leentje ben je hier?

Hoi Leentje,
Fijn dat alles zo goed gaat bij jullie. Dat Nick al zo goed kan lopen zeg, wat snel is hij daarmee!
Maaike loopt een paar pasjes en dan kruipt ze verder.

Ja, wij hebben de kerstboom ook staan.Hij hangt vol met plastic ballen en andere frutsels die niet kapot kunnen vallen maar ik moet zeggen dat het meevalt. We hebben haar er een paar keer bij weggehaald en nu komt ze er niet meer aan. Ze vindt de lichtjes ook erg mooi en allen andere versiering ook. Jarno is ook helemaal in zijn sas want onze kerstboom is de allermooiste van de hele wereld (aldus Jarno hahaha).

Maaike klimt wel overal op, omdat ze er gewoon bij kan. Ze zat eergisteren bovenop de salontafel. Is ze gewoon opgeklommen. Maar goed dat Jarno mij riep want ik stond in de keuken brood te smeren....Zichtbaar trots zat ze in het midden van de tafel....pfff
Ze klimt ook naar boven toe dus ik hoef haar niet meer te dragen, ze kan dat heel snel.
Naar beneden draag ik haar nog wel.

Vandaag is er een vrouw geweest om Jarno te filmen. Ze is vorige week bij hem op school geweest. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.

Hoe groot is Nick nu en wanneer moet je weer met hem naar het bureau. Ik ergens in januari, ik geloof 20 januari.
Maaike eet mij trouwens de oren van het hoofd, kan ik echt van genieten.

liefs mamajb

hoi mamajb

Nick was de laatste keer dat ik geweest ben (30 november) 79 cm en 11,48 kilo.
Ik heb volgens mij 24 januari weer een afspraak, duurt nog even..
Nick eet ook ontzettend veel, met name avondeten, soms kijkt hij mij gewoon het eten van het bord...

wat goed dat ze naar boven klimt, nick kan dat ook, maar ik durf hem dat niet goed te laten doen, we hebben toch een open trap... tja, hij zal het toch een keer moeten niet?

spannend! was dat niet raar een vrouw die even komt filmen, kan me voorstellen dat je dan niet helemaal op je gemak bent. Ben ook erg benieuwd wat ze nu verder gaan doen

aahh wat leuk dat jarno de kerstboom zo leuk vind!! Nick kan nog steeds vol bewondering kijken. Vind ik wel leuk trouwens dat alles nieuw is voor hen en ze er vol verbazing naar kunnen kijken..

en dan even iets anders, een vriendin van mij is zwanger.. vind dat zo leuk voor haar.. ik wist dat ze al een tijdje bezig waren en nu is het dan zo ver... erg leuk ook voor ons want we kennen verder niemand met een kleintje, dus erg leuk! begint dan helemaal te kriebelen hoor... nog ongeveer 2 weekjes en dan kan ik er ook weer een test tegen aan gooien, vind het weer net zo spannend als toen der tijd met nick, al gaat de tijd nu wel veel sneller

nou spreek je snel weer

liefs, leentje

Heey Leentje,

Wat spannend zeg, over twee weken al testen?
Wanneer is de dag dat je ongi moet worden dan...ook over twee weken?
Test je dan gewoon op de dag dat je ongi moet worden of wacht je langer?
Ik denk niet dat ik langer zou kunnen wachten, bij beide keren dacht ik het al aan te voelen.
Ik zal voor je duimen meid...geweldig spannend.

Dat filmen van die vrouw viel op zich wel mee hoor. Ze is heel erg aardig en heel normaal dus niet zo'n geitenwollen sok...ik voelde me vrij snel op mijn gemak.
Dinsdag komt ze weer een uurtje filmen omdat ik dan alleen ben met de kids.

wij zijn enorm aan het denken over een derde kindje. We weten wel dat we in ieder geval nog een paar maanden wacht met de definitieve beslissing.
Ik ben nu 32 jaar oud maar wil gewoon niet te lang wachten als we er nog eentje bij willen.
Dus als ik stop met de pil dan is het ergens in 2011.
We willen eerst afwachten hoe het met Jarno gaat.
Als blijkt dat hij 'iets' heeft dan is het afwachten of medicatie of een gerichte aanpak zal helpen.
Stel dat niets helpt, dan moeten we ons erbij neerleggen dat het bij deze twee wondertjes zal blijven.
Hij heeft dan alle aandacht nodig die wij hem nu ook kunnen geven.
Grappig, Jarno zegt de laatste paar dagen steeds dat ik een baby in de buik heb....dat maakt mij nog meer kriebelig.......want ik wil zo graag nog één keertje alles meemaken.

