liselotte!!

hoi hoi, ja morgen moet ik om 12:00 weer zijn ben benieuwd wat ze te vertellen heeft, want dit had ze niet verwacht, dus afwachten maar weer,
fijne avond,
tot morgen, xxxx wendy

Hoi meissie,
zag dat je naar het andere forum gaat verhuizen.
je hebt groot gelijk want hier is het zo gezellig niet meer.
ik hoop dat je daar wat steun en gezelligheid zult krijgen.
gr lisette

Hoi Wendy en Lisette,

Waarom doen jullie niet aan msn!? Is maar een idee hoor.
Niet dat ik jullie hier weg wil hebben hoor! Ik lees jullie verhalen namelijk al een tijdje mee. Maar het kletst wel lekker op msn vind ik altijd.
Groetjes Iris

he meissie, ik ga wel verhuizen,naar het andere forum, omdat die meiden ongeveer ook zulke dingen mee maken, maar ik blijf hier natuurlijk met jou kletsen, want jou kan ik niet missen hoor,
en msn is wel mooi maar daar heb ik niet altijd tijd voor en om een berichtje hier te typen dat gaat wel,  lukken he,
ik ben vanmorgen naar de gyn geweest, en ze weet nu op dit moment niet goed wat we nu meosten doen, omdat ik dus geen eisprong heb gehad volgend de bloeduitslagen, maar toen ik vertelde dat dus vrijdag ong was geworden, toen zat ze echt met haar handen in het haar!!
heeft ze overleg gehad met andere dokters, en nu willen ze deze maand alles bij houden via bloed, en echo's , en als deze maand dan nu weer zo raar verloopt als nu, dan willen ze met hormonen gaan beginnen,????
moet i toch nog wel effe over nadenken hoor want ik heb altijd geroepen dat ik niet verder ging maar nu weet ik het effe niet?? zal het vanavond wel eens met emille over hebben, en dan zien we wel ,  kijken eerst deze maand af,
en hoe gaat het bij jou meissie,
wat een klote weer he!! lijkt wel herfst!!  
en in september dadelijk krijgen we mooi weer let maar op ,
maar maakt niks uit als we nog maar wat goed weer krijgen,
nou meid tot vanaond ,
xx ikke

hey meissie, heb je het vandaag druk??? omdat ik je nog niet gehoord heb?? er is toch niks aan de hand,
laat snel iets van je horen, als je tijd hebt!!!
had je je trouwens nog  ziek gemeld? je was toch zo moe??? of moet je volgende week pas weer beginnen?? sorry maar zit een beetje met de weken in de knoop, met al die vakanties,
ik hoor het nog wel,
hopelijk tot vanavond??
xx wendy
PS sorry voor de spel fouten van mijn vorige berichtje, maar ons joelle stond hier van alles te vragen, en toen heb ik hem maar geplaatst zonder het na te kijken daarom al die fouten !!

he meissie, alles is  toch wel goed,????
ik heb je al zo lang niet gehoord,
laat snel iets horen als dat gaat,
xx wendy

Hoi Wendy alles is ok hier hoor maar ik ben nog maar net uit bed want ik heb mezelf gisteren dus ziek gemeld.
Moet even aan mijn rust toe komen want de moeheid van de afgelopen weken komt er nu echt uit.
Gisteren kon ik niet op de computer want manlief was een dvd aan het downloaden van eurodisney.
Hoor je vandaag nog wel want ik ga nu eerst een hapje eten.
gr lisette

gelukkig dat alles goed is,
dan hoor ik je vandaag nog wel,
smakelijk!!
xxx wendy

Terug
Bovenaan