leentje ben je hier?

hoi,

ik heb je advies ten harte genomen, over een paar weekjes (kon niet eerder, gaan weekendje weg met schoonouders, daarna zijn verjaardag, werken etc etc.) gaat nick logeren bij mijn ouders en wij gaan dan lekker uit eten en naar de bios (als er dan tenminste een goede film draait) Erg veel zin aan.
Had nog een diner bon liggen, gekregen van familie van een client toen die ging verhuizen, om me te bedanken voor de goede zorgen. Altijd lekker natuurlijk, 50 euro, dus daar kunnen we genoeg van eten lijkt mij haha..
moet zeggen dat ik er erg veel zin aan heb! heerlijk eens met z'n tweeen weg, even weer tijd voor elkaar. Merk dat ik dat toch ook wel gemist heb...

Nou ik ben inmiddels met de pil gestopt, spannend weer hoor!! dus ben wel blij dat ik hier ook even mijn hart kan luchten af en toe hihi..
maar we zien wel hoe het gaat.. zeg ik heel kalm en geduldig haha..

tja dat spaargeld dat is wat. Tegen de tijd dat je een lekker bedrag hebt verzameld, komt er wel weer iets waardoor dat snel minder word. Ik moest zoveel geld terugbetalen aan de belasting, dat is ook altijd zuur, want je hebt er niks voor, maar voor mij toch bijna 2 maandlonen... ach ja, tis niet anders. maar balen is het wel.
Kan me trouwens wel goed voorstellen dat jullie (nog) niet voor een derde gaan. Lijkt me ook erg druk hoor, maar ja gevoel en verstand liggen niet altijd op een lijn...

wat zielig van Maaike, het is overigens wel echt weer om verkouden te zijn. Wat een rot weer zeg!! en dat is dan inderdaad een nadeel als je een ouder kindje hebt, iedere keer met dit weer erdoor, om hem van school te halen... dan ga ik nog maar lekker even genieten, dat ik dat soort dingen nog maar niet heb ;-)

tijd gaat echt ontzettend snel!! ik denk dat het geen weken meer duurt voordat hij helemaal zelf loopt. Steeds vaker waggelt hij gewoon achter je aan. Zo lief.

Ach en wat we vanmorgen toch zagen. We hebben een babyfoon met beeld, deze staat nog bij zijn bed. Vanmorgen zagen we ineens zijn gezichtje vlak voor de camera. Had meneer even zijn speentje van de rand van zijn bed gepakt, keek even in de camera om dat te laten zien en ging toen weer liggen, om vervolgens nog een uur verder te slapen... zo lief leek dat!!

nou spreek je snel weer!

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Wat goed dat jullie ook samen en wat leuks gaan doen. Je zult zien dat je dan ineens merkt dat je dat heel erg hebt gemist.

Grappig verhaal dat van zijn hoofd voor de camera, kinderen hebben al zoveel door op die leeftijd....
Ik zei vanmorgen tegen Maaike: maaike, wil je die even aan mij geven? (er lag een pjamabroek van Jarno op de grond en daar kon ik net niet bij) Maaike pakt de broek en geeft hem aan mij....zou het toeval zijn?
Wel schattig hoor...
Ze is soms ook al echt aan het uitdagen. Dan gaat ze bij het kastje staan waar de dvd-speler in staat, ze weet dat ze die niet open mag maken maar dan zie je haar uitdagend kijken...heel erg schattig maar oh zo ontdeugend.

ik spreek je snel weer, mijn ouders komen eraan?

liefs mamajb

hoi mamajb,

schattig dat ze die broek pakt. Knap he dat ze dat allemaal al snappen?!
En nee het is vast geen toeval, gewoon een slim kind ;-)

hier verder geen bijzonderheden eigenlijk... alles verloopt soepeltjes.. volgende week vrijdag zijn verjaardag leuk!! wanneer was maaike ook al weer jarig? de 23e of zo?

dit weekend gaan we een weekend weg, met mijn schoonfamilie. Ben zo benieuwd hoe dat gaat... moet zeggen dat ik er best tegen op zie. Iedereen die zich dan met nick denkt te bemoeien, krijg ook al iedere keer te horen dat nick van hun is dat weekend. En op zich is het ook wel lekker als ze lekker met hun kleinkind op kunnen trekken, maar kan er al niet zo goed mee, dus moet zeggen dat ik nogal gespannen ben...
ach ja wat is nu een weekend...

nou dat was het maar even voor nu, tot gauw!

liefs, leentje

hey mamajb

alsnog gefeliciteerd met maaike!!! leuke dag gehad??
nick ligt nu lekker even bij te komen van de visite vanmorgen.... leuk hoor zo'n 1e verjaardag

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Bedankt voor je felicitaties en jij natuurlijk ook gefeliciteerd met Nick!!!
Leuke verjaardag gehad?
En hoe was je weekend met de schoonfamilie?

