liselotte!!

Hoi Wendy,
heel lief   van je dat je dat vraagt maar het gaat wel hoor.
de buikpijn blijft maar het zal er wel bij horen.
en ik snap heel goed dat je straks met andere dingen aan je hoofd zat.
ik vind het echt erg voor je dat je iedere maand die teleurstelling weer hebt.
je krijgt er gewoon steeds minder zelfvertrouwen in.
ik hoop echt dat de gynacoloog je verder kan helpen.
gr lisette

hoi hoi, ja ik hoop ook echt dat hij iets meer te vertellen heeft, maar ik denk zelf dat ik weer naar huis mag en het gewoon moet afkijken!! maar dat zien we maandag wel, ik ga me niet druk zitten maken nu,   ik denk toch echt dat je buikpijn hebt doordat je baarmoeder aan het groeien is hoor , zolang je maar geen bloed verliest   dan zit het nog steeds allemaal goed!!
nou meid ik ga nu snel weer naar de finale van popstar kijken, spannend,
nou tot morgen,
xx wendy

Hoi Wendy,
zou hij echt niets kunnen doen.
bij mij op het werk is een meisje die waren ook twee jaar bezig en toen gingen ze toch wel iets doen.
ze moest hormonen gaan spuiten en dan keken ze iedere keer op een echo wanneer het eitje rijp was en als dat zo was dan moest haar vriend zijn sperma in een potje doen en dan spuiten ze het bij haar erin.
toen ze dat drie keer gedaan hadden kreeg ze een kijkoperatie voor haar eileiders.
zoiets is standaard.
ze had de hoop al opgegeven maar ik zei ook tegen haar dat de meeste vrouwen na de kijk operatie ineens zwanger zijn omdat de leiders worden doorgespoten.
en ja hoor zwanger.
ze is nu in juli uitgerekend.
met hun was ook allebei niets mis dus daar lag het niet aan.
misschien kunnen ze dat bij jou ook wel doen.
als je dat wilt tenminste.
en wie heeft er gewonnen bij popstars?
gr lisette

Hoi Wendy,
hoe is het nou met je?
Hoop dat je morgen een beetje positief nieuws zult krijgen.
Gr lisette

hoi hoi, ik ging ervan uit dat hij me weer naar huis zou sturen, omdat ik al alle onderzoeken heb gehad en toen zei hij dat het nu afwachten was omdat hij ook niks meer kon doen,
maar ik ben net weer bij mijn grote vriend geweest!! ha ha is echt een fijne vent!!
en nu moet ik weer vrijdag terug komen, en dan krijg ik een inwendige echo om te kijken hoe het zit met mijn eitje!! en dan maandag weer, hij gaat nu heel mijn   cyclus in de gaten houden, en als dat gebeurt is dan moeten we een samenlevingstest doen!! want misschien worden de zaadjes  afgestoten of tegen gehouden door vijandig slijm of zo maar dat gaat hij nu dan allemaal verder kijken, want hij zegt dat er gewoon een oorzaak moet zijn, omdat het de twee keer wel heel snel is gegaan, dus we wachten maar af vrijdag, maar ben wel blij dat er  toch weer verder wordt gekeken, want als hier allemaal niks uitkomt en ik ben nog steeds niet zwanger dan moeten toch echt mijn eileiders doorgepoten worden, maar dat wil hij helemaal uitstellen tot het laatst omdat hij zegt dat dit wel een heel pijnlijk onderzoek is ,  maar ja wat nodig is is nodig!!
maar het gaat allemaal wel weer hier , en hoe gaat het bij jou,
oja en erik hulzebosch heeft gewonnen bij popstar, terrecht!!
ik ga nu snel weer ons joelle naar school brengen misschien tot vanavond,
xxx wendy

Hoi wendy,
eindelijk eens wat goed nieuws.
nu gaan ze eens wat doen.
hoop dat het nu gaat lukken hoor meid.
en wat betreft die eileiders doorspuiten dat heeft een collega van mij ook gehad en die heeft er niets van gevoeld.
ze wat toen ook erg bang maar heeft geen centje pijn gehad.
word een spannnende maand voor jou dan.
en voor mij ook want ik leef helemaal met je mee.
gr lisette

hoi hoi, ja ik ben ook blij dat er eindelijk weer eens wat gaat gebeuren, maar we zullen zien wat er uit komt, nou ik laat je snel weer wat horen, tot vanavond natuurlijk of morgen!!!
doei
xx wendy

hey lisette!!!!!! waar ben je???? er is toch niks aan de hand!!!
ik hoor hopelijk snel van je,
xx wendy

Terug
Bovenaan