liselotte!!

hoi hoi, nummer 96,!! degene die de 100 ste plaatst moet trakteren!!
nou meid, hoe gaat het daar?? hier gaat alles wel redelijk, heb op dit moment helemaal nergens geen last van????? maar j aik hoop echt gewoon helemaal nergens op dan kan het alleen nog maar mee vallen, tenminste dat hoop ik, nu denk ik er zo over maar hoe dichter ik bij de 12de in de buurt kom hoe meer ik ga nadenken over wat ik voel enz.... maar ik denk dat dat logisch is,
effe iets anders, gaan jullie eigenlijk op vakantie?? wanner heeft ashley eigenlijk vakantie?? ik hoop dat ik de naam goed schrijf?
ons joelle heeft 29 juni haar laatste schooldag!! jippie, wat een ellende , ik hoop dat we goed weer hebben kan ze lekker buiten spelen, of zwemmen,
wj gaan niet op vakantie, ten eerste ik heb daar echt een hekel aan, ik wordt altijd dood ziek van heimwee!! ook al is iedereen mee op vakantie dan nog naar huis willen!!
en ten tweede zouden we dan toch eigenlijk naar turkije gaan in september maar nu heeft ons pap deze week te horen gekregen dat hij 23 aug geopereerd word voor een buikconstructie en ons mam 6 weken daarna dus ja dan gaat het ( gelukkig) niet door!!nee grapje ik was wel mee gegaan voor emille en ons joelle die vinden het wel heel fijn, maar nu hoef het toch niet!!
nou weet effe niks meer te lullen, ik hoop je snel weer te horen,
doei
groetjes wendy

Hoi,
hier alles goed alleen vandaag veel hoofdpijn.
wij gaan 22 juni voor een lang weekend naar centerparcs en het weekend daarop naar eurodisney.
eigenlijk zouden we volgend jaar naar disney gaan omdat ashley dan haar communnie doet maar omdat de kleine dan nog zo klein is gaan we dit jaar al.
normaal gaan we naar turkije in de vakantie maar dat gaat dit jaar niet.
vind het wel jammer maar heb nu nog iets mooiers in het verschiet.
ik ben dus een echte vakantieganger.
ons ashley heeft ook de 29e vakantie.
waar wonen jullie eigenlijk?
Gr lisette

hoi hoi, wij wonen in helmond, weet je waar dat is?? bij eindhoven in de buurt ,
en waar woonde jij ook alweer?? fijn dat alles goed,
oja morgen heb je een bruiloft toch?? ik hoop dat het mooi weer blijft want et zou flink gaan onweren, maar ja dat wil niet zeggen dat dat ook hier bij ons gaat gebeuren,
ik wil toch nog effe iets kwijt, ik heb wel zulke pijnlijke tepels!! niet normaal als mijn shirt erover heen gaat kan ik wel door de grond zakken!wat is   dit nou weer, zal wel komen omdat ik ong moet worden! ik durf aan het andere gewoon niet meer te denken!!
maar dat kunne toch nog geen verschijnselen zijn?? hoef pas dinsdag ong te worden, als ik van een cyclus uit ga van 28 dagen, want toen stond mijn eitje op knappen, ? maar ja wanneer hij is gesprongen weet niemand he!! misschien wel s'avonds misschien wel 3 dagen later!!
maar heb ook een raar gevoel in mijn buik, eigenlijk net alsof ik morgen ong moet worden, kriebelpijn, ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen,
maar ja we kunnen wel gaan zitten gissen maar we weten het allemaal pas als we of een pos test in handen hebben of als ik ong ben geworden, dan heb ik pas duidelijkheid!! maar ik vond dit zo raar dat ik het toch effe tegen jou wilde vertellen!
maar we wachten gewoon weer af,
nou meid tot vanavond,
xx wendy

Hoi ,
in helmond dat weet ik wel te liggen ja.
wij wonen in st-willebrord maar dat zul je wel niet kennen.
het ligt tussen roosendaal en breda in.
ik hoop dat je verschijnselen van een eventuele zwangerschap komen want je wacht nu al zo lang.
ben net thuis van de stad maar heb nog steeds geen schoenen.
heb wel een leuk topje gekocht.
hoop dat jij binnenkort ook weer in positiewinkels kan gaan shoppen.
ik ga weer voor je duimen hoor.
gr lisette

he meissie, proficiat met onze 100ste he!!! grapje,
ja ik hoop nu echt deze maand dat het zover is een keer,
ik heb nog steeds echte pijnlijke borsten, en ik moet pissen tegen 110 aan, niet normaal meer, maar ik probeer echt om nuchter  te blijven want anders ga ik weer helemaal door draaien van de week en daar heb ik gewoon echt geen zin in,
en een leuke bruiloft gehad??? nog geslaagd voor nieuwe schoenen,?
wat een weertje he!! heeft het bij jullie ook zo hard geregend ik heb het op het nieuws gezien, hier bij ons geen druppel gevallen( gelukkig)
zal morgen wel komen, hebben we afgesproken om te bbqen, zal je zien regent het dat het zeikt ha ha , bak ik het vlees gewoon in de pan ,  ha ha
nou meid tot morgen,
xx wendy

PS IK HOOP DAT WE NOG WEL 500 REACTIES GAAN HALEN, MAAR DAN OP EEN ANDER FORUM!!!

Hoi meissie,
de bruiloft was wel leuk ja.
we waren om twee uur vannacht thuis,
ik was doodmoe.
vriendlief ligt nu nog op bed zijn roes uit te slapen.
bij ons liepen de straten gewoon over zoveel regen is er gevallen.
en het onweerde echt verschrikkelijk.
de aardlekschakelaar van de meterkast is er wel vier keer uitgesprongen.
en nu regent het weer keihard.
mijn dochter heeft vanmiddag een feestje van een meisje uit de klas.
het is in een buitenspeeltuin dus ik hoop dat het weer wat beter word.
dus je hebt over een paar dagen je nod dag al toch?
word weer spannend.
ik hoop het zoooooo voor je.
zou echt leuk zijn om de 500 te halen maar dan wel op een ander forum ja.
het zwangerenforum!!!!!!!!!
hoor je vandaag nog wel.
gr lisette

hoi hoi, het regent nu hier wel, wat een klote weer he, ik denk dat ik toch maar het vlees in de vriezer laat liggen!!
maar als het goed is gaat vanmiddag toch weer mooi weer worden?? ik hoop het wel voor je dochtertje!!
ja mijn NOD komt weer in zicht , eigenlijk vliegt een maand ook zo om he,
maar ja ik weet eigenlijk niet goed wat ik nou aan  moet houden, 28 dagen of toch 31 dagen? omdat mijn eitje dus maandags op springen stond?? en dan zou ik toch ongeveer op 28 dagen zitten, nou ik wacht gewoon af tot vrijdag de 15 de dan zit ik zeker op de 31 dagen,
maar begin nu wel weer wat buikpijn en rugpijn te krijgen dus ik begin weer wel wat onzeker te worden, maar ja ik weet het pas allemaal zeker als de RD er zijn of een pos test in handen heb!!
ik wens je een hele fijne dag toe, en geniet er lekker vanmiddag van, ( als je dochtertje even weg is) oh nee, hoeft niet meer he!!! ha ha
nee grapje een hele fijne dag en tot straks of morgen weer,
doei doei,
gr wendy

Terug
Bovenaan