Lage Rugpijn

Update: na m'n bericht van gister en vannacht zo beroerd te hebben geslapen (had ik vorige x veel last van tijdens de zs), kon ik mezelf niet inhouden. Vanmorgen getest. Hartstikke wit :( De eerste leek een mega tuurstreepje te hebben, maar dat is een indroogstreep. Met hetzelfde sample nog een test gedaan en die blijft super wit. Geen twijfel mogelijk. Zit volgens mijn app op dag 26, dus als er wat was had dat nu wel zichtbaar moeten zijn lijkt Me (was vorige x iig als positief op 10 dpo en nu is het 11). Altijd weer balen zo'n witte test! 
Weer naar een volgende ronde. Heb nu nog 3 zs testen liggen, dus moet mezelf echt wat meer in bedwang houden. 

Hey!
Pff wat jammer.. Maar zou het niet eventueel wel nog om een innesteling kunnen gaan? Aangezien je nog 6 dagen van je nod zit. En wacht het gewoon af, als ze niet doorzetten dan zou ik nog eens een testje doen. Want je had wel ovulatietesten gebruikt en weet wanneer je eisprong was, dus is gek om dan ineens een kortere cyclus te hebben denk ik dan. En zo niet, dan op naar de volgende ronde! Een dikke knuffel en hoop voor je echt dat ze niet doorzetten! Heb je nog steeds van die afscheiding ? 
Hier is juist hetzelfde verhaal ( weer creepy ik weet het haha..) maar heb sinds zaterdag ook bruine afscheiding. In de morgend was men afscheiding nog super wit en tegen de avond werd het ineens bruin. Ik zat ook 4-5 dagen voor men nod eigenlijk. Daar ga ik toch vanuit. Maar hier ook wel zeker dat de menstruatie op komst is. Maar voor de rest gelukkig wel geen ongi krampen. Laten we vol goede moed naar de volgende ronde gaan en hopelijk kunnen we dit jaar mooi afsluiten!

Hmm, ja, had zelf in mijn hoofd dat donderdag-vrijdag nod zou zijn. Maar mijn app zegt dat ik al op dag 26 zit, dus dan zou het overmorgen al zijn... Vandaag is dan dag 11 na de ovulatie. Vorige keer testte ik positief op dag 11, dus denk niet dat er nog wat gaat veranderen aan die witte test.
Maar inderdaad, nu afwachten en wie weet een goede afsluiter van het jaar, of het nieuwe jaar goed beginnen ;)
Freaky van die bruine afscheiding tegelijkertijd haha. Zijn we niet dezelfde persoon in een andere dimensie toevallig? ;) Bij mij is het nu gewoon weer wit of doorzichtig. Echt alleen gistermiddag even een druppel bruin/roze erbij ofzo, daarna weer helder. Maar denk dat ik woe of do wel mij menstruatie kan verwachten. Meh, chocolate time hoor! 

Wel een beetje gek dat het nu weer doorzichtig is. Maar goed! Het beste eventjes afwachten. Het kan nog alle kanten op! Wat haat ik het toch ook zo hard als je lichaam ineens andere signalen geeft of anders doet dan voorbije maanden. Heb je nog last van iets anders of enkel die ene druppel dan?

Zou zomaar kunnen! Lol hahah. Hier ook eventjes nagekeken en is gewoon nog steeds heel licht bruin. Dus denk ook dat het vandaag bij me doorzet of morgen ten laatste. En geniet van de chocolats ahah. Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen haha. Nu hoop ik ook gewoon dat het wat sneller doorzet zodat ik tegen de afspraak menstruatievrij ben. 

Zoals altijd na een witte test krijg ik daarna weer wat bruine afscheiding. Meer dan die druppel. Dus denk dat mijn app het goed had en het morgen of overmorgen doorbreekt. Zo stom inderdaad dat m'n lichaam me elke maand weer verrast met iets afwijkends. En ook zo irritant dat het ondanks dat mijn gut feeling al zei dat het hem niet ging worden, ik toch weer teleurgesteld ben.
haha de chocokoekjes gingen er wel weer lekker in hoor! Een beetje als troost! Ik verwacht na een bevruchting en innesteling, en zelfs het maken van een mini baby toch wel van mijn lichaam dat het toch wel weer wat vlotter mocht gaan lukken, maar niet dus! 
Ben nu ongeveer net zo lang niet meer zwanger als dat ik zwanger was. Zo gek idee. Anders was ik nu 6 maanden ver geweest.
Maar Goed, het jaar is nog niet voorbij. Misschien dat ik in het nieuwe jaar ook wel een verwijzing vraag. Stiekem had ik na alle ellende wel gehoopt in december alweer (eventjes) zwanger te zijn. 

