Eerste paar rondes heb ik clomid moeten slikken vond het vrezelijk ondanks dat het maar 5 dagen slikken is. Het tijdstip van slikken is allemaal niet zo strak. Maar had veel bijwerkingen. Opvliegers, zweten heel erg, vieze afscheiding, humeurig. Het spuiten was intensief omdat het moet vanaf dag 2 tot je eisprong en mijn eisprong liet op zich wachten dus 3 weken moeten spuiten. Moet elke dag op het zelfde tijdstip en had soms een blauwe plek door het raken van een ander. Je moet roteren en niet op de zelfde plek spuiten maar na 2 weken heb je elk plekje wel gehad. Spoot een lage dosis omdat bij iui bedoeling is 1 eitje jij zult meer moeten spuiten voor meer eitjes.
Was wel elke avond misselijk, niet overgeven maar vervelend gevoel in mijn maag ofzo. weet niet waarom maar alleen na het warme eten als ik savonds brood at was het niet. verder geen bijwerkingen gehad.
Na de pregnyl dan 3 dagen maagzuur maar die tabletten voor zwangere hielpen prima en nu nergens last van.
Heb als tip gekregen in mijn buik spuiten. Heb verhalen van meiden gelezen die ene maand in been deden andere maand in buik en bij het spuiten in de buik wel zwanger waren en in het been niet. Al liep dat ook wel eens uit op een miskraam.
Ook heb ik dinsdag dus 6 dagen na iui een zwangerschap test gedaan om te kijken of alle hormonen al uit mijn lijf waren dat was het geval dus als ik nu rond mijn nod positief test is het niet van de hormoon medicatie. Voelde zelf prettig om te weten omdat je ook vals positief kunt testen.