leentje ben je hier?

hoi,

ach leuk hoor die cadeautjes....

kan me voorstellen dat jarno dan even helemaal hyper is, moet dan ook even zijn energie kwijt.
de opa's en oma's van nick zijn nog vrij jong (rond de 50) dus die hebben nog genoeg energie vinden ze zelf, ben benieuwd of ze dat ook nog vinden als nick kan kruipen/lopen/rennen etc haha

wij gaan een weekje naar drente, weet niet of je dat al gevraagd had trouwens.... verder gewoon lekker thuis. hopelijk mooi weer, veel zwemmen, bbqen etc.
jullie? nog plannen?

ga nu maar eens even strijken... bleh rotklusje en daarna lekker met nick naar buiten.. die ligt nu heerlijk te slapen
veel plezier vandaag geniet van het weer!!

liefs, leentje

Ha Leentje,

Lekker weer is het hé?
Daar kunnen we geen genoeg van krijgen!

Wat leuk dat je nog zulke jonge ouders en schoonouders hebt.
Mijn ouders zijn allebei 60 en mijn schoonouders zijn allebei begin 70, dus dat is andere koek.
Maarja, zolang mijn schoonouders nog kunnen oppassen en het nog leuk vinden om eens per week een middag op te passen, gaan we ermee door.
Als we merken dat het teveel wordt dan nemen we maatregelen.

Heb je een huisje gehuurd in Drenthe of een sta-caravan?
Wij gaan weer met de tourcaravan naar Drenthe/Friesland (Bakkeveen) diezelfde camping als we vorig jaar naartoe zijn geweest, toen ik rond de 20 weken zwanger was.
Maar hopen op mooi weer, net zulk weer als gisteren en vandaag!
Veel warmer hoeft voor mij ook niet want daar kan ik slecht tegen. Vorig jaar zijn we in juni geweest, rond deze tijd en hadden we ook zulk mooi weer.....jammer dat we nu rekening moeten houden met Jarno's vakanties. Hij is in principe nog niet leerplichtig maar ik hou me nu alvast aan de regels, wel zo netjes.

We gaan onze tourcaravan verkopen na deze vakantie.

Zo nu ga ik ook even strijken, heb een hele berg :-(((

liefs mamajb

hoi mamajb

ja heerlijk! maar idd warmer hoeft ook niet pfff...

ja dat is inderdaad wat anders, maar goed zolang ze het nog kunnen, leeftijd zegt wat dat betreft ook niet alles..

wij hebben een huisje gehuurd.. zijn aan het sparen voor een caravan en hopen daar volgend jaar mee op vakantie te gaan. lekker burgerlijk haha
wat goed dat je nu al rekening houd met de vakantie, tja eens moet je daar toch aan geloven
waarom gaan jullie de tourcaravan verkopen? bevalt niet meer goed?

lekker gestreken haha, vooral met deze warmte heb ik daar zo'n hekel aan bleh, maar goed mijn man wil veel doen in en om het huis, maar strijken daar waagt hij zich niet aan..

morgen hebben we vrijgezellenfeest, duurt maar tot 24:00 dus dat scheelt, dan ben ik de volgende dag niet helemaal gebroken..
nick gaat dan lekker logeren bij zijn opa en oma, die hebben al van alles in huis gehaald, hij gaat toch verwend worden daar... hihi.
ben wel benieuwd hoe dat gaat met het slapen, nick slaapt moeilijk in, maar goed dat zal ook wel weer goed komen.
merk van mezelf dat ik graag alles onder controle wil houden, dat kan nu eenmaal niet. Dingen gaan zoals ze gaan.
Ik denk van te voren al na hoe nick eventueel gaat reageren, 9 van de 10 keer is dat anders.. nou ja wie weet word ik daar nog wel makkelijker in..

fijn weekend!

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Sorry dat het even duurde dit keer.....ben nogal druk geweest de laatste tijd.

