A
Anoniem
Guest
Hoi Wendy,
ik dacht echt dat er iets ergs was.
ik snap dat je je kut voelt als de gynacoloog zo tegen je doet.
slaat echt nergens op..
ik ga morgen niet naar het strand want de plannen zijn veranderd.
al mijn straatwerk en grind is er achter uit want we gaan alles opnieuw aanstraten met nieuw straatwerk.
ik had wel een mooie tuin maar niet praktisch voor kinderen en aangezien er nu ook nog een kleintje bijkomt gaan we alles aanstraten zodat er lekker veel speelgoed op kan.
gras gaat bij ons niet want daar ben ik allergisch voor.
dan moet ik helemaal heel de dag niezen.
maandag of dinsdag komt de stratenmaker dus dan moet alles strak en aangetrild zijn.
ze zijn nu zand aan het bijrijden dus kun je nagaan hoe mijn huis eruit ziet.
alles is zand.
maar ja straks ben ik er blij mee.
en wat je zei over joelle dat je daar gelukkig mee moet zijn dat snap ik wel want dat dacht ik ook wel eens maar het neemt niet weg dat je wens voor een tweede net zo groot is als voor de eerste.
je hebt wel gelijk want er zijn mensen die kunnen helemaal geen kinderen krijgen.
met het pendelen kwam eruit dat je in aug zwanger zou zijn dus dat is deze keer of volgende keer.
ik hoop het echt voor je want hier word je ook niet vrolijker van.
geniet dit weekend lekker van het weer en ik hoor je nog wel.
gr lisette
ik dacht echt dat er iets ergs was.
ik snap dat je je kut voelt als de gynacoloog zo tegen je doet.
slaat echt nergens op..
ik ga morgen niet naar het strand want de plannen zijn veranderd.
al mijn straatwerk en grind is er achter uit want we gaan alles opnieuw aanstraten met nieuw straatwerk.
ik had wel een mooie tuin maar niet praktisch voor kinderen en aangezien er nu ook nog een kleintje bijkomt gaan we alles aanstraten zodat er lekker veel speelgoed op kan.
gras gaat bij ons niet want daar ben ik allergisch voor.
dan moet ik helemaal heel de dag niezen.
maandag of dinsdag komt de stratenmaker dus dan moet alles strak en aangetrild zijn.
ze zijn nu zand aan het bijrijden dus kun je nagaan hoe mijn huis eruit ziet.
alles is zand.
maar ja straks ben ik er blij mee.
en wat je zei over joelle dat je daar gelukkig mee moet zijn dat snap ik wel want dat dacht ik ook wel eens maar het neemt niet weg dat je wens voor een tweede net zo groot is als voor de eerste.
je hebt wel gelijk want er zijn mensen die kunnen helemaal geen kinderen krijgen.
met het pendelen kwam eruit dat je in aug zwanger zou zijn dus dat is deze keer of volgende keer.
ik hoop het echt voor je want hier word je ook niet vrolijker van.
geniet dit weekend lekker van het weer en ik hoor je nog wel.
gr lisette