he meissie, ik ga wel verhuizen,naar het andere forum, omdat die meiden ongeveer ook zulke dingen mee maken, maar ik blijf hier natuurlijk met jou kletsen, want jou kan ik niet missen hoor,
en msn is wel mooi maar daar heb ik niet altijd tijd voor en om een berichtje hier te typen dat gaat wel, lukken he,
ik ben vanmorgen naar de gyn geweest, en ze weet nu op dit moment niet goed wat we nu meosten doen, omdat ik dus geen eisprong heb gehad volgend de bloeduitslagen, maar toen ik vertelde dat dus vrijdag ong was geworden, toen zat ze echt met haar handen in het haar!!
heeft ze overleg gehad met andere dokters, en nu willen ze deze maand alles bij houden via bloed, en echo's , en als deze maand dan nu weer zo raar verloopt als nu, dan willen ze met hormonen gaan beginnen,????
moet i toch nog wel effe over nadenken hoor want ik heb altijd geroepen dat ik niet verder ging maar nu weet ik het effe niet?? zal het vanavond wel eens met emille over hebben, en dan zien we wel , kijken eerst deze maand af,
en hoe gaat het bij jou meissie,
wat een klote weer he!! lijkt wel herfst!!
en in september dadelijk krijgen we mooi weer let maar op ,
maar maakt niks uit als we nog maar wat goed weer krijgen,
nou meid tot vanaond ,
xx ikke