Hoe was je vrijgezellenfeest?
Ook alles met Nick goed gegaan en heb je je een beetje kunnen ontspannen??
Wij gaan de tourcaravan verkopen omdat ik het zelf niet meer leuk vindt.
Het wordt me gewoon te krap....nee, ik ben zelf niet dikker geworden (hahaha) maar het getrek en het behelpen bevalt me niet meer.
Ik wil gewoon wat tassen pakken en vertrekken en nu moeten we echt álles meenemen om te gaan kamperen.
We hadden eerder altijd een stacaravan en dat wil ik weer. Gewoon ons eigen plekkie met stromend (en warm)water en een eigen douche en toilet zodat we niet hoeven te behelpen.
Dan zou ik veel vaker een weekend weg gaan. Nu doen we dat eigenlijk nooit en áls we het dan wel een keertje doen........ dan weten we weer meteen waarom we dat nooit doen!

We gaan dus op zoek naar een stacaravan zodra we onze tour hebben verkocht.
Iets voor jullie hahaha!

Nou ga ik weer even stoppen want Jarno zeurt aan mijn hoofd dat hij even op de computer wil.....nou oke dan.
Hij heeft vakantie (6 weken) en volgende week gaan we weg met de tourcaravan. Ik hoop niet dat het zo warm wordt bah.
Maaike vind er niets aan die warmte.....ik ook niet.
Nick dan??
en jij?

Spreek je snel weer hopelijk. Ik probeer deze week nog een keer te kijken.

tot snel.

liefs mamajb

hoi,

druk druk, ja dat herken ik wel. kijk zelf vaak nog even wanneer ik nick 's morgens in bed leg, computer staat in de kamer er naast, zo kan ik nog eens naar nick lopen als hij weer eens niet wil slapen..

vrijgezellenfeest en de bruiloft was erg gezellig en heb me hartstikke goed vermaakt! vond het wel erg kaal als je dan 's avonds thuis komt..
wel lekker om 's morgens even lekker rustig aan te doen.

wij gaan pas volgend jaar op zoek naar iets, maar zal er aan denken hahaha
lijkt me wel heerlijk, ben van huis uit ook altijd gewend om te kamperen, alleen mijn ouders hadden of een vouwwagen of een tent. Vind het wel echt vakantie vieren, zo op een camping. ach wie weet volgend jaar.
Lekker volgende week al weg.. heb jij nu ook al vakantie?
ik moet nog drie weken werken, daarna gaan we weg, 2 augustus. Heb er zoveel zin aan, lekker 3,5 week met z'n drieen zijn, waarvan dan 1 week op vakantie.

Voetbal nog gezien?? balen he?1 ik moest gisteren werken en ben om 21:50 snel naar huis gereden om het laatste stuk thuis te bekijken, maar ja....

en die warmte pfff praat me er niet van, vind het verschrikkelijk. Gisteren op m'n werk een groot zwembad opgezet en lekker de hele middag pootjebaden, lekker hard gewerkt dus haha. In het gebouw was het ook ongeveer 35 graden, gewoon niet te doen.
Hier in huis is het 26 graden, nog erg warm. Nick lijkt er niet veel last van te hebben, ik vind het wel zielig voor hem, steeds helemaal nat van zweet. Geef hem maar extra drinken...
Ik zelf ben erg blij dat het nu iets minder word. hou erg van de zomer, maar dit was me te gek.

Nou mocht ik je niet weer spreken, fijne vakantie!!!!

liefs, leentje

Hoi Leentje,

Goh, jij bent dus erg druk geweest gisteren lees ik.....mag dat zomaar bij jullie?
Wel lekker dan, vooral als het zo warm is...pff 35 graden zeg.
Dan heb ik het wel luxe met onze airco op het werk. Ik zit gewoon de hele dag in een frisse ruimte heerlijk.
Vandaag was het noodweer bij ons. Ik werk in Hengelo en daar was het helemaal mis. Gelukkig niets bij ons werk maar in dezelfde straat wel enkele bomen omgewaaid. Het zag er ook zó dreigend uit buiten, gewoon eng!

Zielig he dat die kleintjes zo liggen te zweten. Ik heb Maaike vandaag voordat ze ging slapen nog even lekker met een koud washandje gewassen, als je dat gezichtje zag, ze lag gewoon te genieten.
Maaike doet trouwens pogingen om te kruipen, zo schattig om te zien hoe ze op handjes en knietjes zit.
Ze brabbelt er ook al mooi op los, zoals: papapapa, mamamama, tatatata en dadadada....allemaal met een heel zacht en lief stemmetje.