Ik hoor weer van je want ik ga zo lekker naar mijn mandje. Was de laatste tijd slecht te pas, steeds moe en veel hoofdpijn.. Het hangt in de lucht.

groetjes mamajb

hoi mamajb..

ga gewoon testen op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden, net na de kerstdagen...
vorige keer had ik ook echt het gevoel zwanger te zijn, toen het zover was... nu ben ik er van overtuigd dat het nog niet zo ver is, nou ja we zullen het wel zien. Wel spannend weer idd..

gelukkig dat het filmen mee viel.. hoe ging het gisteren? en komt ze dan nu weer of is dat klaar?

spannend!!! ook voor jullie met deze beslissingen. Gevoel en verstand kan elkaar dan zo tegenspreken he?
wat grappig dat jarno dat zegt, voorteken misschien? haha... of het lijkt hem ook gewoon leuk!?

wat vervelend dat je je zo slecht voelt de laatste tijd, hopelijk is dat met de feestdagen weer over.
gaan jullie nog iets doen?
wij het gebruikelijke; eten met familie... wel erg gezellig, maar wel veel zo twee dagen achter elkaar.

nou hele fijne feestdagen toegewenst (en voor als ik je niet meer spreek voor die tijd) en een heel gelukkig nieuwjaar!!!!!!

liefs, leentje

Heey Leentje,

Mooie kerstdagen gehad?
Nog wat bijzonders gedaan met die dagen of ?

Heb je al getest of was het niet nodig en was je voorgevoel juist?

Wij zijn 1e kerstdag bij familie geweest en tweede kerstdag lekker thuis.
Ik moest maandag nog een paar uurtjes werken maar ben de rest van de week lekker thuis.

Ben alleen nog steeds niet goed te pas. Heb afgelopen nacht overgegeven en ben de hele dag al hangerig. Bah, ik baal hier echt van want ik had zulke leuke dingen willen doen met de kids.
Maaike is ook al een poosje niet zo lekker. Ze heeft elke dag wel een stuk of twee spuitluiers....van die lek-luiers.
Gelukkig hebben we een wasmachine hahaha!

Met het filmen viel het reuze mee want Jarno heeft als een echt voorbeeldig kind een uur lang zitten te kleuren.
Tja, een camera op hem gericht en iedereen die naar hem kijkt, dat vind hij wel leuk!
Ik moest er achteraf erg om lachen.
In januari hebben ze een vergadering over hem. Hierbij hoeven wij niet aanwezig te zijn. Zijn juf is hierbij wel aanwezig.

Ik zal jou niet meer spreken voor oud en nieuw dus wens ik jullie een fijne jaarwisseling en alvast een spetterend en vruchtbaar 2011 toe!

liefs mamajb

hoi mamajb

100 reacties dit topic!!!! (nu dan 101 ;-)

mijn voorgevoel was juist, de dag voordat ik een test wilde doen werd ik ongesteld, op naar de volgende ronde dus... wel blij dat het zo op regel is.. ach ja we hebben de tijd ook wel hoor, merk dat ik er nu wel anders in sta als ongeveer twee jaar terug... nu ben je soms ook gewoon veel te druk met wat je al hebt om er echt bij stil te staan... ook al zou het zo ontzettend leuk zijn natuurlijk!!

wij hebben 1e kerstdag bij ons thuis gegeten met m'n schoonfamilie, 2e kerstdag naar m'n ouders, mijn moeder is dan jarig... erg gezellig, maar ben wel blij dat ze voorbij zijn..
kregen we kerstavond te horen dat m'n zwager weg is bij m'n zus... eerst had ze zelfs geen flauw benul waarom, nu heeft ze op z'n hyves berichtjes gezien van een andere vrouw met kind met een tekst waar je toch vraagtekens bij zet. Maakt ook allemaal niet uit, maar wat een perfecte timing zeg, zo vlak voor kerst pffff... je kunt je voorstellen dat tweede kerstdag toch wel raar was..

jij niet toevallig zwanger?;-) omdat je al die klachten hebt...
Erg vervelend, duurt nu al wel even zeg... anders misschien eens langs de dokter? kan me voorstellen dat je baalt als je andere dingen had willen doen... vooral omdat je mooi een aantal dagen vrij bent.. beterschap..

