niet zoo gek dat het weleens langer kan duren ookal is er niets aan de hand. 

Terug
Bovenaan