liselotte!!

hoi mylene

klopt! en ik ben pikapoeka begonnen omdat ik alles ervoor in huis had. in nl heb ik voor het gastouderbureau gewerkt en had de hele uitset omdat ik daar begonnen ben met 3 baby's. 2 van 6 maanden en een van 4,5. ik heb dat gedaan tot ze 1,5 waren en toen hierheen verhuist. ik had dus al bedjes, kinderstoelen en speelgoed etc.
hier in spanje heb ik 3 maanden op een kinderdagverblijf gewerkt maar dat was zo groot! 1 op 12, en groepen van 24. er liepen 3 van die groepen door elkaar omdat er maar 1 grote aula was en 2 kleine kamers.

ik kan aardig wat hebben maar dit was te veel! ik wilde persoonlijke aandacht, en tijd voor knuffelen en boekjes voorlezen enzo.
dus mijn eigen ruimte gehuurd en gewoon begonnen. heb spw 4 gedaan en in nl ook op een kdv gewerkt. officieel ben ik een ludoteca, zeg maar een creche.

de eerste 3 maanden waren moeilijk, 60 uur per week aanwezig maar nog haast geen kids. ik verveelde me. nu loopt het goed en zijn er altijd wel 3 kinderen aanwezig. ik wil er ook niet meer dan 6 tegelijk. ik ben gelukkig!

nu nog 1 van mijzelf .

uit welk deel van nl kom je? ik uit brabant.

groetjes es

Hoi Esther,
ik kom ook uit brabant.
waar kom je precies vandaan?
ik kom uit st-willebrord en dat ligt tussen breda en roosendaal.

Hoi Wendy,
ik had mezelf bij het pendelen gezet en nu had ze een hele lijst met de uitslag maar nu staat daar jou naam tussen en ik denk dat ze mij daarmee bedoelt want er staat dec van een jongen.

Ik heb het in ieder geval gezegd tegen haar dus ik ben benieuwd.
Ik denk zelf ook echt dat ik een jongen ga krijgen.
Misschien ook wel omdat ik dat graag wil.
Het maakt niet uit als het maar gezond is.
Weet jij al wat meer?

Gr lisette

hoi liselotte

ik kom uit veghel. dat ligt tussen eindhoven en den bosch. oost brabant dus.

ik heb ook laten pendelen vorige zomer. toen voorspelde die vrouw dat ik in december 2006 zwanger zou raken van een jongen. met kerst was ik niet zwanger, toen ben ik naar een paragnost gewest en die zei dat ik in maart zwanger zou worden van een jongen. ik daarna zou trouwen en daarna nog een meisje zou krijgen.

tis nu juli en niets...

ik ga niet pendelen, heeft me wel hoop gegeven maar daarna telurgesteld. maar ik vond het wel heel leuk. toen.

liefs es

Hoi ESther,
ik vind het ook gewoon grappig om te doen.
ik zie in dec wel wat er uit komt.
maakt ook niet uit als het maar gezond is.

Hoi Wendy,
heb je gezien wat er met het pendelen uitkwam?
Er staat bij jou drie kinderen en bij mij een jongen.
Wel toevallig dat mijn intuitie dat ook zegt.
Ik ben wel benieuwd hoor.
Alles goed verders met jou?
Gr lisette

he meiden, ik woon in helmond , maar dat heb ik volgens mij al eens vertelt!!  
wel raar he, ik  heb ook eens met een naald boven je hand gependeld en daar  kwamen ook 3  kinderen uit!! 2 van hetzelfde geslacht en het andere dan van het andere geslacht logisch he!!  haha,  
ik heb nu al een mooie meid  van bijna 5 jaar, en mijn eerste kindje was een jongen!!! dus ben benieuwd wat het de volgende keer is!! nog een katje erbij oh oh oh,
nee alles is van   harte  welkom, als het maar gezond is,  
ik ga nu lekker slapen, tot morgen meiden!!!
xxxxx wendy

He meissie,
hoe gaat hij allemaal vandaag?
Hier alles goed hoor.
Heb je nog wat van die paragnost gehoord?
Ben wel benieuwd eigenlijk.
Gr lisette

hey meissie,
hier gaat het wel hoor, nog steeds ong!!! moet morgen bij de gyn terug komen, en vanaf morgen gaat hij mijn eitje in de gaten houden!! wel raar he, dat de paragnost zegt dat ik 15 juli mijn eisprong heb??? dat is volgende week maandag toch?? en nu ben ik nog steeds ong??? ik bel hem vandaag nog effe op om te vragen hoe het nou zit met die datums omdat ik woensdag eigenlijk pas echt goed ong ben geworden, en dan hoor ik het wel,
wat een klote weer he, nou fijn vakantie, ik hoop toch niet dat het zo 6 weken blijft regenen!! 1 of   2 weken gaat nog wel , om ze bezig te houden maar 6 weken dat weet ik ook niet!!
nog 3 weken en dan heeft mijn man ook vakantie, en dan gaan we naar plopsa land, daar tegen de franse grens aan,   en dan willen we nog naar een aantal andere pretparken gaan, maar dat moeten we nog effe kijken waar heen, en wat voor weer het is!!! dat is het belangrijkste!!
want ons joelle wil graag naar de zee!! nou dat kan, maar dan wel als het goed weer is ha ha , we wachten gewoon af!!!
we gaan allemaal bidden voor de zon!!!!! haha
hoe lang heb je vakantie?
en hoe gaat het voor de rest met jou en het hummeltje!!
nog buikpijn??
ik hoop je vandaag nog te horen,
dikke kus van mij,
doei doei

Hoi,
wat nou regen?
hiert schijnt al de hele dag de zon.
het heeft een klein beetje geregend maar nu word het wel donker dus het zal hier ook wel zo beginnen.
ik hoop dat de paragnost je wat meer kan vertellen.
en ik hoop dat de gynacoloog morgen je ook wat meer kan vertellen.
plopsaland is leuk hoor wij zijn er al twee keer geweest.
voor mij hoeft het ook niet heel warm te zijn want ik ga toch niet in de zon vanwege zwangerschaps masker.
maar zes weken regen zal het ook wel niet worden denk ik.
wij zitten nu in de tweede week van de vakantie en we hebben in totaal drie weken.
dus deze week nog en dan volgende week nog vakantie.
met mijn buikpijn gaat het wel nu.
ik doe nu ook wat rustiger aan nu ik niet werk.
ik moet volgende week naar de vk en 31 juli voor de 20 weken echo.
ben wel benieuwd hoor.
ik hoor je vanavond nog wel en anders morgen.
gr lisette

Terug
Bovenaan