Lage Rugpijn

Afrika bevalt goed! We zijn al halverwege onze reis en de tijd vliegt! Ben af en toe wel bezorgd of alles nog goed gaat daarbinnen, maar gelukkig is er genoeg afleiding. Voel jij de kleine zo langzamerhand al af en toe? Ik nog niets helaas! 

wat leuk dat je over anderhalve week een de 20 weken hebt! Ik heb rond die tijd een geslachtsecho Ingepland! Hopelijk dus een mooie echo na de vakantie! 

Hoe gaat het verder met jou? Heb je al een huis op het oog enzo? En ben je al druk met baby dingen regelen? Na onze vakantie zullen we zo langzamerhand moeten beginnen met het inrichten van de babykamer en spulletjes enzo Haha. Ook de crèche regelen enzo! En zwangerschaps bh’s kopen, want mijn oude gaan nu eigenlijk echt niet meer. Waar heb jij nog goede gevonden? 

Haii!
Hoe gaat die? Eventjes niet meer gehoord. Zijn jullie nog in Afrika of al terug? En hoe was je vakantie nog, hoop dat je ervan hebt kunnen genieten!
Hier gaat alles nog goed geloof ik ahah. Men buikje is nu al goed zichtbaar aan het worden en ik voel de baby ook trappen. Super leuk gevoel! Men man heeft het ook al kunnen voelen. Super schattig. En zijn jullie bij de nipt het geslacht niet te weten gekomen dan? Hier was het wel zo. Ben zoo benieuwd wat het zal worden bij jullie! Ahah ergens denk ik ook een jongetje ahah. Zolang het maar gezond is natuurlijk! Hoe gaat het met jou buikje? 

Hier zijn we volop nog aan het kijken voor huizen. En we gaan de komende weken beginnen met inkopen te doen voor de baby: buggy, kamer,etc. Kijk er al naar uit ahah. En wat bh's betreft, heb ik eigenlijk gewoon een paar nieuwe gekocht van de h&m en primark. Maatje groter dan wel. En met bredere banden vind ik ook wel fijn. 

Heyy! Wij zijn weer terug van vakantie en het was echt zaaaaalig! Zo'n mooi land! 

Bij terugkomst ook het hartje geluisterd en nu vanavond de echo! We horen dan pas het geslacht als de kleine zich goed laat zien haha. In NL testen ze bij de nipt alleen op de aandoening en geven ze helaas geen geslacht. Was dus nog even afwachten! 

Hebben jullie de 20 weken nu ook al gehad? 

En hoe staat het met het inkopen van spulletjes? Zo spannend en leuk allemaal. Ik merk echt dat we ruimte moeten gaan maken en minder slordig moeten zijn voordat de baby er is. Nu gooien we onze kleding voor het slapen toch snel over een stoel tot er een berg ontstaat. Dat moeten we maar afleren haha. En ook de afwas een beetje vlotter doen en de huiskamer vlotter opruimen. Nu merk ik toch dat we best makkelijk zijn haha. Hoe zit dat bij jullie? 

Wat fijn dat jullie zo een leuke vakantie hadden! Heb ik ook wel nood aan ahahah. Maar nu met al die virussen weet ik niet of dat zo een goed idee is hmm. En zeker ook omdat we ons even willen focussen op huis kopen, verhuizen, babyspullen,.. Misschien dat we komendje weekjes wel paar weekendje weg gaan inplannen. 

Oh okej dat wist ik niet. En hoe was jullie echo gegaan?? En hebben ze het geslacht kunnen zien? Spannend!! Ahah. Ben je er samen met je man ernaar toe gegaan of wil je hem ermee verassen? Wel fijn dat je nog even naar het hartje hebt kunnen luisteren na de vakantie. 

We zijn vandaag ook toevallig naar de echo moeten gaan voor de 20 weken. Zag er allemaal heel goed uit gelukkig. Was weer eventjes geleden dus was best wel zenuwachtig. Maar doordat ik hem wel voel stampen had ik wel het gevoel dat alles wel nog goed zat. Over 3-4 weekjes krijg ik ook de suikertest. Hoop heel erg dat die natuurlijk wel goed zit nu ?. Maar voor de rest was alles prima dus ben happy! 
Ja hier is het wel zo, dat ik al een echte "kuisfreak" ben en alles graag heeel erg netjes heb. En zeker nu met het zwanger zijn dat het alleen erger word ahaha. En merk ook dat ik me er soms zo boos over kan maken of aan kan ergeren!( Heb je ook soms last van die moodswings? Ahah) Maar natuurlijk heb ik ook best veel vrije tijd nu dus dat scheelt wel weer. Ik denk als je ernaast nog eens fulltime werkt dat je na het werk ook wel moe bent voor huishouden of koken etc,.. Maar dat van die kleren herken ik ook wel haha. Soms heb ik er geen zin in en gooi ik alles rechtstreeks de was in ahah. 

