Lage Rugpijn

Ohh sat zou geel fijn zijn als het een beetje rap gaat! De afspraak staat in ieder geval al! 
Ik heb nog steeds geen piek gehad, maar gisteravond was de streep wel wat donkerder, maar nog steeds iets lichter dan de controlestreep. Denk dat ik vandaag (in de nacht) mijn piek heb. Al heb ik nu totaal geen vruchtbaar slijm. Toch wel fijn dat jij je eisprong echt aan je lichaam merkt! Ik heb gewoon flauwe buikpijn, maar verder geen steekjes links of recht, en geen slijm. Voor mij blijven de testjes dus in gebruik ;) 

Correctie. Nu toch wel dat vruchtbaar slijm. Haha, dit is altijd zo als ik net een bericht heb geplaatst! Moet ik mijn lichaam toch wat meer credit geven. Ben benieuwd of ik vanavond nog positief test! ;)

ahah en was de test uiteindelijk nog positief geworden vandaag? Maak er alvast gezellige daagjes van.
Ik had vandaag zelf nog rekbaar slijm maar net iets minder als gister dus ik ben er vrijwel zeker van dat men eisprong geweest is. Wel jammer om te weten dat het eigenlijk verloren rondes zijn. Nu begint weer het eeuwig lang wachten. Op zowel de menstruatie als de afspraak. Enige tips om tijd te verdoen? Ahah.

Haha, ik had vanmorgen nog net een lichter streepje, maar nu net was die positief! Vanavond ook weer gezellig maken dus! ;) Het slijm is wel weer nergens nu, dus daar kan ik denk ik niet zo veel mee. Denk wel dat ik eens een keer langer door blijf testen met de stripjes. Kijken wat het nu doet.
ahh, die wachtweken zijn idd zooooo vervelend! Ik moet mezelf dan echt proberen bezig te houden. Beetje een spelletje spelen als ik niet moet werken of sporten in de sportschool help wel wat. Of met vrienden afspreken. Maar nog steeds is en blijft het in je hoofd zitten! 
Gelukkig kunnen we wel weer gezellig samen wachten! 

Oh wat fijn dat je hem gehad hebt en hopelijk gebruik van hebt kunnen maken!! Ahah. En de komende dagen mss ook nog in het oog houden totdat de testjes weer lichter worden. Dan weet je ook zeker dat je op tijd bent en alle dagen goed benut hebt. 

Heb hier ook al paar planningen staan om met vrienden af te spreken en met men man gezellig weg te gaan. Maar indd het blijft zo door je hoofd spoken de hele tijd. Klinkt mss belachelijk, maar nu te sporten durf ik niet echt haha. Ik heb tot een jaar geleden altijd goed gesport en nu echt wel het sporten verwaarloosd ( zie ik ook aan de kilotjes ahah) en ben bang als ik terug moest beginnen, ik mss een eventuele innesteling stuk maak. Beetje psycho gedachtes eigenlijk?? 
Maar goed, gezond eten zal ook wel al veel doen haha. 

We kunnen gelukkig indd samen afwachten en wat tijd verdoen. Heb wel een beetje vage buikpijn gehad vandaag. Maar zal wss wel niets te betekenen hebben. 

Gevonden, ja. Maar of we optimaal bezig zijn geweest, Mwa. Gister geen actie, want mn man voelde zich niet zo goed. Helaas. Eergisteren positieve test en die dag en ervoor wel om de dag seks gehad. Maar had gister tijdens het waarschijnlijke sprongetje toch ook nog wel even gewild. Tegelijkertijd merk ik dat ik ook wel weer wil dat hij het graag wilt. Nu initieer ik het meestal of is het van: oh we moeten maar weer. Het is nu ook een drukkere periode op werk enzo, vooral bij mijn man, dus die is vaak moe en lijkt er niet met heel veel enthousiasme zin in te hebben. Dat is natuurlijk minder leuk. Ik hoop dat we toch nog een kansje hebben deze maand, maar ergens zegt mijn hoofd dat het hem deze maand niet gaat zijn.
Gezellig dat je alweer je sociale agenda hebt gevuld. Dat is altijd goede afleiding! Haha, snap wel wat je bedoelt met het sporten. Tijdens de zwangerschap durfde ik helemaal weinig, terwijl je best wel gewoon mild kan sporten. Ik loop in deze periode gewoon max 5-6km/u op de loopband met een helling of sta op de crosstrainer. Af en toe was been oefeningen ertussendoor. Dat kan wel prima denk ik.

Oh maar ik denk als je de voorbijde dagen om de dag hebt gedaan dat het zeker wel goed zit. Snap natuurlijk dat je wilt dat bijde er zin in hebben. Dat voelt ook veel natuurlijker aan dan geforceerd bezig te zitten. Hier ook al eens gebeurd en uiteindelijk gewoon gestopt ahah. Maar begrijp zeker dat je je volledige kans wilt gebruiken. Maar kort voor de eisprong kan je ook zwanger geraken zeker met goed zaad, dus nog geen hoop verliezen!
Jaa soms is dat tog echt eens nodig, een gezellige dag hebben zonder al te veel stress of dit als gespreksthema te hebben. En wat het sporten betreft klopt ook wat je zegt. Mild sporten kan zeker geen kwaad denk ik. Ik probeer nu wel elke avond wat te wandelen dus dat zal ook wel goed zijn zeker ahah. En heb jij nog leuke plannen voor het weekend?

Hier zijn we over enkele daagjes een weekje verder van de ( wat ik denk) eisprong. Verder geen symptomen ofso. 

En lukt de afleiding al een beetje? Hier is alles nog rustig gelukkig. Beetje buikpijn wel, maar heb ook echt last van mijn darmen. Irritant! Dit weekend is verder rustig. Beetje naar een housewarming geweest en gesport. Inderdaad lekker rustig aan op de crosstrainer of wat wandelen haha. Denk dat dat ook wel voldoende is. Heb jij nog wat leuks gedaan? 

Pfff ik hoop echt dat we nog een kansje maken deze maand. Het is zo vervelend dat je altijd een hele maand moet wachten. Zou toch veel chiller zijn als je 2 of 3 kansen per maand had haha!

Terug
Bovenaan