Lage Rugpijn

Ohh wat vaag zeg, dat het maar niet wil doorbreken! Is er al wat in zicht? 

Snap heel goed dat je man wat hoop krijgt, want dit is toch ineens toch wel erg anders! Hoeveel is het? Anders toch een teatje wagen zodat je daarin wat rust vindt?
Ja, die ovulatiete zeggen alleen dat er een piek is, maar niet of je dan in 24u of later een eisprong hebt, maar goed, om de dag dan maar leuk blijven hebben ;) 
Bij mij is de menstruatie ook anders. Gister was het zoals normaal, maar wel wat minder dan normaal (al is dat ook niet heel veel). Vandaag heb ik alleen wat veegjes ongeveer. Heel gek als het al is afgelopen. Rare maand voor ons! 

Okej ik moet je even updaten!! Ahaha
Dus gisteren (donderdag, want ik stuur zo laat ahah) werd de afscheiding maar steeds lichter maar het was wel aanwezig. En ik en men man konden het niet meer afwachten dus ben ik snel een testje gaan kopen bij de action. Ik zeg eerlijk ik ging er vanuit dat die gewoon negatief ging zijn, zoals gewoonlijk. Wat gebeurd er ineens, na 10 secondjes KNAL POSITIEF?!!!?!!?!? Sory maar was even in shok! En wist niet of ik moest lachen of wenen haha. Ja sory maar we zijn zooooo ontroerd, omdat we bijna dachten een traject in te gaan en het tog nog lukte pfff. Wat een geluk, en nu kan ik de afspraak mooi afbellen. En morgen bellen voor een ander afspraak. Ja Wow even mixed feelings... durf natuurlijk niet al te blij te doen, en ergste is dat ik het bijna al iedereen vertelde? men ouders en hij de zijne. Was echt een raar moment maar het moest er gewoon uit. Nu ben ik bang dat ik droom en die ene postieve test niets voorsteld, of ik ben gewoon nog wat onzeker ??
Sory voor het rare verhaal ahah..
En hoe gaat het bij jou nu verder? Nog altijd andere soort menstruatie als gewoonlijk? 

OH MY GAWD! Wat een goed en leuk nieuws Meis! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! 
Echt een droom die uitkomt. Net voor de afspraak en het traject toch nog op de fun manier zwanger geworden! Hoe reageerde jullie ouders? Zeker ook helemaal verrast?
Snap dat je nog wel terughoudend bent met super blij zijn, maar het begin is er al! Ik zou gewoon na een paar dagen de test herhalen (tenzij die ech niet donkerder kan worden haha). Anders gewoon een afspraak maken met de verloskundige en over 4 weekjes naar de echo! 
haha, had die man van jou toch nog gelijk met zijn goede hoop! Wat een wervelwind aan emoties moet dat bij jullie zijn geweest. Eerst het hele voortraject gedoe en de huisarts die zo slecht nieuws bracht, tot een lichtpuntje bij de fertiliteit, tot gewoon een knalpositieve test! Jeetje, wat ben ik blij voor jullie zeg! 
keep me updated he! 

Ja, hier gewoon vaag dat de menstruatie (als in rood bloed) maar 1 dag heeft geduurd. Ook helemaal niet veel, al is dat natuurlijk wel lastig te zeggen, want ik gebruik tampons en die wissel je vaker natuurlijk, maar denk dat het in totaal minder dan 2 mini-tampons was (al bloed ik normaal ook niet veel). Nu heb ik weer bruin. Hopelijk is zo weinig menstrueren niet erg... Heb al eindeloos gegoogled maar daar wordt ik niet veel wijzer van haha. 

Ja wtfuk hahaha ben nog een beetje in de war. Hoe dan? Vraag ik me af maar watttt zijn we blij. Echt zo raar. Ik heb voor de zekerheid dees morgend nog een testje gedaan en die gaf ook weer heel snel positief aan. Dus ik heb alvast naar de gyne gebeld en over 4 weekjes heb ik een afspraak staan, ze zegt dat ik dan 8 weekjes zou moeten zijn. 
ik hou je sowiesoo op de hoogte van hoe en wat nog. En met alle trots heb ik de afspraak afgebeld ahah.
wil je niet mss ook een testje wagen? Want is ook maar raar dat je maar één echte dag menstrueerde en nu weer enkel bruine afscheiding hebt niet?

Kan me heel goed voorstellen dat je in de war bent, het is niet niets! Fijn dat je ook vanmorgen nog hartstikke positief hebt getest! Nu nog eventjes wachten tot de eerste afspraak bij de gynea! Heb je verder nog last van kwaaltjes of valt het mee? 
Zo zie je maar dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!
Hier wel een beetje een dipje (nog steeds eigenlijk). Weet niet waardoor ik deze ronde meer geëmotioneerd en chagrijnig ben, maar zal wel gewoon door de menstruatie komen. Soms is het zo lastig om nog vertrouwen in je lichaam te hebben. Maar goed, wie weet de volgende ronde! 
Denk niet dat ik een testje ga doen. Ik had eergisteren wel echt rood bloed, dus dat is hoe dan ook geen goed teken. Vind het alleen gek dat het normaal wat langer duurt.

Vraagje, is het bij jou nu ook zo dat de ovulatietestjes positief zijn? Had eens gelezen dat die ovulatietesten ook op hcg reageren en dan ook positief zijn.. Kan jij eens checken? ;) 
Ik had vandaag een ovulatietest geprobeerd en het lijntje was maar vaag, dus als die theorie klopt is er bij mij gewoon weer een nieuwe ronde aangebroken! 

Ik heb verder eigenlijk totaal geen last van iets. Nog buikpijn of dergelijke. En de afscheiding is ook zo goed als over dus heb ook een iets geruster hart nu ahah. En echt, als er voor ons nog een wonder bestond dan voor jullie al zeker! Dus blijf er vertrouwen in hebben dat jullie heel snel zwanger gaan worden! 
En misschien is het niet zo slecht dat je sneller gedaan bent met de menstruatie en kan je al aan een nieuwe ronde beginnen. Ik zou dan mss iets eerder al beginnen met de ovu testjes zodat je hem zeker niet gaat missen. ( moest die ook al vroeger komen dan)

Oh, fuck, Ik heb geen ovutestjes in huis meer omdat ik ze laatste maandjes niet meer echt gebruikte.. andere was ik heel snel gaan kijken of die ook positief testte. Dus je bedoeld dat de ovutest van vandaag positief aangaf ? Ale je zag wel twee streepjes ? 
Meestal heb je tog duidelijk wel of geen streep, of een oplopend streepje? Ik zou dan eerder denken dat je niet aan een nieuwe ronde begint maar misschien wel zwanger kan zijn of begrijp ik het verkeerd?

Terug
Bovenaan