liselotte!!

hoi meissie, en hoe was het bij de vk,???
heb je het weer mogen zien of alleen maar mogen luisteren?? is ook mooi, dan ben je ook gerust gesteld,
ik ben vanmiddag bij de paragnost geweest, en hij heeft me behandeld , en hij zegt dat het pos is!!!!!! nou ben benieuwd, hoe vrijdag de uitslag is?? of dat ik inderdaad van de week de eisprong heb gehad!! en dan volgende week wordt het spannend, dan kunnen ze gaan testen of ik zwanger ben ja of nee??
ik heb er nu wel een heel goed gevoel over ik weet niet hoe dat komt??
heb vandaag wel ontzettend veel witte afscheiding, moet gewoon een maandverbandje gebruiken????
het zou nu dan toch gaan innestelen??? of wanneer gaat dat eigenlijk gebeuren??
och we wachten maar gewoon af, deze week heb ik het kei druk en volgende week weer wat rustiger, dan zal de week wel wat langer gaan duren, maar dan krijgt mijn man vakantie, en dan is de school vakanie alweer bijna om!!!
wat gaat de tijd toch snel, jij bent ook alweer bijna op de helft,
nou meid laat snel iets van je horen hoe het daar was,
tot snel,
gr wendy

Hoi Wendy,
ik ben benieuwd of ze vrijdag wat zien voor je bij de gyn.
ik hoop zo dat het deze keer aanslaat.
alles was goed bij de vk alleen mijn bloeddruk is wat laag waardoor ik iedere keer misselijk ben.
heb alleen het hartje gehoord maar dat was al genoeg om me gerust te stellen.
nu moet ik over zes weken pas terug omdat ik over twee weken mijn 20 weken echo krijg.
ik hoop dat ik binnenkort met je kan kletsen op het zwangerforum.
daar is het niets zonder jou.
er zitten wel meiden maar geen waar ik zo'n band mee heb als met jou.
nou tot vanavond en anders tot morgen.
gr lisette

hey hey, och als ik nou deze maand nog steeds niet met je mee kan verhuizen dan kletsen we gewoon hier verder!!! geen man over boord hoor,
fijn dat je nu wat gerust bent, nu ga je je misschien ook wat beter voelen, !!
over twee weken alweer de 20 weken echo!!!! waar blijft de tijd , weet j enog dat we zo zaten te nagel bijten wie er ong werd en wie niet!!! ha ha en nu ?? ben je alweer bijna op de helft!!kei leuk,
maar ik denk wel dat ik mijn eispromg heb gehad hoor!! want mijn borsten doen weer ontzettende pijn, en heel veel witte afscheiding dus het zal wel zo zijn, alleen nu moet het nog bevrucht zijn dan is het helemaal goed, als het zo is dan ga ik die paragnost toch een hele grote bos bloemen geven!!!! met een dikke kus haha
zou wel mooi zijn, maar ja je weet maar nooit,
nou ik ga lekker naar bed nu, moet morgen er alweer om 06:00 uit ons pap moet om 07:15 in het ziekenhuis zijn, dus ja dan moet je op tijd er uit he, ons joelle slaapt bij ons mam, anders moet ze morgen er zo vroeg uit!! en dat doet ze echt niet!!
nou meid welterusten en tot morgen maar weer,
xxxx wendy

He meiden..

Ben ik weer, sorry dat het even duurde. Probeer niet teveel meer met zwanger worden bezig te zijn en vandaar dat ik niet iedere dag er ben..

Maar ik ben weer helemaal bij!! Wendy wat SPANNEND... Oh meis, ik zal super hard voor je duimen dat het raak is..

Liselotte,
Zo te lezen gaat het allemaal goed met je zwangerschap, je hebt inmiddels vast al een aardig buikje? Leuk dat de echo eraan komt, altijd zo schattig om dat te zien (als je weet waar wat zit..) En ook weer de geruststelling, kan me zo goed voorstellen dat je je af ent oe zorgen zal maken. Veel plezier alvast mocht ik je niet meer spreken voor die tijd.

