liselotte!!

he meissie, hoe is het daar bij juliie, hier nu nog zonnig maar ben benieuwd vanmiddag!!! zal er wel weer onweersbuien komen, net als gisteren , bah bah, ik schijt dan in mijn broek, haha, 25 jaar en ik heb schrik en ons joelle was met opa gewoon naar de kermis haha!! het verschil moet er zijn,
ik ben net bij de gyn geweest, en wat denk je?? geen 1 maar 2 !!! eitjes!!!!
nu moet ik donderdag weer terug komen , en dan weer meten, en zo om de dag!!! ik kan maar wat te doen hebben he!
de datums zijn trouwens gewijzigd!! ik heb gisteren avond de paragnost terug gebeld en nu moeten we het de 14de en de 16de doen!! nou ben benieuwd,   ik hoop het nu wel hoor,
ik heb nu ook gevraagd of dat ik meer kans heb op een meerling ivm de kuur?? en hij zegt er is wel kans maar niet zo erg als bij een kuur van de clomid, emille zei net zeg maar nee dan krijg je er twee!! toe maar,
de meeste dromen zijn bedrog??? toch?? ik had toch pas gedroomd weet je nog,
op zich maakt het niet uit, maar ik hoop toch echt dat het er maar 1 mag gaan worden,
de gyn zei wel, dat ik nu dus dubbel zoveel kans heb om zwanger te raken deze maand!! ik wil me eigenlijk nergens op vast pinnen, maar nu komt het wel allemaal heel dicht bij!!
de paragnost zegt dat ik deze maand zwanger raak,
de gyn zegt dat ik deze maand dubbel zoveel kans heb om dat ik nu twee eitjes aan het broeden ben, haha
sharine heeft met het pendelen gezien dat ik in augustus 2007 zwanger zou raken van een meisje,?
nou nou, ik hoop echt dat ik hun mag geloven,
we zullen zien,
ik hoor je vandaag nog wel,
xxx wendy

Hoi Wendy,
Dat is allemaal wel heel goed nieuws hoor.
Je hebt nu twee mannen die zeggen dat het deze maand wel veel kans heeft.
De paragnost en de gynacoloog.
Het zou nu deze maand eigenlijk niet stuk kunnen dan.
Het zou wel uitkomen met de pendel dan dat je in aug zwanger zou zijn want dan heb jij je nod dag he.
Dat is in begin aug toch?
Nou ik heb er een goed gevoel over deze keer en jij?
Hier is het ook mooi weer maar dat was gisterenochtend ook zo.
Dus dan kan het vanmiddag weer wel gaan onweren.
Het heeft hier gisterenmiddag veel geregend.
Ik ben nog maar net uit bed.
Ashley heeft ook lekker uitgeslapen.
Ik kom deze vakantie in ieder geval wel aan mijn rust toe want waarom zou ik er vroeg uitkomen met dit weer?
Dat is ook wel lekker want dan ben ik straks als ik weer moet gaan werken lekker uitgerust.
Nou ik ga lekker wat eten met mijn gezinnetje en dan hoor ik je vandaag nog wel.
Wanneer moet je nou weer terug naar de gynacoloog?
Ik hoor je nog wel vandaag.
Gr lisette

he meissie, ik moet donderdag morgen weer terug komen, om de dag tot dat hij ziet dat het eitje is gesprongen!!
ik weet eigenlijk niet wanneer ik nou mijn nod heb, omdat het nu zo raar is gegaan deze maand met die provera kuur!! zal het donderdag wel vragen aan de gyn,
ik ben vorige week woensdag nacht echt goed ong geworden misschien gaan ze van die dag uit , ik weet het niet,
we kijken wel,
hier ziet het er nog zonnig uit,maar voor hoe lang ik weet het niet, maar kijk jij dit weekend maar uit he met  je buikje!!! het wordt echt heet,
dus oppassen, met het hummeltje,
fijn he dat uit slapen, ons joelle slaapt ook altijd uit , tot 11:00 ongeveer ooit wat eerder of wat later maar meestal zo  rond die tijd,
daarom is ze nu ook helemaal uit haar hum ze moest vanmorgen er vroeg uit omdat ik om 9 uur bij de gyn moest zijn,
och ja we gaan dadelijk naar de speeltuin misschien dat ze dan wat op knapt?? ha ha
nog een fijne dag, en misschien wel weer tot vanavond,  
dikke kus ikke

