Lage Rugpijn

Die huizenjacht klinkt net als in NL! Bij ons is het ook die sites in de gaten houden en dan denk je: jaaa leuk! En dan is die al verkocht! Zo irritant! En inderdaad die huizenprijzen liggen nu echt hoog! Wij willen ook naar nieuwbouw kijken, want dan kan je wel alles zelf al laten klaarmaken en inrichten. Maar nadeel is dat je inderdaad even moet wachten tot het klaar is! 

Super relaxt dat je nu wat meer vrije tijd hebt! Als zelfstandige kan je natuurlijk meer zelf bepalen, vooral als het bij je man is haha! Ik ben aan het doctoreren, dus ik kan gelukkig ook van huis werken. Maar ik moet de helft van de tijd wel fysiek aanwezig zijn, dus af en toe is dat wel even doorbijten als je moe en misselijk bent! 

En gelukkig ben ik niet de enige die al aankomt haha! Had ook gehoord dat je de eerste zoveel weken nog niets zou moeten aankomen. Achja, als je het niet merkt zal het toch ook een deel je baarmoeder en extra bloed zijn dat je aanmaakt. 

oh pfff de nipt. Ik ben nu al meer gespannen. En dan vrijdag de termijnecho. Blijf dan spannend vinden, Ookal hadden we donderdag nog een goede echo gehad. Zo stom dat het gevoel van geruststelling soms helemaal niet van lange duur is. En dan nog de nipt, ben daar echt bang voor. De vorige x met de miskraam zag de gynea iets van vocht in de nek, dus nu ben ik extra bang. Maar gelukkig is er meer kans op een goede uitslag. Daar hou ik me maar aan vast! 

Heyyy Iris, 
hoe ging de termijnecho? Hoop dat alles er goed uitzag en je hebt kunnen genieten van je kleine! Sory voor het laat antwoorden ahah was weer een beetje druk en chaotisch. En dit weekend ook wat mensen over de vloer gehad. Hoe gaat het voor de rest met je, en beetje kunnen rusten tijdens het weekend? En hebben jullie de nipt laten uitvoeren?
Hier had ik dus nieuws gekregen dat men suiker waardes te hoog lagen ineenkeer en dat ik dus een diëtiste moet gaan bezoeken, voor dat ik zwangerschapsdiabetes krijg :(. Ze zijn niet zeker of het enkel een piek was, maar moet wel opgevolg worden dus. Ik probeer nu extra hard te letten op men voeding. Ik wist niet dat die 3á4 kilo zoveel konden schelen dat ik bijgekomen was, ben er tog wel van geschrokken! Ik ga nu nog harder men best doen om komende maanden niets meer bij te komen. Door dat ik zo onzeker werd van dit had ik een afspraak laten maken bij de gyne om te kijken of alles in orde was met de baby( ja ik weet klinkt beetje dramatisch..) maar daar werd ik tog wel wat rustiger van toen ik zag dat alles ok was. 
Maar voor de rest gaat het wel goed ahah.. 

Heey! De termijnecho was gelukkig goed! Het kindje was lekker veel aan het bewegen haha. Was af en toe nog even skills van de verloskundige! 
Gisteren hebben we nipt laten prikken. Hopelijk is alles goed en krijgen we voor de vakantie nog de uitslag! Het gaat echt net aan wel of niet op tijd zijn :-/
Oh joh, wat vervelend van je hoge suiker! Hoe kan dat zo snel? Heb je zelf ergens last van? Gelukkig ben je er na de zwangerschap wel weer vanaf, maar je zal nu wel wat vaker moeten laten controleren.
Wel leuk om je baby nog eventjes gezien te hebben! Was alweer een groot verschil zeker? 

