leentje ben je hier?

Heey Leentje,

Had ik net weer een lap tekst getypt, ben ik het alweer kwijt ..balen

Maar het kwam erop neer dat ik het erg vervelend vind van je zus. Ze zal wel een enorme rottijd doormaken en zo ook je ouders en jij. Zoiets heeft toch een hele impact.
Ik heb er ook ervaring mee.

Oja en Is Nick verder nog vervelend van de doorkomende tandjes?
Gebruik je er ook wat voor of niet?
Maaike is nu gelukkig weer wat beter te pas, ze eet weer als een bouwvakker en is behoorlijk ontdeugend.
Ze heeft nu 8 tanden en 10 kiezen. Heel grappig om te zien als ze lacht, zo'n rij tanden.
Mensen kijken altijd vreemd op als ze me vragen hoe oud ze is.

Binnen 2 maanden zwanger is zeker geen straf.....vooral als je erop zit te wachten.
Ik hoop het voor je en ik zal duimen deze week.
Je weet het hé....effe met de billen omhoog blijven liggen na de daad hahaha!

Had ik je al verteld dat ik sinds kort weer contact heb met mijn nichtje en mijn broer en schoonzus?
Na vijf jaar belde mijn nichtje mij ineens op om te vragen of ik wat met haar af wou spreken want ze wou mij graag zien. Ik zei tuurlijk en een week later was ze hier.
Ik heb verder ook nooit ruzie met haar gehad dus ik was allang blij dat ze wat van zich liet horen.
Mijn broer belde twee weken later op en hij is inmiddels ook al bij mij geweest. Het voelde meteen weer heel vertrouwd, alsof er helemaal geen 5 jaar tussen heeft gezeten, gek hoor.
Maar ik ben er wel blij mee want het blijft toch familie.
Het is denk ik ook wel goed geweest, die afstand.

Nou, ik stop ermee want Maaike is alweer wakker....ik spreek je snel weer...
liefs mamajb

hoi mamajb

ja het is zeker een rottijd voor haar, al moet ik zeggen dat het lijkt alsof ze er heel goed mee om gaat...
het vervelende alleen is dat hij nu ineens haar weer terug wil, smst, belt, haar bijna stalkt etc.
zij wil nu even rust en verder niets! heeft al een ander telefoonnummer genomen.. ze heeft hem verteld prima te willen praten, maar dat nu wel op haar voorwaarden en gelijk heeft ze!!

wauw wat heeft maaike al veel tanden zeg!!!! nick heeft er nu pas 4!!
verder nog geen tanden te zien..
Nick was donderdag en vrijdag ziek, hoge koorts, hangerig niet willen eten etc. We zijn toen ook de hele nacht wakker geweest pfff..
gelukkig heeft hij ons toen gisteren laten slapen tot 9:00!!
wat kun je je dan radeloos voelen zeg, ik wist echt niet meer wat ik moest doen.. dus wat hebben we gedaan? juist niks, beetje lopen, beetje hangen etc.

hahaha, tja wordt er bijna lenig van haha... we zullen het wel zien.. wel weer spannend hoor!!
houd je op de hoogte!!

wat fijn dat contact weer met je familie! wel even schrikken misschien als je ze ineens aan de telefoon hebt, maar wat super dat het weer zo vertrouwd voelt. Soms kan afstand inderdaad erg goed zijn!! hopelijk zet dit door, want net wat je zegt het blijft toch familie!!
fijn weekend nog even..

hier ga ik maar even vast een beetje schoonmaken, morgen het huis vol visite... want ik word morgen 25! pfff hou toch echt niet van m'n verjaardag vieren, maar goed... cadeautjes krijgen is altijd leuk haha

liefs, leentje

Hoi Leentje,
hahaha, ik lees net mijn berichtje terug en moet even iets corrigeren: Maaike heeft 8 tanden en 2 kiezen(geen 10 kiezen dus) In totaal heeft ze er 10, blijkbaar zat ik daarmee in mijn hoofd.

Dus nu wil hij je zus terug?
Nou ze heeft gelijk hoor...praten op haar voorwaarden. Wat een &^$@&^$#@@@ zeg!

Wat sneu dat Nick ook ziek was, de hele nacht rondlopen met een jengelend kind is ook niet mijn hobby en dat is nog voorzichtig uitgedrukt.
Voelt hij zich nu weer beter dan?

Maaike begint nu echt te oefenen met los lopen. Ze doet al steeds meer stapjes los en is zichtbaar trots op zichzelf. Ze knuffelt de hele dag met iedereen en begint steeds meer met poppen te spelen.

Het blijft inderdaad familie en dat gevoel blijft toch.

Ik heb net gekeken op de musical site want ik wil heel graag naar Mary poppins, lijkt me zó leuk!
Ik ben nog maar 1x naar een musical geweest dus ik heb er echt zin in. Ik weet nog niet wanneer we gaan, moet eerst oppas regelen. Ik heb om mij heen gehoord dat er meer mensen mee willen dus ik zal me er eens even in gaan verdiepen.

