Lange eerste cyclus

Bedankt voor je verhaal! Ook een spannende tijd wat jullie samen gehad hebben zo te horen. Ik zit donderdag op precies 3 maanden en denk dat ik dan ook ga bellen, ik heb een vrouwelijke huisarts dus misschien kan zij zich wat meer inleven ipv me te laten zitten (hoor ik zoveel vrouwen over praten, belachelijk gewoon). Heb jij ook geen slijm die je verteld wanneer ke vruchtbare dagen zijn? (Als ik het zo mag vragen). Ik heb dit in de eerste maand wel gehad en vorige week een beetje maar lang niet zoveel als in de eerste maand.. Er staan zoveel verschillende verhalen dat ik soms niet meer weet wat ik moet geloven... Veel succes!
 
Nee geen aanknooppunten vanuit mn lijf...

Wel hersenspinsels en daardoor soms een zwanger gevoel maar dat was alleen maar zeer irritant.

Helaas heb ik ook een vrouwelijke huisarts :S

Wij hebben met kerst een miskraam gehad dus nu ook weer een periode gezocht naar cyclus maar begin maart weer ongesteld geworden dus nu ook weer rare cyclussen..

Jij ook veel succes!
 
Ik mag maandag langskomen dus ik ben benieuwd wat ze zegt! Voel me al drie dagen niet optimaal dus blij dat ik gehoord ga worden! :)

pff heftig een miskraam, al kunnen mensen die dit nooit mee hebben gemaakt zich dit nauwelijks voorstellen denk ik. Ik wens je alle geluk met de volgende ronde!!
 
Hoi dames,

ik ben na mijn ontrekkingsbloeding 1 keer uitmezelf ongi geworden en daarna liet mijn cyclus ook opzich wachten. Ik ben met 70 dagen naar ha geweest en deze heeft mij gelukkig wel meteen door gestuurd naar de gynaecoloog. Ook ik heb pcos.. Ben ook bezig met hormonen. Heb mn eerste kuur er opzitten, met meteen 100 mg clomid begonnen.

het wachten is heeeeeeeel vervelend. Ik bleef maar testen. Uit eindelijk met behulp van duphaston ben ik na 110 dagen ongi geworden. ben vandaag geweest voor echo, helaas nog geen groeiende eitjes gezien. Moet dinsdag terug.

hoop voor jou dat je snel duidelijkheid hebt en dat de huisarts je, mocht het nodig Zijn, snel doorstuurd.



Groetjes
 
Hoi Dionne, bedankt voor je verhaal!!

je bent dus gestopt met de pil en toen heb je een onttrekkingsbloeding gehad en daarna nog je eerste eigen menstruatie? Na hoeveel dagen was dit? En toen duurde het weer 110 dagen met hulp van de dokter?

zenuwslopend he...

Ik kan maandag naar de dokter heb ik dinsdag voor gebeld en vandaag ja geloof het of niet heb ik al de hele dag menstruatiepijn.. Alleen geen druppel bloed te bekennen nog. Ben eens benieuwd of mijn lichaam nme fopt, ga hoe dan ook maandag lekker naar de dokter haha.
 
Ja, klopt! eerste keer werd ik keuring na 30 dagen ongesteld. Maar heeeeel weinig maar dus denk dat het niet eens echt een ei sprong is geweest. en daarna inderdaad met hulp van de dokter.

Spannend dat je naar de dokter gaat, desnoods dik je het wat aan. Zeg je dat je al langer bezig bent, misschien sturen ze je dan sneller naar de gynaecoloog.
Nou, ik hoop voor jou dat je alsnog ongesteld wordt, of juist niet natuurlijk, haha.
Maar het lichaam kan je erg voor de gek houden he, je hoofd doet gekke dingen met je. Ik voel ook van alles in mijn buik.





 
Ik ben ongesteld geworden, tenminste ik zag bloed dus even kijken hoelang het duurt! Ik ga sowieso want wil wel duidelijkheid en afspraken maken als het nu weer zolang laat wachten. Maar vind het ook wel weer logisch dat het even op gang moest komen... Hoop dat t nu sneller gaat de cyclus en anders laat ik me doorverwijzen.. Tenzij ik positief test! Mijn vriend is ook opgelucht en was al aan het uitrekenen wanneer we moeten klussen haha, lief!

Ik laat je maandag iets weten, jij me dinadag ook? Ga voor je duimen!
 
Fijn dat je een bloeding hebt gekregen San.

Houd er wel rekening mee dat de regel is bij geen bloedingen doorverwijzing met 6 mnd en anders pas met een jaar!

Hoop voor je dat het nu gewoon onder de 40 dagen blijft!
 
Terug
Bovenaan