Lage Rugpijn

Ja echt eh! Ahah. Nu moet je zo een hele maand wachten op die paar daagjes en dan zien of je op tijd bent en vaak genoeg hebt gedaan. Was het allemaal maar een stuk gemakelijker ahah. 

Fijn zo een rustig weekendje eens te hebben. Hier best wel wat afleiding gehad. Was eerst op bezoek bij men ouders en heb zelf ook dan nog eens bezoek gehad van familieleden. Maar hey, het zijn nog maar bijna twee weekjes tot de afspraak! Haha. 

Heb je nog last van buikpijn? Ik heb een beetje hetzelfde probleem wat de darmen betreft ahah. Ik probeer nu ook zo veel mogelijk theetjes te drinken met natuurlijke dingetjes. En ook nog eens zo een hoofdpijn, en was aan het twijfelen of ik een paracetamol moest innemen maar heb het tog maar niet gedaan ahah. 

Ahh irritant die hoofdpijn. Zou lekker paracetamol nemen hoor, dat kan geen kwaad! Is alleen maar hinderlijk om met hoofdpijn te blijven rondlopen anders. Ibuprofen is een ander verhaal, dat zou je beter niet nemen tijdens een zwangerschap, maar geen idee of dat ook al geldt nog voordat je weet dat je zwanger bent. Zal wel niet zo nauw zijn ;) 
Fijn dat je een lekker weekend hebt gehad met genoeg afleiding. Nog maar twee weekjes afleiding zoeken en hier nog twee weekjes afwachten. Nog maar meer afleiding zoeken haha! 

Buikpijn is nu niet meer zo aanwezig gelukkig, maar mijn buik is wel lekker aan het rommelen. Oh the joy ;) Hie staat het bij jou nu? Wat minder last door de theetjes? 

Bwa wel nog last, maar zal wel overgaan binnen paar daagjes ahah. En de hoofdpijn is nu ook al minder al had ik er gisteren ook weer last van. 
We zullen ons erdoor moeten sleuren!ahah.
En wat denk je zelf hoe groot de kans is deze ronde voor jou? Rommelende buik is niet per se slecht toch? Ahah. Ik heb weer wat afscheiding, beetje wit en plakkerig. Maar verder voel ik niet echt iets. Was gisteren ook zo futteloos en moe maar na een goeie smoothie voelde ik me al wat beter ahah. Ben nog steeds beetje aan hopen dat het vanzelf raak kan zijn en we niet naar de afspraak hoeven te gaan in het zienenhuis. 

Ahh gelukkig is je hoofdpijn weer wat minder. Zo'n aanwezige hoofdpijn is echt heel naar! Vooral als je dan ook nog moet werken.
Hier is de buikpijn weer terug, echt een menstruatiebuikpijn al. Heb er niet heel veel vertrouwen in deze maand op 1 of andere manier. Hoop het wel natuurlijk, maar durf er soort van niet op te hopen deze ronde. Weet niet wat het is. Misschien ook die buikpijn en omdat we naar mijn gevoel niet alle kansen hebben benut. Nog maar een weekje en dan weten we het. Zou volgens de app donderdag of vrijdag ongesteld moeten worden. Wat is jouw Nod?
Bij jullie dus nog wel goede hoop deze ronde? Ik hoop het ook echt voor jullie! Zou echt een mooi verhaal zijn als het vlak voor de behandeling lukt. Maar probeer jezelf niet te blind te staren, anders wordt het misschien een zware ronde...

Ga je denk je eerder testen of gewoon geduldig afwachten? Ik verwacht men nod rond 12-13 dus ook niet meer ver weg. Had vandaag beetje rugpijn en buikpijn dus ben er ook zeker van dat ze gaan komen. Het ding is dat we niet perse hoop hebben voor deze ronde maar eerder dat het nog kan lukken voor we er echt aan beginnen.. maar goed ik moet niet klagen, kregen vrij snel een afspraak dus daar zal ik vooral de hoop op moeten leggen. 
En lukt het afwachten nog een beetje ? Lastig eh ahah. Ik heb gelukkig paar drukke daagjes aan de gang dus kan me weer eens bezighouden. Heb je buiten buikpijn nog andere symptomen? En vind je het nu beter dat je die app gebruikt ?

