liselotte!!

Hoi Wendy,
wat raar dat je niet kon reageren.
en wat superlief dat je op het zwangerforum een berichtje hebt achtergelaten voor ons.
was echt leuk om te lezen.
hoop dat je binnenkort ook mee kan kletsen op het forum
we gaan voor je
gr en een dikke  van lisette

hoi hoi, ja ik dacht ik zal ook eens wat verder gaan kijken, en toen kwam ik jou berichtje tegen over je buikpijn, ik dacht ik zal ook een een superlief!!!!! berichtje achter laten,  je weet eigenlijk wel dat ik kei blij ben met jou om met jou te kletsen en mijn gevoelens kwijt te kunnen maar ik dacht och laat ik het nog maar een keertje op schrijven!!  
ik  had gisteren bij het afvegen slijm??? wat moet dit nou weer voorstellen???  had jij dat ook?? als ik nu naar een cyclus van 31 dagen kijk dan zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben???  nou gisteren weer geklust natuurlijk maar ik weet wel dat er nu geen zak meer aan is, ik heb tegen emille gezegd dat hij vandaag en morgen nog voor de zekerheid niet mag slapen maar vanaf zondag mag hij slapen!!! ha ha misschien wel tot februari!!! ha ha  
het aftellen begint nu te komen, het is nu juni he!! dus als het goed is is het zo weer de 15de ( hoop ik)
ik ben wel benieuwd we hebben er deze maand wel heel hard voor gewerkt!!!!  
hoe is het bij jou???
wanneer moet je weer bij de vk  terug komen???
hopelijk tot vanavond weer??
xxx wendy

Hoi Wendy,
ik had ook slijm bij het afvegen ja.
dat kan je cervixslijm zijn.
dat heb je rond je eisprong.
ik moet 19 juni naar de vk terug.
is wel spannend hoor.
krijg nu echt een klein buikje dus dat is wel leuk.
ja als je elke dag moet klussen dan is de lol er zo af he.
dat had ik toen ook.
maar je wilt ook geen moment onbenut laten.
ik hoop dat jullie moeite beloond word.
wij klussen vrij weinig de laatste tijd want ik ben enorm moe s'avonds.
ach ja we hebben acht maanden flink geklust.
haha.
gr lisette

hoi hoi, leuk voor je dat je het nu echt begint te zien, dan kun je het ook echt aan de mensen laten zien he!!
nou ik ben benieuwd of dat wij ook beloond worden voor ons harde werk ha ha ha !!
wel toevallig ik moet 19 juni bij de gyn terug komen!! hoe laat moet jij?? ik om 13:30 als ik het goed heb??
zou wel te gek zijn als we samen hier heel mooi nieuws neer kunne zetten jij natuurlijk zoiezo maar ik hoop ik ook nu een keer!! en niet weer die kut berichten zoals  altijd!!
 en ga je nog iets leuks van het weekend doen?? wij niet zo heel veel krijgen zondag middag vrienden op bezoek , en morgen moet ik ons joelle op gaan halen die is nu bij oma slapen, en komt morgen weer naar huis, is het weer gedaan met de rust!! ha ha
nou meid ik hoop je morgen weer te horen,
tot snel, groetjes wendy

Hoi Wendy,
das wel toevallig dat wij allebei de 19e moeten.
ik moet om half twaalf s'morgens.
ik hoop ook dat je een supergaaf berichtje zult neerzetten.
het moet gewoon een keer raak zijn.
wij zijn vanmiddag naar een verjaardag geweest en komen nu net van de kermis thuis.
morgen gaan we naar oma en daarna gaan we bbqen.
dus best een druk weekendje maar wel leuk.
gr lisette

hoi hoi, ja het gaat wel heb nu alweer ontzettende buikpijn???? zo wordt je wel moedeloos!!! dus al ons harde werk heeft ook niks uit gemaakt!!! we wachten gewoon af en dan horen we wel wat de gyn de 19de te vertellen heeft!!
en hoe gaat het daar bij jou,?? ik heb het vandaag best wel druk, ik moet dadelijk om 11:00 naar   het ggz   en dan vlug ons joelle halen boterham eten en dan weer terug brengen en dan moet ik om 14:30 weer bij het ggz zijn maar dan weer bij een andere dokter!! nou dan heb ik het mijn dagje wel weer gehad!!
wanneer ben je deze week vrij?? wel lekker weer he deze week!!
nou meid tot snel, gr wendy

Hoi Wendy,
ik ben morgen en woensdag vrij.
wanneer heb je eigenlijk je nod dag dan?
ik had ook gewoon buikpijn dus je moet de moed niet gelijk opgeven hoor.
is natuurlijk voor mij wel makkelijk gezegd nu.
ik had toen ook iedere keer de balen.
we blijven hopen het moet gewoon een keer raak zijn.
gr lisette

Terug
Bovenaan