leentje ben je hier?

hoi,

ja vind het nu al zo'n gedoe idd, laat staan met 2 of 3 kindjes pfff. Ik breng nick weg, had eigenlijk ook liever gezien dat ze hier kwamen, maar ja sommige dingen zijn niet anders... ach ja 4 uurtjes per week moet te doen zijn...
tja dat is wel een afweging, thuis blijven of niet... een dag met 2 (of 3) kinderen lijkt mij ook wel zwaar... maar ja lekker je eigen tijd indelen is ook wel erg lekker, niet afhankelijk zijn van oppas.. hmm dat is ook wel erg lekker.

ik zal je nog wel eens een foto sturen...

ja geef nick een zelfgemaakte maaltijd. Rijst met wortelen en kip is zijn favoriet. Bloemkool gaat er ook goed in. Aardappelen gaat, maar daar krijgt hij toch iets meer last van van zijn buik. Dus veel variatie zit er nog niet in, maar dat zal wel komen. In principe eet en lust hij alles wat je hem geeft,
hij krijgt ook yoghurt maar dan wel met een beetje fruit erdoor, hij vind het heerlijk!

tja ik zal proberen te genieten, als ik daar eenmaal ben zal het ook wel gaan (denk ik :))
had jij er geen moeite mee om jarno en maaike achter te laten?

nou spreek je snel

liefs, leentje

nick en ik hebben vandaag voor het eerst samen gefietst... maar een heel klein stukje, maar ging hartstikke goed!!! nick vond het helemaal geweldig en keek alle kanten op. Zat ook erg goed in het stoeltje, maar pfff wel even wennen om op die fiets te komen zeg!! weinig ruimte, heb eerst maar eens een paar keer geoefend zonder nick.. Maar vond het echt super!!
wilde je dit toch even vertellen hihi..
heb je de foto's ontvangen?

liefs, leentje

nick en ik hebben vandaag voor het eerst samen gefietst... maar een heel klein stukje, maar ging hartstikke goed!!! nick vond het helemaal geweldig en keek alle kanten op. Zat ook erg goed in het stoeltje, maar pfff wel even wennen om op die fiets te komen zeg!! weinig ruimte, heb eerst maar eens een paar keer geoefend zonder nick.. Maar vond het echt super!!
wilde je dit toch even vertellen hihi..
heb je de foto's ontvangen?

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Ik heb de foto's ontvangen, ze zijn erg leuk en wat een vrolijk mannetje is het toch....

Wat gaaf hé, om je kindje mee te nemen op de fiets. Maaike is laatst ook mee op de fiets geweest om Jarno op te halen van school. Ze vond het ook heel leuk, zat te knagen aan de remkabels dus het was een succes ;-))
Ik heb zelf zo'n mamafiets van Sparta en kan dus twee kinderen meenemen, superhandig en ook meer ruimte tussen zadel en stoeltje. Het stoeltje moest er alleen af toen ik hoogzwanger was van Maaike.

Het zal inderdaad een heleboel rust opleveren als ik gewoon thuis zou zijn.
We gaan binnenkort alles nogmaals op een rijtje zetten en dan beslis ik wel of ik ga stoppen of niet. Ik moet nu eerst nog tot 6 december werken ivm dat ik ouderschapsverlof heb gehad. Anders moet ik alles weer terugbetalen.

Zo dat was even kort omdat ik Maaike zo op moet halen. Ik heb tot 11 uur gewerkt en dan kan ik thuis nog even wat doen voordat ik Maaike ophaal. Ze kan in principe tot 12.45 uur blijven maar vaak haal ik haar al eerder op.

Leentje, tot snel!

liefs mamajb

hoi,

ja leuk ventje is het!! ben helemaal trots.. haha

ja op de fiets vond ik helemaal geweldig, probeer nu iedere keer even een klein stukje te fietsen, zodat hij er een beetje aan went , hij slaapt na die tijd heerlijk van al die indrukken!
knagen aan de remkabels haha, dan heeft ze zich zeker wel vermaakt :)
ja zo'n mamafiets lijkt mij ook wel handig, maar had net een nieuwe fiets, dus vond het ook wel zonde om die weer weg te doen, nu wil het net... zal wel steeds makkelijker gaan naarmate je het vaker doet.