Esther,
Wat lekker om met zo weinig kindjes te werken, ik heb afgelopen maandag met 6 kinderen alleen gedraaid en dat is ook zo lekker werken, heerlijk veel tijd en aandacht voor de kids.. Geniet er maar van , en van het weer dat is de laatste tijd om saggie van te worden...

Hier verder alles rustig. Moet om en nabij nu ongi worden maar voel helemaal niets dus ben ik niet zwanger (vind ik, lekker veilig..). Maar we hebben afgelopen maand bewust een time out genomen samen en nu alleen gevrijd wanneer we zin hadden en dus niet om de dag. Was er echt even aan toe (manlief ook..) om even een pauze in te lassen. Even weer naar elkaar toe komen en elkaar beminnen ipv vrijen omdat het alweer 2 dagen terug was...
Maar nu gaat het wel wat kriebelen voor de volgende ronde, nu na mijn pauze vind ik het wel eens tijd worden voor actie dus stimuleer ik wel het om de dag vrijen...

Ik kom zeker af en toe even kijken hoe het jullie vergaat, zeker nu het zo spannend is voor je Wendy!!

Dikke knuffel Mylène

Hoi Wendy,
nu je het zo zegt denk ik idd waar blijft de tijd?
ik hoop dat ik dat binnenkort ook tegen jou kan zeggen.
ben wel blij te horen dat je je wat lekkerder in je vel voelt en er ook meer vertrouwen in hebt nu.
wij blijven gewoon kletsen he.
mijn tuin is vandaag bestraat.
ze zijn vanmorgen om zeven uur begonnen en zijn nu klaar.
het was een lange dag en in huis is het een puinhoop maar ik ben heel blij met het resultaat.
nu heb ik lekker veel plaats voor het speelgoed van ashley en voor de kleine gup straks ook.
vier aug komt mijn babykamer al dus dan is dat ook klaar en dan kan ik straks wat van mijn rust gaan genieten.
dan is het zwaarste werk voorbij.
moet alleen weer wel heel mijn huis schoonmaken maar het is het wel waard en mijn moeder komt me helpen.
nou ik ga maar eens in bad en daarna naar mijn bed.
welterusten en tot morgen.
gr lisette

he meissie,
klaar met je huis poetsen,?
lekker he als alles weer lekker fris is,
ik moet morgen weer bij de gyn komen, eerst bloed prikken , smorgens en daarna bij haar terug komen, ik heb zulke buikpijn niet normaal,
heb ik net gebeld en gevraagd of dat ze eventueel een echo willen maken om te kijken hoe het met de cyste is, want je weet maar nooit he,
en ze zei dat ze dat wilde doen morgen, wel fijn,
en dan is het alweer  weekend!!!  
ga je nog iets leuks doen in het weekend??
wij hebben een lekker rustig weekend gelukkig , we moeten alleen zondag middag naar het ziekenhuis naar mijn vriendin en voor de rest niks,
niks moet alles mag ha ha ,
nou meissie, ik hoop je vandaag nog te horen,
tot snel,
xxx wendy

Hoi Wendy,
vandaag alles buiten gedaan.
we hebben vanavond zelfs al gebarbequed.
ben bekaf en heb zelf niet zo veel gedaan.
morgen gaan mijn moeder en ik binnen beginnen.
mijn vriend heeft vandaag de babykamer afgemaakt dus alleen nog poetsen en het bedje kan erin.

hoop dat je morgen goed nieuws zult krijgen.
laat je het nog wel even weten.
gr lisette

zucht

net getempt en 36.8. mijn gemiddelde licht op 36.5 dus mn ei is geweest.
hebben we alleen geen sex gehad de afgelopen 2 dagen! grrrr. vsndaag gaat ook niet want ik moet nu werken, hij slaapt nog. (barman) en vanavond ben ik tot 01.00 oppassen...
bah

zooooooooo iritant!!!!!

moest t ff kwijt.

liefs es

Terug
Bovenaan