liselotte!!

Hoi Wendy niks aan de hand hoor.
Ik heb net de grote schoonmaak achter de rug en heb moeten werken dus lag gisteren al om half tien in mijn bed.
Was echt doodmoe.
Hoe is het allemaal met jou nu?
Gr Lisette

hoi ,hoi, blij dat alles goed is!!!!
ik ben vanmorgen weer naar de gyn geweest, en mijn eitje is 15mm nou nou, he!!
maar hij moet ongeveer 2 cm zijn als hij bijna gaat springen!! ik moet nu weer maandag terug komen en dan weer meten en hij wil in de gaten gaan houden of dat mijn slijm wel genoeg wordt aangemaakt want hij vond het nu wel weinig maar het kon nog komen zei hij?? want als je geen slijm hebt( niet genoeg) kan het ook niet gaan innestelen!!
ja ja zo leer je nog wat he!!
dus weer even afwachten tot maandagen dan kijken we weer verder, ik zei maardan is het pinksteren maar hij zegt een eitje wacht echt niet hoor wat het ook voor dag is ha ha. ja ja ik heb het geschoten met deze gyn maar ja ik om al 6 jaar bij hem he dus hij kan me wel voortaan!!
nou meid ik laat je maandag weer wat weten , ik heb dit weekend echt geen  tijd om te kijken op het forum! morgen zijn  mijn ouders 25 jaar getrouwd en hebben we s' avonds feest dus morgen eerst naar de kapper enz...
zondag verjaardag, en maandag gaan we naar antwerpen als ik bij de gyn ben geweest dus ik kijk even wanner ik weer kom schrijven maar probeer snel !!
fijn weekend, xx wendy  

Hoi Wendy,
spannend allemaal hoor.
ben benieuwd maandag.
wel fijn dat er nu naar gekeken word waar het allemaal aan kan liggen.
hoop dat er wat uitkomt voor je (liefst een zwangerschap natuurlijk)
hoor je nog wel als je nog tijd hebt om te reageren.
hier gaat in ieder geval alles goed hoor, heb gisteren mijn eerste positie broeken gekocht.
ook gelijk truitjes natuurlijk.
mijn buikje gaat nu wat groeien.
hij word ook al wat harder.
bij mijn eerste kindje duurde het wel 16 weken voordat ik een buik kreeg dus dit is nou best vroeg voor mij.
gr lisette

hoi hoi, ja hoor toch nog effe tijd!! ( maak gewoon tijd)
ja ik hoop ook dat er toch nog ooit een zwangerschap uit komt, maar ik heb er vertrouwen in!
wat fijn voor je dat je nu al lekker kan winkelen voor positie kleren!!
zo zie je maar weer iedere zwangerschap is anders he!
en hoe gaat het met de buikpijn?? inmiddels minder??? ik hoop het echt voor je want als maar buikpijn daar wordt je denk ik ook niet vrolijk van!
nou meid een heel fijn weekend en tot maandag laat je snel maandag iets horen!!
xxx wendy

Hoi Wendy,
de buikpijn gaat wel hoor alleen als ik wat te veel doe dan krijg ik het weer.
misschien ligt het daar wel aan.
in ieder geval ga ik me er niet meer druk over maken.
dan kan ik  me wel 9 maanden druk maken.
ben echt benieuwd maandag.
als je nou die echo's niet had gehad wanneer zou jij dan zelf denken wanneer je je ei had?
kan je mooi kijken of het uitkomt.
gr lisette

Hoi Wendy,
weet niet hoe laat je moest komen voor je eitje maar ik ben erg benieuwd.
als je wat weet laat het me dan horen he.
gr lisette

Terug
Bovenaan