Ahh, ja dat begrijp ik helemaal. Lijkt me ook spannend voor jullie. Maar ik heb er vertrouwen in dat je binnenkort met een bol buikje rondloopt! 

De app is goed, alleen ben ik niet zo goed in het bijhouden haha. Vooral die symptomen vind ik lastig bij te houden. Ik heb ook nog steeds buikpijn, opgeblazen buik en rugpijn. Maar dat zegt helemaal niets haha. Dus Idd gewoon afwachten. Ik ga het proberen uit te houden tot volgende week zaterdag of zondag. Als het dan niet door is gebroken dan doe ik een testje. Ben nu nog rustig, mijn hoofd wil er ook niet mee bezig zijn. Wil eigenlijk ook niet weten wanneer mijn nod is, maar natuurlijk weet je dat al haha. Achjaaa, nog een weekje! En dan misschien weer een volgende goede ronde! 

Wat lief ahah! Hoop dat we bijde met een bolle buikje gaan rondlopen. 
En goed dat je er niet zo mee bezig bent. Het is indd ook niet meer heel lang. Ik zou wel zeker nu bij gebruik van de app je symptomen bijhouden, zo kan je de volgende maand dan weer vergelijken of je al vb buikpijn had of dergelijke. Soms vergat ik zo een dingen en was ik aan twijfelen of de vorige maand ook zo een symptomen had of niet. Tot dat je u lichaam goed begint te kennen. 
Hier wel geen buikpijn maar echt pijnlijke boebs in de avond als ik men bh uitdoe. Vorige maand had ik dit ook voor nod dus ik weet ook wat dit betekent. Maar op zich vind ik het niet zo heel erg, ik kijk wel uit naar de afspraak. Ik vraag me af, toen ze men baarmoedermond hebben geopend, of die nog steeds open staat of dat die terug dicht is gaan groeien? Is dat mogelijk? Ahah. Dus dat zijn dingens die ik zeker dan zal navragen of alles nog goed zit. Vind het wel spannend. 

Ahh irritant die gevoelige boobies! Heb dat echt alleen tijdens de zwangerschap gehad, maar voelde niet fijn haha. Hopelijk verminderd het nog voor jou! 

Ja, die app bijhouden is nog een challenge hahaha! Ik let ook niet altijd op die symptoompjes, dus als je er dan ff op let vergeet ik het wel in de app te zetten. Volgende ronde hopelijk beter daarmee haha. Ben echt nog steeds aan het sukkelen met die buik van mij. Gister maar even lactulose gehaald. Dat hielp wel wat denk ik. 
Nu net wel weer een nieuwe klacht: mijn afscheiding was wat heel lichtbruin/roze. Beetje huidskleur kleur zeg maar haha. Kan me niet herinneren dat ik dat eens heb gehad! Alleen tijdens de zwangerschap op de 5e week toen ik aan het stressen was vanwege dat lichtbruine. Gezien de goede echo op 8w niet meer over nagedacht. Wordt nu lastiger om tot vrijdag te wachten denk ik. Net was mijn eerste gedachte: oh daar heb je de menstruatie al, maar toen keek ik nog eens goed of er meer zou komen, maar dat was gewoon helder. Argh! Nog 6dagen... ? of miss heb ik sneller een antwoord. Tegelijkertijd heb ik nu weer menstruatie buikpijn, dus vind het lastig om nog hoop te hebben.
lol, ik ga wel heel wapperig met mijn emoties om: enerzijds, Nah, geen hoop het is niets! Anderszijds, misschien is dit een innesteling? En ik was nog zo rustig deze maand. Of misschien dacht ik dat alleen maar ?
Goh, geen idee wat betreft je baarmoedermond. Wist niet eens dat die dicht kon zitten, want daar komt toch ook de menstruatie door? Of waren het de eileiders die dicht zaten? Dat hoor je wel weer vaker, maar zou denken dat die niet zo snel weer dicht gaan! 

Terug
Bovenaan