liselotte!!

quote: Esther23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 08:32:39'));

zucht

net getempt en 36.8. mijn gemiddelde licht op 36.5 dus mn ei is geweest.
hebben we alleen geen sex gehad de afgelopen 2 dagen! grrrr. vsndaag gaat ook niet want ik moet nu werken, hij slaapt nog. (barman) en vanavond ben ik tot 01.00 oppassen...
bah

zooooooooo iritant!!!!!

moest t ff kwijt.

liefs es

hoi esther

Ik had vanmorgen temp 36,7 normaal 36,3 of 36,4 zou bij mij ook eisprong zijn geweest of avn warmte had het wle warm toen ik wakker werd ik heb het gisteravond wel nog gedaan

groetjes nadia

Hoi Esther,
wat balen zeg dat je er niet op tijd bij was.
ik hoop dat het toch nog goedkomt want je hoort wel eens meer dat ze denken dat ze hun ei gemist hebben en dat het toch nog raak is.
alleen zul je er nu niet op rekenen.

Hoi Wendy,
hoe was het gisteren bij de gynacoloog?
ik vrees dat het niet zo goed was omdat je gisteren niets meer hebt laten horen.
ik hoop natuurlijk dat je het gewoon te druk hebt gehad om wat te laten horen.
laat je het nog even weten?

gr lisette

hey hey,
de uitslag was.......     weer geen eisprong gehad volgens de bloeduitslagen!!!
maar het mooie van alles is dat ik gisteren avond weer ong ben geworden????
ik weet wel dat ik er geen hol meer van snap. ik moet maandag weer terug komen omdat ze toch verdere onderzoeken wil gaan doen, maar ja ze weet natuurlijk niet dat ik nou ong ben geworden want daar had ze niet op gerekend niemand niet!!! haha,
gelukkig heb ik altijd maandverband in huis!!!!! haha,
och we zien het verder wel weer, ik kan er niet wakker van liggen, als het allemaal niet meer klopt in mijn buik dan kan ik ook nergens niet meer vanuit gaan, dus ook geen stress!!! is ook wel weer een voordeel van de ene kant, maar wel een nadeel om het op het juiste moment te doen!!
maar het leven gaat verder,
hoe is het bij jou???
huis klaar , kamertje klaar!!!
wanneer moet je weer terug komen???
als je je maar goed voelt dat is het belangrijkste,
nou meissie ik hoor je vanavond nog wel,
doei doei,
dikke kus,

Hoi Wendy,
wat een raar verhaal allemaal.
in plaats van dat het beter gaat word je ongi steeds gekker met die medicatie.
ik hoop dat je maandag in ieder geval wat meer komt te weten.
hier gaat alles zijn gangetje.
ben dit weekend alleen met mijn meisje want manlief is naar de formule een.
morgen komt hij weer terug.
zal blij zijn ook want ik vind het niets.
heb vandaag mijn kind haar zwembad opgezet want het was lekker weer hier.
zij heeft in ieder geval lekker genoten.
ik heb wel veel last van mijn allergieen.
maar ja je moet er wat voor over hebben he.
hoor je vanavond nog wel en anders morgen weer.
gr lisette

hoi lisette,
ja wat een verhaal he!!!!
och ja het komt allemaal wel goed misschien dat ik vanaf nu weer gewoon ong ga worden,??? we zullen zien,
hier was het ook best goed weer, vandaag ook, alleen ons joelle wordt steeds vervelender, is dat bij jullie ook???6 weken vakantie is ook veel te lang,
maar ja nog een week samen uit vechten, en dan vrijdag of zaterdag krijgt mijn man vankantie, en dan gaan we uitstapjes doen,
in de tweede week, want in de eerste week staan allemaal afspraken bij het ziekenhuis enz....
maar ik ben toch niet van plan om dadelijk 4 keer in de week in het ziekenhuis te zitten, het is ook vakantie!!!
maar we zullen wel zien,
effe over je allergieen, dat is toch hooikoorts of niet?? waarom gebruik je dan niks van dr vogel , toen ik zwanger was van ons joelle mocht ik dat wel van de gyn,
misschien dat je dat ook helpt,
nou meissie misschien tot vanavond en anders tot morgen,
xxxx wendy

Hoi Wendy,
het is idd hooikoorts maar mijn dokter zei dat er in homeopatische middelen ook stoffen in zitten die ik niet mag hebben.
heb wel vervangende medicijnen maar die helpen niet goed.
hoop dat het binnenkort over zal zijn.
wel lekker dat je er nu relaxed onder bent want ik zou er gek van worden.
ashley is niet echt vervelend alleen af en toe.
bij ons is het vandaag wel pokkeweer.
er was net een bui hier dat wil je niet geloven.
we maken er maar het beste van he.
gisteren lag ik met ashley op bed want ze mocht bij mij slapen omdat pappa dit weekend weg is.
en wat denk je voel ik de baby schoppen.
dus ashley legt haar hand erop en de baby schopte weer.
dat vond ze echt mooi want ze kon het goed voelen.
dus ashley heeft het voor haar vader gevoeld.
zo zie je maar.
hoop je vanavond weer te horen en anders tot morgen.
gr lisette

geweldig!!!!!!! dat je nu al het gevoel hebt!!!
is toch mooi dat je dochtertje het gevoeld heeft is ook iets byzonders he, ja man ligt nog zo vaak naast je in bed, dan kan hij het nog zo vaak voelen en je dochtertje heeft er minder kans op dus is dit wel heel mooi,
ik had vanmorgen een ontzettende dikke harde buik?? zegt ons joelle mama heeft de dokter nu al een babytje erin gemaakt?? toen zei ik nee, dat komt nog wel , toen was ze echt teleur gesteld, was wel zielig, maar ja ik kan het ook niet veranderen, en toen zei ze ook nog van mama je moet nou iedere dag naar het ziekenhuis he, want dan gaat de dokter toch een babytje maken, wat een fantasie he!!
maar ja alles komt goed,
ik ga nu eten misschien dat ik je vanavond nog hoor, en anders morgen want je man komt dadelijk ook weer thuis toch?? en dan zullen jullie wel wat bij te kletsen hebben,
tot snel,
doei doei
xxx wendy

Hoi Wendy,
ja mijn man komt zo thuis maar ik weet niet hoe laat.
het ligt eraan hoe lang ze bij het circuit in de file staan voor ze weg kunnen.
ik hoop dat het verkeer vlot zal gaan want ik heb hem wel gemist.
is wel leuk dat ze zoveel fantasie hebben he.
ashley heeft dat ook zo erg.
jij moet morgen weer terug naar het ziekenhuis he.
ben benieuwd wat ze nou weer zullen zeggen.
hoor je nog wel.
doei en gr lisette

Terug
Bovenaan