Ja, jammer van de wereldtitel, maarja...bij de Nederlandse ploeg lukt het altijd nét niet.....
Ach, alles gaat gewoon door en we worden er gelukkig niet minder van.

We gaan zaterdag weg maar ik heb zelf helemaal geen zin. Alles moet nog gewassen (3 wasmanden vol pfff)
alles moet nog ingepakt (dat doe ik pas vrijdag)
Als we aankomen moet eerst die voortent nog opgezet worden en pas als álles op zn plek staat ,de bedden zijn opgemaakt, de koffie pruttelt en Jarno lekker aan het spelen is.....dan pas kan ik genieten.

Nou, ik denk dat ik je niet weer spreek voordat ik op vakantie ga.....ik wens jullie ook een heel fijne vakantie en als je terug bent, lees ik je hier weer.

Veel plezier!

liefs mamajb

hallo,

ja dat mag zomaar bij ons, geweldig he haha... nee er zaten ook bewoners in het zwembad, dus wij zitten daar dan bij. Op een zondag doen we nooit zoveel, administratie is doordeweeks, dus op een zondag gaan we op een terrasje zitten, wandelen, fietsen, ijsjes halen etc. Wat dat betreft duurt de dag altijd erg lang, maar we doen altijd wel iets leuks. Ook hebben we een paar keer per jaar een uitje, dolfinarium, pretpark, bowlen etc. en daar krijgen wij dan voor betaald, op dat soort momenten ben ik echt blij met mijn werk haha.. Daar staat dan weer tegenover dat we ook werken met de feestdagen en zo..

ja vond het ook eng pfff, ben helemaal niet bang voor onweer, maar dit leek wel heel erg dreigend. Nick heeft heerlijk geslapen tijdens het noodweer!
ja echt zielig, nick heeft last van warmteuitslag, allemaal rode bultjes, hij lijkt er geen last van te hebben, maar lijkt zo zielig, ben er gisteren mee naar de huisarts gegaan, maar gaat vanzelf over.

Leuk is dat he, nick kruipt (nou ja kruipen, meer tijgeren) de hele kamer door, moet hem iedere keer ergens anders weg plukken en gaat me nu de hele tijd achter na, wel super leuk! en nick vind het geweldig, hij kan zich eindelijk zelf voort bewegen.

nee die voorbereiding op de vakantie vind ik ook nooit wat. Denk ook altijd standaard, bleven we maar lekker thuis, maar ja als je er dan eenmaal bent...
veel succes met alle voorbereidingen en geniet als je er eenmaal bent! ik spreek je wel als je weer terug bent

liefs, leentje

hallo,

ja dat mag zomaar bij ons, geweldig he haha... nee er zaten ook bewoners in het zwembad, dus wij zitten daar dan bij. Op een zondag doen we nooit zoveel, administratie is doordeweeks, dus op een zondag gaan we op een terrasje zitten, wandelen, fietsen, ijsjes halen etc. Wat dat betreft duurt de dag altijd erg lang, maar we doen altijd wel iets leuks. Ook hebben we een paar keer per jaar een uitje, dolfinarium, pretpark, bowlen etc. en daar krijgen wij dan voor betaald, op dat soort momenten ben ik echt blij met mijn werk haha.. Daar staat dan weer tegenover dat we ook werken met de feestdagen en zo..

ja vond het ook eng pfff, ben helemaal niet bang voor onweer, maar dit leek wel heel erg dreigend. Nick heeft heerlijk geslapen tijdens het noodweer!
ja echt zielig, nick heeft last van warmteuitslag, allemaal rode bultjes, hij lijkt er geen last van te hebben, maar lijkt zo zielig, ben er gisteren mee naar de huisarts gegaan, maar gaat vanzelf over.

Leuk is dat he, nick kruipt (nou ja kruipen, meer tijgeren) de hele kamer door, moet hem iedere keer ergens anders weg plukken en gaat me nu de hele tijd achter na, wel super leuk! en nick vind het geweldig, hij kan zich eindelijk zelf voort bewegen.

nee die voorbereiding op de vakantie vind ik ook nooit wat. Denk ook altijd standaard, bleven we maar lekker thuis, maar ja als je er dan eenmaal bent...
veel succes met alle voorbereidingen en geniet als je er eenmaal bent! ik spreek je wel als je weer terug bent

liefs, leentje

Terug
Bovenaan