Heb jij ook dat je probeert rekening te houden met de mogelijkheid dat je in de toekomst zwanger zou kunnen zijn? Bv met feestjes of vakanties? Ik wilde onze vakantie nog niet vastleggen, want als ik zwanger zou zijn dan zouden bepaalde landen of activiteiten afvallen. Maar nu gaan er soms dingen aan je voorbij, waarbij je achteraf denkt: ik ben toch niet zwanger dus waarom eigenlij!

Ik snap dat je hoe dan ook teleurgesteld bent, ookal had je niet veel hoop in deze ronde. Het is en blijft stom als je een witte testje ziet of die afscheiding dan. Hier word het dag 4 van de bruine afscheiding als het vandaag nog niet doorbreekt. Zijn ze bij jou al doorgebroken? Hier nog niet, wel meer donker bruine afscheiding en hier en daar krampen. 

En ja wow, wat zou het snel gegaan zijn! Maar zeker niet om treuren! Ik heb er echt wel een goed gevoel bij dat je snel weer zwanger zal raken! Misschien had je lichaam even lang herstel nodig om er nu weer volledig voor te kunnen gaan. 
En een chek up is nooit een slecht idee, dan weet je tenminste waar je staat. Maar ik denk,als jullie toen ook in orde waren dat het nu ook zo zal zijn! Dus ga weer volle moed de nieuwe ronde in en probeer er het beste van te maken. 

Amaiii jaa ik begrijp je volledig! Eigenlijk moeten we echt gewoon genieten van het moment zelf en wat er ook komt zullen we dan wel moeten aanpassen of rekening mee houden. De dag zal wel komen dat het zover is en dan gaan we spijt hebben waarom we al die dingens toen al niet meer deden! Dus lekker genieten en profiteren van alles wat nog kan!

Oh, bij jou heeft dat bruin dan ook lang geduurd? Is het nu inmiddels doorgebroken? 
ik had gister ook heel de dag donkerbruin. Tot de avond toen werden het rode slijmerige vegen. Vandaag is het wel echt doorgebroken. Ik word dus nu steeds 13d na een positieve ovulatietest ongesteld en mijn cyclus is een dag korter dan voorheen. Nu 27d en voorheen zat ik tussen 28-30d meestal. De ovulatietest was telkens op dag 14 positief, maar geen idee of ik dan na 24u of 48u ovuleer. Ik voel dat totaal niet.
Ja, ben het ermee eens om meer te genieten. Niet standaard denken: goh misschien ben ik wel zwanger dus misschien beter niet. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat mijn lichaam nog even drie maanden wilde bijkomen van alles wat gebeurd is. 

Zo'n Check up heb ik zelf nooit gehad. Alleen mijn man heeft z'n zaad eens ingeleverd. Bij mij is alleen na de mk nog eens globaal gekeken en toen zei de gyn dat het er goed uitzag. Maar dat was gewoon even snel de baarmoeder bekijken, of die weer leeg was en naar de vlug naar de eileiders. Maar we gaan nog wel even proberen. 

Zijn jullie al klaar voor jullie afspraak? Die komt nu wel dichtbij he! Dat is wel erg spannend!

Het is nog steeds niet doorgebroken en het begint me wel wat te irriteren nu ahah. Ik heb zoiets van, ik loop al 4 dagen rond met bruinverlies als het men menstruatie was was het al bijna gedaan. Maar ik denk dat ze vandaag zullen doorbreken, kan niet anders. Gisteren voelde ik weer krampen dus ik denk dat ze tegen de avond sowieso gaan uitbreken. Ik heb dat voorbije maanden ook wel gehad dat ik eerst bruinverlies had daarna de menstruatie, maar deze keer is toch wel de langste keer dat het al 4 dagen duurd. Men man begint dan weer hoop te krijgen maar ik niet. Het is echt vervelend dat je lichaam je zo in de spanning wil houden. 

Ik denk, het moment dat je positief test, dat je dan wss begint te ovuleren want misschien was het al in de nacht positief en je test pas smorgens, dus daar zitten ook weer enkele uren tussen. Als je me begrijpt wat ik bedoel haha. Dus dat je positieve test al een tijdje aan de gang is.
En ik ben er wel van overtuigd dat bij jou ook alles goed gaat zijn! Je bent namelijk wel zwanger geweest, en ook als ze maar globaal gekeken hebben, zag er ook alles goed uit. Geef de moed nu zeker niet op, ik denk echt dat je er niet meer ver van af zijt. 
Jaa we zijn er klaar voor. Ik denk dat we eerst weer een gesprek krijgen ( zei iemand hier ook op een topic) en dan beginnen met de onderzoeken bij mij. Maar het is niet meer lang gelukkig! Ik heb wel zoiets van, als ik tog al ongesteld moet worden dat het beter nu kan gebeuren. Want mss dat ze wel dan een onderzoek gaan verrichten en ik weet niet of dat een probleem gaat zijn als ik dan men menstruatie nog heb. 

Terug
Bovenaan