liselotte!!

hoi hoi, ik moest gisteren om 11:00 op de verloskamers komen, want ze waren gisteren vrij he!! de poli bedoel ik,
nou ik heb weer een echo gekregen en mijn eitje is nu op zijn grootst !!! dus staat op springen!! we "moesten" zondag huiswerk maken van de gyn ha ha , want dan kon hij gisteren kijken of dat het inderdaad allemaal wel goed zit, en ja hoor ze zwemmen heeel hard hoor daar binnen in,  en leven ook nog!!!ik heb ook gevraagd wanneer je het nu eigenlijk het beste kan doen?? want iedereen zegt het anders. maar hij zegt dathet niet uit maakt of dat je nu voor je eisprong gemeenschap hebt of erna het moet gewoon in de tijd zijn dat het "poortje" van je eitje openstaat en dan een zaadje binnen laat, gaat het poortje dicht en er is geen zaadje op bezoek geweest ja dan wordt je weer ong he!! dus eigenlijk maakt het gewoon niks uit!! ik moet nu over twee weken terug komen,   en dan gaat hij kijken of dat er iemand zit!! ja of nee, anders ben of wordt ik weer ong he!!
maar het kan nu ongeveer wel kloppen met een cyclus van 31/32 dagen!! dus we gaan gewoon iedere dag klussen deze week!! dan moet het gewoon raak zijn!!
ik had gisteren wel heel toevallig weer die buikpijn die ik altijd krijg heel de maand!! dus heeft hij meteen nagekeken en kon precies zien waarom en dat was omdat daar rechts in mijn eierstok een super groot eitje zat!! dus de buikpijn is niet voor niks!!
hij heeft ook meteen gekeken of dat ik misschien deze maand op een tweeling had!!! hallo ik zal al blij zijn als er 1 in zit ha ha ,
maar er was maar 1 eitje vrij gekomen dus een tweeeiige tweeling kan in ieder geval niet!! nou alvast fijn om te weten he!!
nou meid en hoe is daar bij jou!!!!
wanneer moet je weer bij de vk terug komen???
je bent nu toch 11 weken ??of 12 weken??
ik ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat bij jou en mij ?? wat je gaat krijgen enz...en wanneer ik zo ver ben dat ik ook een mooi berichtje neer kan zetten!!
maar alles komt goed he , en anders kijken we wel weer over twee weken hoe het verder moet!!
nou meid ik hoop snel weer iets van je te horen!!
een dikke knuffel voor jou!!!
doei doei

Hoi Wendy,
wat fijn om te horen dat alles eigenlijk wel goed zit bij jou.
Dat worden spannende weken hoor.
Ik ben nu elf weken vandaag en het gaat wel goed hier hoor.
Gisteren een babykamertje besteld dus dat was wel leuk.
Ik hoop en duim voor jou dat je over twee weken een superleuk berichtje kunt plaatsen.
Dikke knuffel terug en gr van lisette

hoi hoi, wat leuk he een kamertje en zo uit zoeken!! heel veel andere dingen he als 7 jaar geleden !! ik vind dat nu al een super groot verschil als ik kraamkadootjes moet gaan halen en dat is nu dan eigenlijk pas 4,5 jaar geleden!!maar ja je kan toch niet met de mode mee gaan want je loopt eigenlijk ook weer meteen achter!! net als kleding en mobieltjes!!
ik kreeg net van mijn vriendin telefoon dat ze een meisje krijgt!! kei leuk, ze heeft al een zoontje van 4,5 jaar net zo oud als ons joelle , ik heb haar ook in het ziekenhuis leren kennen, en daarna zijn we ook goede vriendinnen geworden,
ze had 3 weken geleden een vruchtwaterpunctie laten doen omdat ze suiker heeft moest dat en vandaag had ze de uitslag gekregen alles was goed en ze krijgt ook nog een meisje ook!!! had ze echt niet verwacht ze had echt op een jongen gerekend, maar ja je ziet maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!
ik hoop dat de weken een beetje op willen schieten en dat het zo 19 juni is dan moet ik bij de gyn komen, en dan weten we weer wat meer!!
nou meid   een fijne avond nog en ik hoop je morgen weer te horen, ook al moet ik nu afwachten toch   kunnen we wel buurten toch!!!
tot snel,
doei doei
groetjes wendy

Hoi Wendy,
zeker leuk om al die dingen weer opnieuw te kopen hoor.
Ben wel benieuwd wat het bij ons word deze keer.
We hebben al een meisje dus we hopen deze keer op een jongen.
Mijn vriend wil het graag weten maar ik niet.
Bij onze eerste wisten we het ook niet.
We zullen wel zien wat we doen met de 20 weken echo.
We zijn er nog niet aan uit.
Mijn vriend zei wel van als ik het echt niet wil weten dat we het dan niet vragen.
Gr lisette

hoi depri

leuk nieuws ik hoop dat het gelukt is en dat we goed nieuws van je gaan horen.

groetjes iris

hoi hoi, ja ik was er wel maar kon op een of andere manier niet reageren?
maar nu wel weer gelukkig,
ik wist bij ons joelle wel wat ik kreeg ik wilde dat ook perse want de gyn had toen gezegd dat een afwijking het meeste bij jongen voor kwam dus eigenlijk met die reden wilden ik het weten, en toen ze dan zeiden dat ik een meisje kreeg toen kreeg ik eigenlijk pas wat rust, raar he,
emille (mijn man) ha ha, wist het niet wilde het niet weten, was wel moeilijk hoor om je mond te houden, maar ja heb het toch goed volgehouden want hij wist het pas toen ik bevallen was!!!
maar hier nog alles hetzelfde eigenlijk, ik hoop maar dat het nu deze maand wel een keer lukt, maar ja dat zien we pas over twee weken he, we hebben nu vanaf zondag geklust  alleen woensdag niet, maar vandaag gaan we weer gewoon verder ha ha ha , dan moet het toch wel een keer raak zijn na al dat gezwoeg!!
zal je zien heb ik net mijn eisprong gisteren gehad!!
nog even afwachten, en dan weten we het,
nou meid tot vanavond,
xx wendy

Hoi iris, ja ik hoop ook dat binnenkort een mooi berichtje neer mag zetten!!!
en hoe is het bij jou???
gaat alles goed met jou en de baby??
ik hoop je snel weer te horen.
groetjes wendy

Terug
Bovenaan