En begin je jou buikje ook al stilaan te zien? Of kleine kriebels te voelen haha

Ooohh proficiattt!!?een meisje, zoo cuut. Kan je zo mooi kleedjes voor vinden en leuke haarbandjes,.. We kunnen ze al gelijk aan elkaar koppelen ahahah. En heel erg blij dat jullie echo er ook goed uitzag. Genieten van de zwangerschap nu! Nog last gehad van iets of zijn de symptomen zo goed als over nu? Hier gelukkig wel, enkel af en toe moe zijn maar valt goed mee op zich. 

Goh ja, ik heb ook nog geen kleine maatjes gekocht. Maar ik ben van plan echt maar 3-4 outfitjes te halen in die maat, en dan al maatjes groter te halen. En zoals je zegt, word het zomers wss heel warm dus dan kleed je ze sowieso al iets luchtiger aan. En vooral basics. En jaa ik heb al een lijstje gemaakt en het is wel heeeel wat ahah. Ik ben van de week naar buggys gaan kijken en slaapkamers.( babydump en mama loes) Maar ga nog wat verder kijken ( bij VanAsten) om te vergelijken en dan tog einde van de maand zeker iets beslissen om te kopen of bestellen. Mijn zus heeft me wel al een bedje gekocht ( chicco next to me) en is wel heel handig voor in het begin zodat je samen met de baby kan slapen.
Ik heb daar indd ook iets over gehoord maar ik denk dat het wel pas is als je een dikke buik hebt. Je kan nu nog slapen hoe je wilt. Het is wel aangeraden om op je linkerzijde te slapen omdat de bloeddoorstroming beter is dan. Maar zo lang je nog geen last hebt van op je rug te slapen kan je het gewoon blijven doen. Ik slaap niet meer zo fijn op men rug dus slaap ook enkel op men zijdes. 

Bij mij is het juist andersom dat het meer naar achter ligt waardoor ik nu wel al veel voel. Rond 17-18 weken begon ik duidelijke plofjes te voelen en nu zijn het echt al stampjes die ik voel. Maar indd nog even afwachten, en het zal heel snel duidelijk worden als die kriebels overgaan naar kleine stampjes ahah. Zo leuk!

En nog een kleine vraagje, hoe zit het bij jou met de kilos en de weegschaal, ik zit nu al bijna op de 6kilo... vind dat ik tog wel al veel ben bijgekomen. Wetende dat je op de laatste maanden nog veel zal bijkomen en zeker in de zomer mss vocht vasthouden. En ga ook moeilijk naar wc dus dat helpt nu ook niet echt ahah. 

Hey, gaat goed hier. Wel beetje saai dat thuiswerken. Hoe is het met jou en het kleintje? Was je suikertest goed gegaan? 

wij hebben deze week de 20w echo gehad en alles was gelukkig goed! Was wel een lastige echo want ze lag heel erg in het hoekje met haar hoofdje naar beneden haha. Moest zelfs een stukje lopen en later terugkomen, omdat ze het echt niet konden zien. Tweede keer gelukkig wel.
Heb ook al wat spulletjes besteld. Zulke leuke pakjes binnen gekregen en gisteren alles leuk opgehangen in het kamertje. Sooo cute! Op de shein app hebben ze echt veel leuke dingetjes en niet duur. En bij prenatal zulke leuke dingen! Ook nog bij de Ikea meubeltjes besteld. Zo leuk dat het kamertje al een beetje een babykamertje wordt! Heb jij inmiddels al een beetje rondgekeken online? Is wel jammer om het niet in het echt te kunnen zien, maar online is toch ook wel makkelijk! En ik wil voorkomen dat de winkels pas in juni open gaan en het dan super druk is of dat je zelf al klachtjes en weinig energie hebt. Nu kan ik alles goed en ben ik nog fit, dus heb liever alles al in orde! ^_^

Nu kan je mss even extra genieten van het thuis werken met het goede weer ahah. Allesinds hier is het echt zalig weer. En hier gaat het ook goed gelukkig, en de suikertest was top. Toch wel even een opluchting geweest! 

oh wat schattig, ze was zich eerst een beetje aan het verstoppen dus ahah. Heel blij voor jullie dat de echo goed was! En vind je ook niet gek hoe snel het eigenlijk wel niet is gegaan? Voor we het weten zijn we al hoogzwanger ahah. 

En ja klopt groot gelijk heb je. Heb ook al online wat basic dingetjes gekocht maar met de grotere spullen wacht ik nog heel eventjes mee, mochten ze laten weten op het nieuws dat ze het gaan uitstellen met het openen van de winkels dan zal ik ook meerendeels online gaan kopen. Ook onze huizenjacht is nu wat stilgevallen wat ik jammer vind, had toch wel graag verhuisd voor de bevalling. Maar mss kan dat nog wel zo last minute! 

Terug
Bovenaan