Lage Rugpijn

Oh wat jammer.. Volgende maand indd meer ons best doen maar ook proberen niet te veel mee bezig te zijn. Ik merk dat ik daardoor meer begin te stressen en men hoop verlies.
Ik voel nog niets. Enkel vandaag kreeg ik ineens een vapeur, dat ik het heel warm begon te krijgen. Wat meestal bij mij ook betekent dat ik ongesteld word. Voor de rest geen buikpijn. Ik begin ook meer afscheiding te krijgen waardoor ik denk dat ik ongesteld ben en dan ga ik snel nakijken en dan is het niets ahah.

True. Vind het wel lastig om er niet mee bezig te zijn. Vooral de week voor je nod. Pff!
Dat laatste wat je vertelt lijkt wel op wat ik had. Onze gekke lichamen ook! Haha. 
Bij mij is het nog niet doorgebroken, dus dat is nog even afwachten. Heb wel geen hoop meer voor deze ronde, maar hopelijk lukt de volgende!

Jaa die dagen duren verschrikkelijk lang!
Ik heb in de morgend nog een testje gedaan, negatief. Dus ik word waarschijnlijk komende dagen ook ongesteld. Indd, hopelijk hebben we volgende ronde meer succes ! 

Oh, jammer zeg! Beide nog aan het wachten dus! Hier is het nog steeds vreemd en geen menstruatie, zelfs nauwelijks nog bruine afscheiding en ook minder tot nauwelijks buikpijn. Snap er niets meer van! 
Misschien betekent die late positieve test op 7 en 8 mei dan toch dat het bij mij pas rond 23 mei begint, zoals bij jou. 

Ja ik zou zeggen wacht af tot de 23ste, en als je bruine afscheiding niet veranderd naar menstruatie, dan nog een testje wagen. 
Bij mij ook totaal geen buikpijn of iets maar denk wel dat ik gewoon ongesteld word, aangezien mijn testje vandaag. En moest ik morgen nog niet ongesteld worden, dan zal ik het woensdag bij de gyne wel weten of kunnen ze dat dan nog niet nakijken? 

Ja, ga ik doen! Thanks.
Wel fijn dat je geen buikpijn hebt, maar ook wel weer vaag dat het zo veranderd over een jaar. 
Ik heb vanmorgen eens opgezocht wat de richtlijnen voor fertiliteit zijn bij vrouwen. Ik zag op de NHG (richtlijn voor huisarts) staan dat meestal eerst een gesprekje wordt gehouden over je menstruatie en traject van zwanger worden, gevolgd door lichamelijk onderzoek (kijken of alles er daar binnen op zicht er netjes uitziet) en zal bloed worden geprikt voor evt. doorgemaakte chlamydia infectie. Wellicht wordt er dan ook gelijk gekeken voor hcg in het bloed, vooral als je zou zeggen dat je nog geen menstruatie hebt gehad. 

Dankjewel voor de info! Ik ben eens benieuwd wat de gyne zal zeggen. Ik hoop dan als ik tog al ongesteld word, dat het niet op woensdag gaat zijn haha. Ik zal je op de hoogte houden, ook voor eventuele tips van de gyne. 

Ja, laat zeker weten hoe het was enzo!
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Best wel wat krampen ook. Jammer, maar helaas! Hopelijk is de volgende maand beter...
Jij heel veel succes/sterkte bij de gyne morgen!

Terug
Bovenaan