Heey Leentje,
Had ik net weer een lap tekst getypt, ben ik het alweer kwijt ..balen
Maar het kwam erop neer dat ik het erg vervelend vind van je zus. Ze zal wel een enorme rottijd doormaken en zo ook je ouders en jij. Zoiets heeft toch een hele impact.
Ik heb er ook ervaring mee.
Oja en Is Nick verder nog vervelend van de doorkomende tandjes?
Gebruik je er ook wat voor of niet?
Maaike is nu gelukkig weer wat beter te pas, ze eet weer als een bouwvakker en is behoorlijk ontdeugend.
Ze heeft nu 8 tanden en 10 kiezen. Heel grappig om te zien als ze lacht, zo'n rij tanden.
Mensen kijken altijd vreemd op als ze me vragen hoe oud ze is.
Binnen 2 maanden zwanger is zeker geen straf.....vooral als je erop zit te wachten.
Ik hoop het voor je en ik zal duimen deze week.
Je weet het hé....effe met de billen omhoog blijven liggen na de daad hahaha!
Had ik je al verteld dat ik sinds kort weer contact heb met mijn nichtje en mijn broer en schoonzus?
Na vijf jaar belde mijn nichtje mij ineens op om te vragen of ik wat met haar af wou spreken want ze wou mij graag zien. Ik zei tuurlijk en een week later was ze hier.
Ik heb verder ook nooit ruzie met haar gehad dus ik was allang blij dat ze wat van zich liet horen.
Mijn broer belde twee weken later op en hij is inmiddels ook al bij mij geweest. Het voelde meteen weer heel vertrouwd, alsof er helemaal geen 5 jaar tussen heeft gezeten, gek hoor.
Maar ik ben er wel blij mee want het blijft toch familie.
Het is denk ik ook wel goed geweest, die afstand.
Nou, ik stop ermee want Maaike is alweer wakker....ik spreek je snel weer...
liefs mamajb
Had ik net weer een lap tekst getypt, ben ik het alweer kwijt ..balen
Maar het kwam erop neer dat ik het erg vervelend vind van je zus. Ze zal wel een enorme rottijd doormaken en zo ook je ouders en jij. Zoiets heeft toch een hele impact.
Ik heb er ook ervaring mee.
Oja en Is Nick verder nog vervelend van de doorkomende tandjes?
Gebruik je er ook wat voor of niet?
Maaike is nu gelukkig weer wat beter te pas, ze eet weer als een bouwvakker en is behoorlijk ontdeugend.
Ze heeft nu 8 tanden en 10 kiezen. Heel grappig om te zien als ze lacht, zo'n rij tanden.
Mensen kijken altijd vreemd op als ze me vragen hoe oud ze is.
Binnen 2 maanden zwanger is zeker geen straf.....vooral als je erop zit te wachten.
Ik hoop het voor je en ik zal duimen deze week.
Je weet het hé....effe met de billen omhoog blijven liggen na de daad hahaha!
Had ik je al verteld dat ik sinds kort weer contact heb met mijn nichtje en mijn broer en schoonzus?
Na vijf jaar belde mijn nichtje mij ineens op om te vragen of ik wat met haar af wou spreken want ze wou mij graag zien. Ik zei tuurlijk en een week later was ze hier.
Ik heb verder ook nooit ruzie met haar gehad dus ik was allang blij dat ze wat van zich liet horen.
Mijn broer belde twee weken later op en hij is inmiddels ook al bij mij geweest. Het voelde meteen weer heel vertrouwd, alsof er helemaal geen 5 jaar tussen heeft gezeten, gek hoor.
Maar ik ben er wel blij mee want het blijft toch familie.
Het is denk ik ook wel goed geweest, die afstand.
Nou, ik stop ermee want Maaike is alweer wakker....ik spreek je snel weer...
liefs mamajb