liselotte!!

hoi hoi, mijn NOD is 12 juni met een cyclus van 28 dagen , maar omdat de laatse maanden het 31 dagen duurde kan het dus ook nog 15 juni worden?? daarom moet ik ook pas 19 juni bij de gyn terug komen omdat ik dan zeker ong moet zijn , maar hopelijk niet, en dan gaat hij meteen kijken met een echo, als ik niet ong ben geworden!!
dus nog effe afwachten!! zou zo graag in de glazen bol kijken ha ha !!
lekker twee daagjes vrij kan je effe bij tanken met dit mooie weer!!
geniet er lekker van en als ik je vanavond niet meer spreek dan tot morgen,
xx wendy

Hoi Wendy,
Heb je de pijntjes van ongi worden nog want dan zou je ze wel lang van tevoren al hebben.
Of is dat altijd bij jou?
Het kunnen ook zenuwen zijn hoor meid omdat je nu toch met de gynacoloog bezig bent geweest.
Ik hoop daarop in ieder geval.
Je hoeft in ieder geval niet te testen als je ongi uitblijft want de gynacoloog zal wel een echo doen als je overtijd bent.
Dat zou natuurlijk ideaal zijn.
Ik hoop het zo voor je.
Je bent nu al lang genoeg bezig voor je babytje.
En je hebt goed geklust dus daar zal het niet aan liggen.
Dat klussen word je op een gegeven moment ook beu he.
Het word zo'n verplichting in die week he.
Dan is de lol er ook wel zo af.
Maar als je het niet doet heb je helemaal weinig kans en die wil je toch benutten.
Hoop dat jullie binnenkort weer gewoon kunnen klussen omdat jullie er zin in hebben en niet meer die week dat het moet.
Gr Lisette

goedemorgen, ja inderdaad is het fijner als "de" week voorbij is, want dan kan je er toch niks meer aan veranderen, ik hoop zo dat het nu wel raak is!! maar ja dat hoopt iedereen natuurlijk,
ik heb nu ontzettende pijn aan mijn borsten, en als ik op bed zit dan heb ik ook buikpijn??? dus ja waar komt het door he?? ong worden, of zwanger zijn?? innestelen?? echt kut dat je gewoon niks weet, maar ja we wachten gewoon af meer kunnen we toch niet doen!!ik zou willen dat het nu 19 juni was, dan ben ik van de spanningen af, nu gaat het nog wel maar dadelijk rond de 12de ga je toch denken , zo van ik voel nog niks terwijl ik eigenlijk wel weet dat ik nu voorataan een cyclus heb van 31 dagen,   maar toch 28 dagen in de gaten houden!!! de 19 de weet ik meer, maar dat lijkt echt een eeuwigheid!!
en hoe is het daar, ???
is je dochtertje ook nu lekker naar school??
heb je even lekker voor je eigen he??
of ja beter gezegd voor het huishouden ha ha
tenminste zo gaat dat hier als ze naar school is of bij oma logeren dan blijf ik poetsen , tot mijn man thuis komt en zegt dat ik moet!! stoppen, maar ja is wel fijn dat hij mooit op dezelfde tijd thuis is ha ha, kan ik mooi door gaan!!
mijn man is vrachtwagenchauffeur dus als hij thuis komt dan is hij altijd laat thuis, verschillende tijden, maar volgens mij heb ik het al ooit vertelt toch??
nou dan ga ik nu maar weer beginnen!! en dan hoor ik je misschien straks nog wel,
xx wendy

Hoi,
mijn man is planner logistiek.
die pland de  vrachtwagens in dus die is ook nooit voor half zeven thuis.
ik ben ook zo'n poetser die maar doorgaat.
heb daar ook wel twee dagen werk aan.
en ik moet deze week ook nog schoenen en kleren hebben want ik heb vrijdag een trouwfeest en heb nog alleen maar een broek.
dus druk druk druk deze week.
gr lisette

lekker , een bruiloft vrijdag wel mooi weer,
kan je mooi positie kleren kopen en lekker showen!!!!
en dat poetsen, och ja het is maar dat ik wat te doen heb he!!!
nee grapje , als ik niet gepoetst heb dan heb ik het niet naar mijn zin binnen,
dus dan doen we het lekker toch maar,
nou meid geniet lekker van je vrije dagen en winkel ze!!
tot straks misschien??
xxx wendy

PS: ALS WE OP DE 100 REACTIES ZITTEN TRAKTEER IK OP BOSSCHE BOLLEN!!!
HA HA HA.

Hoi wendy,
hoe weet je wanneer we op de 100 reacties zitten?
Gr lisette

Terug
Bovenaan