moet zeggen dat ik wel jaloers ben hoor, lekker stoppen met werken misschien... bij ons is dat niet mogelijk als we zo willen blijven leven als nu, ook vraag ik me af of ik er gelukkiger van word om altijd maar thuis te zijn. Maar al die drukte en geregel met wegbrengen ed ja dat zou ik dan echt weer niet missen! ik hoop voor je dat je kunt gaan stoppen vanaf december (als dat ook is wat je het liefste wil natuurlijk)

lekker maar tot 11:00 werken, lekker kort dagje... ik ben vandaag vrij. deze week alleen dinsdag en donderdag werken... daarna weekend! heerlijk
moet zeggen dat ik zelf het meest moe word van die weekenddagen werken, afgelopen weekend ook gewerkt, op een zondag van 10-22 en dan ben ik de dag erna ook wel echt kapot. Maar goed op die manier maak ik wel mooi veel uren terwijl nick lekker bij zijn papa is..

nou ik ga maar eens aan de poets bleh

groetjes leentje

Hoi Leentje,

Poeh, lijkt mij ook zwaar hoor, zulke lange dagen in het weekend. Wel jammer dat je dan niet zoveel tijd als gezin samen hebt. Of valt dat nog mee?
Ik ben altijd blij als mijn man weekend heeft, dan is het voor mij ook minder zwaar omdat hij mij dan helpt met de kinderen. Meestal neemt hij Jarno even mee om samen wat te doen.....ook al is het maar even naar een paar winkels toe maar dan kan ik intussen even wat aan het huishouden doen.

Morgen vaderdag, heeft Nick nog wat moois gemaakt voor zijn papa?
Ik weet nog niet wat er gemaakt is door beide kids, het zal vast heel leuk zijn.

Jarno wou vandaag alweer naar school want hij vindt het helemaal geweldig.
Ik maak me altijd al druk als hij twee hele dagen achter elkaar naar school moet. Dat vind ik dan zielig, terwijl hij het prachtig vindt!
Moeders zitten soms raar in elkaar hoor.

Maaike rolt nu de hele huiskamer door als ik haar haar gang laat gaan. We hebben plavuizen......dat is niet zo fijn voor haar koppie, dus hebben we besloten een groot vloerkleed aan te schaffen zodat ze naar hartelust kan rollen.
oh ja, zelfgemaakte warme hapjes vindt ze ook niet lekker....jammer hoor!

Nou, ik stop er weer even mee....ik spreek je snel weer!

liefs mamajb

hoi mamajb

ja, dat is waar, maar het is 1 dag in het weekend, om het weekend. Dus als ik zaterdag werk, ben ik vrijdag en zondag vrij... die tijd hebben we dan wel samen. Heb er wel erg van gebaald hoor, maar aan de andere kant weten we niet anders...
geniet maar extra van mijn vrije weekenden en als ik mijn vakantiedagen op moet nemen, zijn dat altijd de eerste dagen die ik snipper..

Met nick niet aan het knutselen geweest, maar we hebben foto's gemaakt en deze groot afgedrukt, ook hebben we een foto van hem laten ingraveren in een sleutelhanger, achterop een tekst. Erg leuk geworden, al zeg ik het zelf..

haha, ja inderdaad je zelf druk maken terwijl jarno het geweldig vind haha.. gelukkig maar!!

stop ook, nick huilt..

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Jarno had een mooie tekening gemaakt met een gedichtje erop en een zakdoek met daarop een tekening van papa, mama en Jarno (Maaike was hij vergeten hahaha!)
Maaike had een dichtgevouwen papier met daarop haar handjes en de tekst: lieve papa, voor jou haal ik alles uit de....
binnenin een foto van Maaike in een lege kast en daaronder de tekst ...kast!
Wel heel grappig hoor.

Jarno was gisteren vij van school, hij baalde er wel van want nu moest hij de hele dag naar opa en oma. Hij vindt opa en oma wel lief hoor, maar die worden ook wat ouder en doen niet zoveel meer met hem. Toen ik 's avonds thuiskwam kwam Jarno op mij afrennen en vloog mij om de hals MAMA!!!!
Hij is de hele verdere avond hyper geweest, gelukkig kon hij vandaag naar school. Straks haal ik Maaike op en dan kom ik langs zijn schoolplein, ik hoop niet dat ik hem zie want dan wil ik hem zo weer meenemen.

Zo, straks nog even boodschappen doen en dan Maaike ophalen en genieten van het mooie weer.

Hebben jullie al plannen voor de vakantie of heb ik dat al gevraagd?

liefs mamajb

Terug
Bovenaan