leentje ben je hier?

hoi,
goed weekend gehad?

nick eet 's morgens wel pap met een lepel, maar 's avonds niet. Nick heeft trouwens weinig zin meer aan die papfles 's avonds. Is dan nog vol van alles denk ik haha.. hij eet dan ook pas tegen 17:00 / 17:30 warm en eet dan vrij veel, kan me voorstellen dat hij dan tegen 19:30 geen zin meer heeft aan pap.

zo leuk he dat zwaaien?! dat nee schudden ja dat vind nick ook helemaal geweldig, vooral omdat we er om lachen dus hij wordt steeds fanatieker!!

ja wat een verschil kan dat zijn he tussen die kleintjes, grappig om te zien, terwijl je zou denken dat hij groter zou lijken. Ze zeggen dat jongens meestal wat groter zijn dan meisjes... in dit geval dus niet :)

nick wil eigenlijk alleen maar 's avonds even tegen je aanzitten, na de fles. Lijkt wel of hij dan denkt dat als hij dan even rustig zit hij wat langer op mag blijven of zo haha verder pakt hij alles wat los en vast zit en vooral mijn haar is erg interessant.

och ik heb ook wel weer zin aan de herfst en winter, maar goed dat vind ik nu, waarschijnlijk denk ik daar over 1,5/2 maanden weer heel anders over haha. vind het idee altijd zo gezellig, buiten slecht weer, open haardje aan, lekker allemaal binnen, gezellig kaarsjes aan ja daar kan ik wel zin aan hebben, maar goed ik idealiseer het weer veel te veel en zal evengoed balen van de regen als ik de hond uit moet laten..
heb wel weer zin aan de feestdagen en zo, moeten op werk al doorgeven welke feestdag we willen werken, nou ja liever geen een natuurlijk, maar heb maar gekozen voor nieuwjaarsdag, anders de slaapdienst op oud en nieuw, hoef dan pas om 01:30 te beginnen, ('s nachts) en ben dan om 10:00 weer vrij... ach ja duurt nog even :)

ja vond dat echt wel lief! als ik terug kom ga ik altijd even bij hem kijken. Fluister dan even tegen hem dat mama terug is. 9 van de 10 keer komt er dan een slaperig glimlachje op zijn mond.. zo lief!

zo te lezen geniet je inderdaad van je kleine meid! het is ook zo leuk!! zo te lezen zal het wel een klein baasje zijn haha

nou dit was het maar even voor nu

liefs, leentje

hoi,
goed weekend gehad?

nick eet 's morgens wel pap met een lepel, maar 's avonds niet. Nick heeft trouwens weinig zin meer aan die papfles 's avonds. Is dan nog vol van alles denk ik haha.. hij eet dan ook pas tegen 17:00 / 17:30 warm en eet dan vrij veel, kan me voorstellen dat hij dan tegen 19:30 geen zin meer heeft aan pap.

zo leuk he dat zwaaien?! dat nee schudden ja dat vind nick ook helemaal geweldig, vooral omdat we er om lachen dus hij wordt steeds fanatieker!!

ja wat een verschil kan dat zijn he tussen die kleintjes, grappig om te zien, terwijl je zou denken dat hij groter zou lijken. Ze zeggen dat jongens meestal wat groter zijn dan meisjes... in dit geval dus niet :)

nick wil eigenlijk alleen maar 's avonds even tegen je aanzitten, na de fles. Lijkt wel of hij dan denkt dat als hij dan even rustig zit hij wat langer op mag blijven of zo haha verder pakt hij alles wat los en vast zit en vooral mijn haar is erg interessant.

och ik heb ook wel weer zin aan de herfst en winter, maar goed dat vind ik nu, waarschijnlijk denk ik daar over 1,5/2 maanden weer heel anders over haha. vind het idee altijd zo gezellig, buiten slecht weer, open haardje aan, lekker allemaal binnen, gezellig kaarsjes aan ja daar kan ik wel zin aan hebben, maar goed ik idealiseer het weer veel te veel en zal evengoed balen van de regen als ik de hond uit moet laten..
heb wel weer zin aan de feestdagen en zo, moeten op werk al doorgeven welke feestdag we willen werken, nou ja liever geen een natuurlijk, maar heb maar gekozen voor nieuwjaarsdag, anders de slaapdienst op oud en nieuw, hoef dan pas om 01:30 te beginnen, ('s nachts) en ben dan om 10:00 weer vrij... ach ja duurt nog even :)

ja vond dat echt wel lief! als ik terug kom ga ik altijd even bij hem kijken. Fluister dan even tegen hem dat mama terug is. 9 van de 10 keer komt er dan een slaperig glimlachje op zijn mond.. zo lief!

zo te lezen geniet je inderdaad van je kleine meid! het is ook zo leuk!! zo te lezen zal het wel een klein baasje zijn haha

nou dit was het maar even voor nu

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Ik zit hier lekker even te genieten van de rust. Maaike ligt in bed enJarno is naar school.
Ik denk dat Maaike straks wel wakker wordt want dan is het weer tijd voor haar boterham.

Jarno vind het helemaal geweldig op school. Hij ligt heel goed in de groep vind de juf. Dat merk ik zelf ook wel als ik hem naar school breng. Van verre roepen zijn klasgenootjes al naar hem.
Laatst moest ik zo lachen: hij kwam de klas al glijdend op zijn knieeen binnen, wat een stoertje zeg!