Nick heeft koorts, kwam vanmiddag terug van m'n werk en nick was ontzettend warm... koorts!! ligt nu lekker te slapen, is wel erg knuffelig nu trouwens.. alles heeft z'n voordeel haha..

hahaha en die mensen maar denken, wat is dan nu het probleem haha. zul je altijd zien dan he?! gelukkig viel het allemaal reuze mee, spannend wat er uit de vergadering komt.

nou ik ga weer stoppen.. jij ook een ontzettend fijne jaarwisseling en een super (En misschien ook wel vruchtbaar) 2011

ik wil je ook nog even zeggen dat ik het echt fijn heb gevonden om met je te kunnen "kletsen" het afgelopen jaar... fijn om ervaringen te kunnen delen, iemand te hebben die min of meer in het zelfde schuitje zit. Bedankt voor je "luisterend oor" (tja welke uitdrukking gebruik je dan nu he?!)
op naar volgend jaar!!

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Gelukkig Nieuwjaar!!

Goh, is er alweer een jaar voorbij....

Jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar zoals je al zegt...je hebt de tijd omdat je gewoon druk bent met alles. Zo dachten wij ook de vorige keer, ging ervan uit dat het nog wel even zou duren maar....binnen 2 maanden zwanger hahaha!

Wat een domper zeg, dat van je zus....hoe oud is ze dan?
Tjonge, het zal je maar gebeuren. Hoelang waren ze bij elkaar dan?

Nee, ik ben niet zwanger.
Had zelf ook ineens zoiets van: ik zal toch niet zwanger zijn hé?
Ik heb mijn man een test laten halen en de volgende ochtend getest. Gelukkig was ik niet zwanger.
Op dat moment zat ik er ook echt niet op te wachten hoor. De laatste tijd hebben we zulke gebroken nachten en gedoe dat we er even niet aan moeten denken!

Hoe gaat het nu met Nick dan?
Nog steeds koorts of is het alweer beter?

Ik ben ook blij dat ik met je kan kletsen. Ik vind het fijn dat je me elke keer weer opzoekt en ik vind het ook erg leuk dat ik met je mee mag leven nu jullie voor een tweede gaan.

Zo, nu stop ik weer eventjes want mijn batterij is alweer leeg en ik heb geen zin om mijn laptop aan te sluiten.

liefs mamajb

hoi mamajb,

gelukkig nieuwjaar!!!
ja tijd gaat echt snel!!!! goede jaarwisseling gehad?

nou ja binnen twee maanden zou ik ook prima vinden hoor haha, we zullen het wel zien..

mijn zus is net 28 geworden, waren 7 a 8 jaar bij elkaar, bijna 4 jaar getrouwd... tja inderdaad erg vervelend.. nu wijst alles er ook nog eens op dat hij al een relatie heeft met een ander (met een baby van een paar maanden) Ze moeten het samen eerst maar zien op te lossen... pff ben toch blij dat ik niet in die situatie zit.

oh gelukkig dan maar dat je niet zwanger was.. tja je weet maar nooit he?!
het is toch fijner om er naar toe te leven dan dat het je "overkomt" eerst de rest maar eens op regel toch?

Met nick gaat het nu weer hartstikke goed, gisteren een gigantische poepluier (ik was op mijn werk, dan is dat weer niet vervelend haha) en toen ging het weer prima. Zelf denk ik dat het een en ander ook wel te maken heeft met het krijgen van tanden. Hij heeft er nu net weer twee door (heeft er dan nu 4) en volgens mij komen de volgenden er rap achteraan..
gelukkig wel gewoon doorgeslapen tijdens het vuurwerk... maaike dan?
maaike was ook niet lekker toch? hoe gaat het er nu mee?

nou ik kruip lekker op de bank, kijken of er vanavond nog iets leuks op komt....

liefs, leentje

Terug
Bovenaan