Lange eerste cyclus

Oh dat is fijn, san. Wel een opluchting denk, maar ook stiekem een teleurstelling, haha.
Lief dat je vriend zo mee denkt, haha. Mijne is alleen maar heel nuchter, die zegt iedere keer; ah joh, komt wel goed!

Ik wist niet dat dat een regel was, gebruiker89.
Ik ben in eind oktober gestopt en ben begin  februari al doorgestuurd, misschien heb ik mazzel dan. En gelukkig ook maar.
Maar ik had ook sinds ik gestopt ben met de pil wat wittig vocht uit mn tepels, dat vond de dokter ook apart.

Succes maandag  bij de dokter San. Ik ben benieuwd wat ie zegt.
Ik laat het ook dinsdag even weten.

 
Hoi... Dit is ook geen vaste regel haha maar verschilt per huisarts en je klachten erbij hoe snel je doorgestuurd wordt. Als jij er echt op staat dan zal niemand je tegenhouden. Ik ga maandag fijn naar mijn huisarts en stel dan de vragen waar ik antwoord op wil hebben en ook de vraag van wat als het nog eens zolang duurt om dan te gaan kijken bij de gynacoloog voor een kijkje op pcos... Maar ik neem aan dat mijn cyclus nu wel wat korter gaat zijn en dat dit gewoon het ontpillen was. Ik ben reuze benieuwd in ieder geval!

Haha mannen zijn ook zo verschillend, wij zijn er natuurlijk veel meer mee bezig dan hun!
 
Zo bedoel ik het ook niet. Maar daar houden dokters zich wel aan vast zoveel mogelijk. Mijn eigen huisarts heeft zelf in het traject gezeten en liet mij toch ook echt 6 mnd wachten ondanks al mijn klachten. Bij mij doen ze in het ziekenhuis ook niets als je eerder komt. Maar goed het was niet slecht bedoeld als je het zo hebt opgevat! Meer dat je rekening moet houden met teleurstelling en geduld moet hebben hoe moeilijk het ook is.. :)

 
hoi dames,

ik heb even meegelezen en had al san23 haar verhaal gelezen op een ander topic en nu wilde ik even nog iets vragen, is het echt nodig dat je nog blijft testen ook al ben je nog steeds niet ongesteld geworden? ik ben namenlijk op dag 61 van mijn cyclus en kan mij niet meer herinneren wanneer de laatste keer was dat ik had getest. ik denk een week of 3 geleden misschien maar ik dacht ook nouja ik ben toch niet zwanger en ook niet ongesteld dus ik ben lekker gaan drinken.

Maar is er dan toch een kans dat je dan nog zwanger word?

ik heb totaal geen symptomen behalve dat ik af en toe misselijk ben maar ook nog eens niet zo erg.
 
Hoi san89,

mocht er inmiddels wel een eisprong zijn geweest is er een wel een kans dat je zwanger ben geworden. Dat is het lastige van zulke langen cyclus dan weet je nooit wanneer je eisprong is.

Als je twijfelt toch maar even een test doen.

ik heb wel ooit is gelezen dat het in de eerste weken van je zwangerschap nog niet erg schadelijk is voor je ongeboren kind, dat je lichaam het nog verwerkt ofzo. Maar het is natuurlijk altijd beter om het niet te doen.

Groetjes
 
Hey hallo,

Ik las even mee en qua drank in het begin stadium is volgens mij niet zo erg. Ik had de dag voordat ik positief getest had een fles blue curaçao op gedronken en rookte dagelijks. Bleek toen al 6 week zwanger te zijn (ook zo'n leuke onregelmatige cylcus, bah). Daarna gelijk gestopt met drank en roken.

Heb vorige week de 20 weken echo gehad en alles was goed. Hij groeide goed, geen achterstand en qua afwijkingen was er zover ze kunnen kijken niks aan de hand. (hoeveel vrouwen weten pas na een paar maand dat ze al een tijd zwanger zijn?) ik zal t niet aanraden, maar het viel bij mij dus mee.

Groetjes en succes en sterkte!
 
San89, mijn huisarts zei gewoon iedere maand even een test doen bij een lange cyclus. Je kan niet overal rekening houden met drank, ik drink wel wat minder maar op z'n tijd lust ik hem toch graag dus gewoon jezelf blijven zolang er niks positiefs op je test verschijnt! Verder heb ik nu ook ovulatietesten gekocht, gewoon bij de action en wil ik misschien eens gaan proberen. Maar weet niet zo goed wanneer ik kan beginnen aangezien ik de vorige 90 dagen had haha, lastig hoor! Maar heb goede hoop dat het nu korter is en het goed komt net zoals bij jou, let maar op!

 
Terug
Bovenaan