De papieren van dat hele AMOD gebeuren heb ik deze week opgestuurd.
Ik moest nog even op de school wachten want die moesten ook een aantal papieren invullen . Ze kennen hem nog niet eens zo lang maar toch moesten ze invullen wat hun indruk van Jarno is.
Nou ja, daarin kwamen ook wel een aantal dingen naar voren zoals: kan niet stilzitten en zit te wiebelen, hyperactief gedrag, slaat wel eens andere kinderen, straf geven helpt niet en doet hem ook niets en hij bepaalt het spel en wil alles regelen (speelt dus de baas)
Maar ook positieve opmerkingen gelukkig:
Jarno lijkt een boven gemiddelde leerling, heeft ook een heel goed ruimtelijk inzicht omdat hij bouwwerkjes identiek na kan bouwen van een plaatje.
Hij is leuk in de omgang, zeer enthousiast en kan spontaan gesprekjes aanknopen met de juf.

De juf heeft wel precies omschreven wat ik eigenlijk bedoel want negatief gedrag lijkt hem ook te overkomen. Ik kon het nooit echt onder woorden brengen maar zo is het wel!
Ik hoop dan ook dat ze kunnen zien waar die omslag in zijn gedrag vandaan komt.
Ach, ik hoop echt dat ze me een aantal handvaten kunnen geven zodat ik hem wat beter kan laten luisteren.

Zo nu even wat anders....
Is Nick ook zo aanhankelijk momenteel?
Maaike wil constant bij mij zijn. Als ik haar dan op de arm heb dan wil ze dat ik met haar ga lopen en wiebelen. In de box wil ze nog maar heel even spelen dus daar zet ik haar alleen in als ik moet koken of naar het toilet moet.
Gisteren pastte mijn moeder op en toen ik thuiskwam begon Maaike bijna te huilen toen ze me zag. Mijn moeder zei dat Maaike een keer flink had gehuild toen ze haar uit bed haalde, zielig hé?

Hee, kijk je nog wel eens op de website van Maaike?
Ik zou Nick ook wel weer eens willen zien,als je het niet erg vind. Het gaat zo snel met die kleintjes. Over 2,5 maand worden ze alweer 1 jaar!
Weet je al wat je gaat doen met Nick's verjaardag?
Ik weet wel dat ik veel slingers ophang en ballonnen, een hele mooie taart ga bestellen bij de bakker en wat ik op de kinderopvang moet trakteren dat weet ik nog niet.

Nou, ik drink nog een senseo'tje en daarna zal ze wel wakker worden...
ik spreek je snel.

groetjes mamajb

nou, ik had laatst een reactie geschreven die ook wel geplaatst is, maar nu is die weer weg... grrr echt een rot forum dit....
pfff reageer later nog wel een keer, nu geen tijd

liefs, leentje

hoi,

hier was ik weer.... duurde even, maar goed.
eerst had ik hier mijn verhaal al getypt, later was dit weer weg, toen kon ik vervolgens niet meer op deze site komen en later ook nog problemen met internet hier... pff zo blijven we bezig.
nu dan maar even!!

nick is afgelopen maandag naar het cb geweest, weegt op dit moment 10,25 kilo en is 74 cm.. een klein propje dus haha. hij heeft ook al weer inentingen gehad... is daar echt een paar dagen (tot gisteren) goed ziek van geweest, zo zielig. Normaal gesproken is hij hartstikke druk, maar nu deed hij niks meer, behalve liggen en naast je zitten. Wel lekker om even te knuffelen, maar als het niet bij hem past is dat toch niet fijn!

verder wordt nick wel meer aanhankelijk, wil ook steeds iets samen doen en als hij aan het spelen is, komt hij iedere keer even naar me toe kruipen om een knuffel te geven, wel schattig trouwens.
aah wat zielig dat maaike zo moest huilen bij je moeder... heeft ze je zo gemist?

ja de verjaardag komt echt dichterbij... ga ook heel veel slingers ophangen en heel veel ballonnen, heb laatst al het een en ander gekocht, heb er zo veel zin aan!! ga natuurlijk ook een mooie taart bestellen...
vieren jullie het gewoon op de dag zelf? maaike is ook op een doordeweekse dag jarig toch? en wie nodigen jullie dan allemaal uit?
ik denk eraan om de verjaardag zaterdagmiddag te houden (is eigenlijk op vrijdag jarig) zodat mensen dan niet hoeven te snipperen... voor nick maakt het toch niet zo veel uit. WIj zijn wel vrij en wil dan vrijdags lekker iets met z'n drietjes doen... waarschijnlijk komen de oma's dan wel even langs 's morgens.

je had ook nog iets geschreven over jarno...
dat de juffen iets hadden moeten invullen toch? vind je het niet lastig als ze "negatieve" dingen over je kind zeggen? ook al weet je misschien wel dat het zo is, lijkt me toch vervelend om dat van anderen te horen.. gelukkig hadden ze ook veel positieve dingen te benoemen...
succes ermee!!

oja, zal je nog even een foto mailen van nick, als ik vanmiddag tijd heb zal ik de foto's op de computer zetten en dan mail ik je ze..

liefs, leentje

Terug
Bovenaan