Hoi Wendy,
ja het word van het weekend 30 gr maar nu regent en onweert het bij ons.
manlief wil dit weekend naar het strand met ashley en mij.
maar dan moet ik wel onder de paraplu.
ik wil geen zwangerschapsmasker oplopen.
voor de verdere rest kan de zon toch niet zo kwaad?
ik heb alleen de afgelopen week veel last van dat ik ineens misselijk word.
de gynacoloog zei dat dat komt omdat mijn bloeddruk een beetje aan de lage kant is.
ik weet het ook niet hoor.
gr lisette

hoi dames ik leef nog zo te lezen is het gezellig hier hoe meer zielen hoe meer vreugd

depri leuk berigt twee eitjes en gesprongen ook al spannent ik las dat jij in brabant woont ik ook in uden .

en ......... jij woont in veghel leuk dat er mensen uit de beurt   hier zijn .

lisselotte ik heb te snel over joun toppic heen gelezen en je woonplaats gezien als een plaatsje bij mij in de beurt wilbertoort.

groetjes iris

He Wendy,
hoe was het vandaag bij de gynacoloog?
ben wel benieuwd natuurlijk.
Laat je nog ff wat weten vandaag?
Gr Lisette

He Wendy,
waar ben je toch?
heb je al een paar dagen niet gehoord?
hoop niet dat er wat is.
Gr Lisette

he meissie, er is niks ergs aan de hand hoor, alleen was ik gisteren zo verdrietig, ik word gek zo,
nou ik ben gisteren bij een andere gyn geweest om het eitje weer op te meten, en wat denk je zegt zei het zijn twee cystes????? het zijn geen eitjes!! ja hallo, daar word je gelukkig van , dom wijf ja sorry hoor maar het was een arrogante gyn!!
ik moest van mijn eigen gyn om de dag terug komen en toen ik dat zei tegen haar moest ze lachen en zei ze nou dat vind ik wel overdreven hoor! je moet maandag maar weer terug komen! nou toen ik een afspraak moest maken voor maandag heb ik naar een andere gyn gevraagd, en toen zei de assistente natuurlijk kan dat, dus gelukkig hoef ik maandag niet naar die trut terug, nou ben benieuwd wat ze maandag dan weer te vertellen heeft?? maar zo word je wel depri!! de ene zegt dit de andere dat!! mijn eigen gyn is nu op vakantie dus moet ik het 3 weken met andere doen erg genoeg maar ja ik heb de pargnost nog altijd he!  dus ik luister nog maar gewoon naar hem, en dan zien we het allemaal verder wel,
gisteren had ik wel effe een kutdag om het maar even zo te zeggen maar vandaag gaat het wel weer beter en ik heb nu zoiets van het is niet het einde van de wereld, dat ik nog niet zwanger ben, en als ik dan ons joelle zie lopen dan denk ik , wat heb ik toch een geluk met 'zo'n trutje!!! ha ha, sommige hebben ergere dingen, toch??
alles komt goed zeggen ze altijd nou dan geloven daar maar in,
en meid gaan jullie lekker naar de zee morgen,
ons joelle gaat morgen lekker thuis zwemmen, we hebben een groot bad staan, dus kan ze lekker met vriendinnetjes in,
en mama houd het wel allemaal in de gaten, ha ha,
nu ga ik verder met poetsen en dan hoor ik je vanavond nog wel,
dikke kus van mij,

Terug
Bovenaan