Het is nog steeds niet doorgebroken en het begint me wel wat te irriteren nu ahah. Ik heb zoiets van, ik loop al 4 dagen rond met bruinverlies als het men menstruatie was was het al bijna gedaan. Maar ik denk dat ze vandaag zullen doorbreken, kan niet anders. Gisteren voelde ik weer krampen dus ik denk dat ze tegen de avond sowieso gaan uitbreken. Ik heb dat voorbije maanden ook wel gehad dat ik eerst bruinverlies had daarna de menstruatie, maar deze keer is toch wel de langste keer dat het al 4 dagen duurd. Men man begint dan weer hoop te krijgen maar ik niet. Het is echt vervelend dat je lichaam je zo in de spanning wil houden.
Ik denk, het moment dat je positief test, dat je dan wss begint te ovuleren want misschien was het al in de nacht positief en je test pas smorgens, dus daar zitten ook weer enkele uren tussen. Als je me begrijpt wat ik bedoel haha. Dus dat je positieve test al een tijdje aan de gang is.
En ik ben er wel van overtuigd dat bij jou ook alles goed gaat zijn! Je bent namelijk wel zwanger geweest, en ook als ze maar globaal gekeken hebben, zag er ook alles goed uit. Geef de moed nu zeker niet op, ik denk echt dat je er niet meer ver van af zijt.
Jaa we zijn er klaar voor. Ik denk dat we eerst weer een gesprek krijgen ( zei iemand hier ook op een topic) en dan beginnen met de onderzoeken bij mij. Maar het is niet meer lang gelukkig! Ik heb wel zoiets van, als ik tog al ongesteld moet worden dat het beter nu kan gebeuren. Want mss dat ze wel dan een onderzoek gaan verrichten en ik weet niet of dat een probleem gaat zijn als ik dan men menstruatie nog heb.