liselotte!!

Hoi Wendy,
ik dacht echt dat er iets ergs was.
ik snap dat je je kut voelt als de gynacoloog zo tegen je doet.
slaat echt nergens op..
ik ga morgen niet naar het strand want de plannen zijn veranderd.
al mijn straatwerk en grind is er achter uit want we gaan alles opnieuw aanstraten met nieuw straatwerk.
ik had wel een mooie tuin maar niet praktisch voor kinderen en aangezien er nu ook nog een kleintje bijkomt gaan we alles aanstraten zodat er lekker veel speelgoed op kan.
gras gaat bij ons niet want daar ben ik allergisch voor.
dan moet ik helemaal heel de dag niezen.
maandag of dinsdag komt de stratenmaker dus dan moet alles strak en aangetrild zijn.
ze zijn nu zand aan het bijrijden dus kun je nagaan hoe mijn huis eruit ziet.
alles is zand.
maar ja straks ben ik er blij mee.

en wat je zei over joelle dat je daar gelukkig mee moet zijn dat snap ik wel want dat dacht ik ook wel eens maar het neemt niet weg dat je wens voor een tweede net zo groot is als voor de eerste.
je hebt wel gelijk want er zijn mensen die kunnen helemaal geen kinderen krijgen.
met het pendelen kwam eruit dat je in aug zwanger zou zijn dus dat is deze keer of volgende keer.
ik hoop het echt voor je want hier word je ook niet vrolijker van.
geniet dit weekend lekker van het weer en ik hoor je nog wel.
gr lisette

Hola chica's

como estas? todo bien?

wij zijn weer in de wiebelweek beland, vandaag dag 15 en voor gisteren en vandaag is de klus geklaard haha.
over twee weken komen mijn ouders naar spanje, voor het eerst. ze hebben zelfs nog nooit gevlogen!

mama neemt een set ovutesten mee en wat zw testen. zou heeeeeeeeeeel cool zijn als ik het hun persoonlijk kon vertellen.

wendy, wat naar dat je twee eitjes geen eitjes zijn. maar wat je zelf al zegt. geloof in jezelf en dan komt het ook echt goed.

dikke knuf es

Hoi Esther,
hier ook alles goed hoor.
hoop dat het raak is dat zou leuk zijn voor je ouders en voor jullie natuurlijk.
lekker veel klussen natuurlijk.
vind je man niet erg
Hoe is het weer bij jullie?
Waar wonen jullie ergens in spanje?
Hier is het niets.
Gr lisette

hallo meiden,
wat een hitte hier!!! 32 graden!!
maar ja beter als die regen!!!
nou vanmorgen weer bij de gyn geweest,( nu wel een super lieve!!)
en wat denk je, de cyste zit er nog en mijn eitje verdwenen?? het was dus zo dat er 1 eitje zat en 1 cyste , de cyste zit er nog wel, maar mijn eitje is dus gesprongen????want er zat vocht onder in mijn buik en dat zijn tekenen dat er een eisprong plaats heeft gevonden?? maar ze weet het pas zeker als ik vrijdag morgen even bloed laat prikken, en dan kan ze zien of dat er inderdaad dus een eisprong is geweest!! zou de paragnost dan toch gelijk krijgen??? hij zei dat  gisteren mijn eisprong zou zijn, ??daarom moesten we zaterdag de 14de en maandag de 16de gemeenschap hebben!!,ik  moet morgen terug komen bij hem en dan weet hij me meer te vertellen,
ben wel benieuwd hoor,
maar ik begin er nu toch wel een beetje in te geloven,maar ik geloof pas heilig als ik een pos test in handen heb!!!! we wachten geduldig af!! ( ahum geduldig)
en hoe gaat het bij jullie meiden???
he esther wel spannend hoor, ik hoop het zo voor je,
flink klussen!!! als het nog maar wel gezellig blijft he!! niet omdat het moet he!! want dat is mooi klote, kan ik je wel vertellen,
maar we maken er maar het mooiste van he,
ik duik nu mijn zwembadje weer in, en dan hoop ik jullie vanavond weer te horen,
een diike kus van mij,

Hoi Wendy,

dat is dan wel goed nieuws he dat je eitje is gesprongen.
dan kan je dus wel zwanger zijn of niet?
hoop het echt voor je hoor meid.

hier is het ook heel warm maar niet lekker.
het is gewoon heel benauwd en er is geen zon.
dus van een zomers weer kan je hier niet spreken.

ik moet morgen weer naar de vk en dan hoor ik het hartje weer.
is wel weer spannend hoor.
mijn dochtertje gaat ook mee.

ik hoop je vanavond nog te horen en anders tot morgen.

gr lisette

he meissie, wel weer spannend he morgen??
maar wel leuk!! gezellig met je dochtertje, heeft je man geen vakantie meer?? is hij ook al eens mee geweest? maar alles is gewoon goed!!!dat weet ik zeker,
en wat betreft het zwanger worden/zijn,
dat kan  de gyn  pas over twee weken zien, eerst vrijdag bekijken of dat ik dus werkelijk een eisprong heb gehad wat ze denkt,
en dan de week erop een zwangerschapstest via het bloed,
moet morgen naar de paragnost dus ben wel benieuwd,
wel toevallig he, dat wij iedere keer samen op dezelfde dag afspraken hebben, maar ja hebben we wel wat te buurten als we weer terug zijn,
gezellig,
nou meid geniet ervan morgen , en dan hoor ik je morgenavond denk ik pas weer want ik moet smorgens naar het ziekenhuis met ons pap en daarna smiddags dan naar die paragnost, en s' avonds komt iemand voor de verzekeringen, maar heb nog wel ergens een plaatsje voor jou hoor!!! haha
goed of slecht nieuws we zijn er voor elkaar!!! toch? maar we krijgen alleen nog maar goed nieuws!!!!
nou meid welterusten en tot morgen,
xxxx wendy

Ha Wendy.
nog gauw even een berichtje voordat ik ga.
ik ben gewoon weer zenuwachtig hoor.
normaal ben ik niet zo'n drukte maker.
was ik met ashley helemaal niet.
misschien is het wel de leeftijd.
ik heb ook nog maar een keer leven gevoeld en voor de rest nog niet.
bij ashley had ik dat al vrij snel.
daarom wil ik vragen of dat mijn moederkoek voor ligt.
en mijn buik groeide in het begin wel een beetje maar nu helemaal niet meer.
ze voelen ook aan je baarmoeder bij de vk en de vorige keer heeft ze uitgelegd hoe ik het zelf moet voelen maar ik voel niets.
dat zijn gewoon dingen waar ik me soms druk om maak.
dan denk ik wel eens het zal toch wel goed zijn...........
maar ik moet echt eens positief gaan denken.
ben ook allemaal zo moe de laatste tijd.
heb mezelf vanmorgen gewoon uit bed moeten trekken omdat ik om tien over tien bij de vk moet zijn.
dat is gewoon belachelijk toch?
moet eigenlijk volgende week weer gaan werken maar denk dat ik mezelf ziek meld.
eerst maar eens tot rust komen.
je hoort de rest straks weer wel.
gr lisette

Terug
Bovenaan