Ohh wat schattig ahah. Was zeker fijn om je kleine zo te zien bewegen! Heb je al een vermoeden wat het word?? Haha
Jullie vertrekken inderdaad al binnenkort, hoop dat je snel de uitslag zal krijgen. Hier heeft het toch wel lang geduurd vind ik. Had op een dinsdag bloed getrokken en eind volgende week had ik de resultaten gekregen. Maar misschien is dat bij jullie anders! En moet je nu speciale vaccinaties krijgen voor je naar Zuid Afrika vertrekt? Of andere dingetjes waar je rekening mee moet houden i.v.m je zwangerschap? 
Nee heb nergens last van, daarom dat ik er wel van schrok. Maar hoop tog wel dat het weer normaal word en ik geen zwangerschapsdiabetes krijg! Het heeft niet direkt gevolgen voor de baby maar wel voor de bevalling. Dat de baby beetje te zwaar kan wegen en dus ook moeilijker is om uit te krijgen omdat ze brede schouders krijgen. En het liefst wil ik gewoon een gezond goed kindje krijgen natuurlijk! En jaa was toch wel geruststellend om de baby weer te zien. Was zich weer mooi aan bewegen en indd al een srukje groter. Kijk al uit naar de volgende echo! Ahah
Seg, ik heb iets kei leuks van men zus gekregen. Zo een zwangerschapsboekje waar je alles in kan bijhouden van week tot week en fotos in kan plaatsen. Heel erg uitgebreid van testen naar eerste echo enz,.. mss een leuke tipje om te halen! Ik dacht dat het van de zeeman komt maar ik denk dat je het ook online kan vinden. Is ook leuk om je echos op te plakken!

We hebben geen idee wat het wordt nog, haha. Volgens mij heeft mij man een lichte voorkeur voor een jongetje en ik voor een meisje. Maar uiteindelijk is het beide leuk en hopen we op een gezond kindje. Onze nipt is nog niet binnen en we vertrekken donderdag, dus dat is wel een beetje balen. Hopelijk morgen! 

Hoe gaat het met jou nu? Hebben jullie al een nieuw huisje op het oog? En voel je je alweer wat beter met die hoge suikers? 

ahh wat leuk van je zus dat ze je dat boekje heeft gegeven! Ik had er al eens naar gekeken, maar er was zoveel keuze haha. Zal na de vakantie eens kijken ;)

Hey, een goeie rest alvast en hoop dat jullie goed aankomen. Geniet van je vakantie en doe lekker rustig aan. Ik hoop dat jullie een goeie nipt zullen krijgen en de vakantie dubbel zo leuk word ahah. Hou me wel op de hoogte eh! Ahah 
En hier gaat het wel goed, ben redelijk goed op men eten aan het letten dus hoop dat men suikers wel aan het dalen zijn! En jaa zeker doen, die boekjes zijn een leuke herinnering.

Groetjes van Afrika! 

we zijn goed aangekomen en het is hier echt prachtig met alle diertjes! 

gelukkig hadden we ook nog een goede nipt terug, dus we hebben het ook nog onze ouders enzo kunnen vertellen. Iedereen helemaal blij natuurlijk. Kreeg er wel een dubbel gevoel van: ik dacht, leuk om het te kunnen vertellen, maar ook: ik hoop zo dat het goed blijft gaan. Lijkt me vreselijk om überhaupt nog eens een miskraam mee te maken, laat staan dat je het later aan iedereen moet zeggen! Maar hopelijk blijft alles goed gaan. Nu proberen te genieten ;) 
Fijn dat het met jou beter gaat! Wanneer is jullie volgende echo? Ik denk dat ik er 1 plan voor na de vakantie! 

En hoe is het in Afrika? Goed weer ook zeker? En hoe bevalt het eten je ? Ben wel nieuwsgierig ahah
En wat fijn dat jullie een goede nipt hadden, super blij voor jullie! En ik snap je zorgen wel, maar probeer ervan te genieten. Je hebt goede resultaten gekregen en daar mag je fier op zijn. Voor je het weet ben je al in het tweede trimester van de zwangerschap en is de risico op een miskraam steeds kleiner. Natuurlijk hopen dat alles goed blijft gaan, maar daar ben ik zeker en vast overtuigd van! 
En weten jullie het geslacht ookal?? Ahah
Ons volgende echo is over 2,5 week ongeveer. Hoe lang gingen jullie alweer blijven in Afrika? 

Terug
Bovenaan