Ik spreek je snel weer en klus-ze!

liefs mamajb

hoi,

nou dan nog... een hele mond vol tanden al (en een paar kiezen hihi)

inderdaad, zij is er zelf ook wel even klaar mee hoor!! hij vertelde laatst dat hij dat (ik wil scheiden) iets te snel had gezegd en er nu spijt van had, nou ja!! zoiets zeg je toch niet te snel....

ja is hij nu weer beter, gelukkig!! ook echt niet mijn hobby nee... gelukkig is hij nu weer de oude, hopen dat dat even zo blijft..

wat goed van maaike!! wat leuk dat ze echt al begint te spelen!!

nick heeft het voetballen ontdekt dus doet niets anders dan een klein balletje het huis daar trappen, daar kan hij zich echt een hele poos mee vermaken. Het lopen gaat prima, kan ook zelf gaan staan (maar weet niet of ik dat al eerder had gezegd)

mary poppins, leuk!!! altijd lastig om dat dan ook echt voor elkaar te krijgen he?!
ik ben ook nog maar 1x naar een musical geweest, dirty dancing... succes met het geregel er om heen..

heb net een weekendje weg geboekt naar centerparcs, 25 maart gaan we... heerlijk!!! vind dat zo lekker even een weekendje weg. En centerparcs vind ik dan wel echt ideaal. Heerlijk zwemmen, nick vind dat ook zo geweldig, dus vermaken doen we ons dan wel denk ik. We zijn in dat weekend ook 3 jaar getrouwd, dus dat was een mooie reden om even weg te gaan..

nou ga maar eens aan de poets, van een avondje visite (verjaardag) kun je toch een bende krijgen pff

liefs, leentje

hoi mamajb..

hoop dat je me hier weer weet te vinden...

ik moet het echt even kwijt, vanmorgen een vroege zwangerschapstest gedaan en een licht streepje, test as woensdag weer.... ben voorzichtig blij!!!! heb net testen besteld, dus die zijn er dinsdag, dan kan ik woensdag weer testen...

moest het echt even kwijt!!!

liefs, leentje

ps. hoe gaat het verder bij jullie?

Whaaaa Leentje, wat gaaf zeg!!
Alvast een voorzichtig gefeliciteerd dan!!
Ga er maar vanuit dat het raak is....super zeg...en al zo snel!
Kan je wel wachten tot woensdag?
Ik zou het echt zeker willen weten hoor!
Ze zeggen dat de testen (die goedkope van kruidvat) ook heel gevoelig zijn.
Maar eigenlijk is een streep een streep toch?
leuk, leuk, leuk....heb je al kwaaltjes dan?
Of ergens een lelijke puist?
Die had ik toen ik zwanger van Maaike was, eentje recht op mijn voorhoofd hahaha!

Ik heb ook een nieuwtje...............Maaike loopt sinds dit weekend helemaal los. Ze loopt de hele kamer rond en is zichtbaar trots op zichzelf!
Ze kan ook er leuk spelen en trekt steeds meer naar poppen toe. Ze wandelt de hele kamer rond met haar poppenwagen en dat is zo'n schattig gezicht

Met Jarno gaat het steeds op en af. vrijdag hebben we een gesprek over hem. Het blijkt dat hij zich op school heel anders gedraagt dan thuis.
Dat wist ik al wel van de juf want op school doet Jarno heel erg zijn best. Wij moeten daar dus vrijdagochtend naartoe en dan krijgen we meteen beelden te zien die hier thuis zijn gemaakt. Ik hoop dat we er dan wat mee kunnen of dat er wat uitkomt waar we wat aan hebben.

Nou ik kijk hier woensdag wel weer even en ik zal voor je duimen dat je dan een hele dikke streep hebt!

liefs mamajb

hey mamajb

zoals je misschien al wel had verwacht kon ik echt niet wachten tot woensdag. Vanmorgen naar de drogist geweest (kruidvat) en nu toch echt een duidelijke streep!!!!! jihaaa!!! kan het nog niet echt geloven en blijf maar kijken naar de streep. Zit me zelf gek te maken dat de streep naar m'n gevoel wel lichter word (wat niet zo is natuurlijk) en dat het vast niet zo zal zijn...
pfff raar hoor!!! maar goed heb wel steeds een misselijk gevoel en m'n gevoel zegt ook gewoon dat het wel goed zit. Toch blijft het gewoon een onzekere periode... maar voor nu JIPPIE!!!

super goed van maaike zeg!!! wat leuk dat ze achter een poppenwagen leukt!! zo schattig lijkt me dat..

succes vrijdag met het gesprek op school! ik hoop van harte dat er iets goeds uit komt en dat jullie handvaten krijgen om hier mee om te gaan..
succes!!

nou ik ga nog even op m'n roze( of blauwe natuurlijk) wolkje zweven..

liefs. leentje

GEFELICITEERD!!!

LEENTJE IS ZWANGER!!!!!

Joehoe, lekker snel zwanger zeg!
Ik vind het echt heel leuk voor jullie....heb je al berekend wanneer je ongeveer uitgerekend zal zijn?
Zweef jij maar lekker op je roze/blauwe wolk want dat is ook wel even nodig. Ongerust kan je altijd nog worden toch?
Geniet er lekker van meid!

Een collega (hij heet toevallig Nick) kwam vanmorgen bij mij en zei dat zijn vriendin ook weer 9 weken zwanger is. Ze was tegelijk met mij zwanger de afgelopen keer, was alleen een maand eerder uitgerekend toen. We gingen samen zwangerschapszwemmen.
Zij is eind augustus uitgerekend.

Nou,ik ben vanmorgen met Maaike naar het consultatiebureau geweest en ze is nu 83,9 cm en 11270 gram. Ze is dus geen grammetje aangekomen!
De arts zei dat het misschien komt omdat ze nu net kan lopen en veel beweegt. Ze raadde mij wel aan om over een paar weken te komen wegen om te zien of ze dan wel zwaarder is geworden.
Maaike eet wel heel erg goed, soms weet ze van geen ophouden...

Nou ga ik even stoppen want ik moet Jarno zo uit school halen, eerst nog even afwassen want de vaatwasser is kapot blééh!

Geniet-ze en tot snel!

liefs mamajb

Terug
Bovenaan