Hier was haar verjaardag erg leuk. Ze was de 24e echt jarig en toen heeft ze ook wel wat visite gehad maar de echte verjaardag hebben we zaterdag gevierd met alles erop en eraan.
slingers, veel balonnen, een mooie foto taart en kadootjes.
Van ons heeft ze Minnie Mouse gekregen met allemaal liedjes en geluidjes erin. Een heel schattig ding.
En nog een little people auto met een mama en een baby erin met ook leuke geluidjes erin.

Wat hebben jullie Nick gegeven?

Ik schrijf binnenkort wel weer wat meer maar ik ben zo moe dat ik zo lekker naar bed ga. De laatste paar weken steeds nachten ertussen dat we niet goed kunnen slapen of dat de kinderen steeds wakker zijn.
Jarno zit momenteel ook even wat minder in zn vel. Klaagt over zere benen, denk dat hij last heeft van groeipijntjes of misschien wel een griepje in ontwikkeling, dat kan natuurlijk ook . Hij zei zelfs dat hij morgen niet naar school wou....
pff ik moet wel werken, en ik heb geen vrije uren meer. Hopelijk is hij het morgen weer vergeten en voelt hij zich weer toppie.

nou, tot snel Leentje....knuffel aan Nick
liefs mamajb

hoi mamajb,

de verjaardag was super!! vrijdag was hij jarig, toen zijn zijn oma's geweest en onze opa's en oma's. lekker klein gehouden. Zaterdag was het echt feest, met taart en cadeau's. Overigens moest hij niets hebben van de taart, heeft nog nooit zo vies gekeken haha... de nibbits gingen er daarentegen zo in haha

nick heeft van ons een trekker gekregen met daarop een boer dat zingt als je er op drukt, zit een aanhanger achter met daarop dieren die geluid maken als je er op drukt. Verder nog een bouwplaats van duplo met daarbij de bijbehorende vrachtwagens e.d., kan hij nog niet veel mee, maar dat kon zijn papa echt niet laten staan haha.

hebben jullie ook zo ontzettend veel gekregen?? schrok er gewoon van zo veel.... de helft staat nu boven. kunnen we een keer afwisselen.

kan ook griep zijn hoor, wij waren allemaal wat ziek op nicks verjaardag en zaterdag hebben wij al onze visite aangestoken volgens mij, nu is iedereen die geweest is ziek (geweest)
beterschap daar!!

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Hoe gaat het, leuke sinterklaas gehad?
Wij hebben het bij mijn ouders en bij mijn schoonouders gevierd. De kinderen hebben dan ook alweer genoeg gekregen.
Tjonge jonge zeg!
Ik denk dat wij het volgend jaar maar anders moeten doen.
Op een gegeven moment pakken ze het uit en leggen ze het aan de kant want dan gaat het alleen nog maar om het uitpakken.
Jarno weet nu nog steeds niet waar hij mee moet spelen...zoveel heeft hij.
We hebben een heel groot deel van zijn speelgoed op zolder staan.

Op welke datum was Nick ook alweer geboren?
Het was toch een paar dagen na Maaike?
Ik weet het even niet meer.

Nou, Maaike hadden we beter een klimrek kunnen kopen want de dame klimt overal bovenop.
De kinderstoel van Jarno is niet veilig want ze klimt er bovenop en gaat vervolgens staan. Kijkt trots om zich heen en ziet geen enkel gevaar alhoewel ze wel voorzichtig doet.
Ook de bank en andere stoelen zijn niet meer veilig. We hebben plavuizen dus nu is het echt opletten geblazen!

Mooi dat Nick zo'n leuke verjaardag had.
Veel gekregen ja?
Maaike ook hoor maar het viel nog mee want ze kreeg ook veel kleertjes.
Ben ik zelf op zich niet zo blij mee want het is vaak net niet wat ik zoek of er zit geen verstelbare taille in zodat ze het misschien niet eens aan kan.
Ik kreeg bijvoorbeeld twee zomerbroekjes in de maat die ze nu heeft. Heb ik zo weinig aan he?
Maarja, ik mag niet zeuren want het is goed bedoeld.

Mn batterij is bijna leeg, ik moet ook stoppen want mn neus loopt helemaal bah!

tot snel

liefs mamajb

hoi mamajb,

nick is op 26 november geboren, hij heeft inderdaad ontzettend veel gekregen, ook 1 stel kleding, maar dat vind ik toch lastig. Want net zoals jij zegt het is vaak of je smaak niet of te klein/groot... wel goed bedoeld.

Hebben jullie de kerstboom al staan? vind maaike dat ook zo leuk Nick gilt van plezier, de kerstballen zijn alleen niet echt veilig, maar valt me nog mee tot nu toe. Totdat de lampjes aan gaan, want hij is echt helemaal gek op lampjes.

hier verder geen bijzonders eigenlijk. Alles gaat goed. Nick rent zo ongeveer door ons huis en wil overal opklimmen, gelukkig lukt hem dat nog niet.

ga weer, m'n kereltje is wakker

liefs, leentje

Terug
Bovenaan