hoi hoi, dacht ik gisteren dat mijn ongi af aan het nemen was!! want het werd al weer wat minder, maar helaas niet waar vanmorgen weer volle bak,
ik weet niet hoe dat dat kan hoor, dit is echt abnormaal, heb geen buikpijn meer gelukkig dat scheelt wel,
maandag moet ik toch terug komen bij de gyn maar dan hoop ik toch wel dat het weg is, want ik vind het toch al zo vies als ik ong ben, laat staan dat ik een echo moet laten maken,bah bah,
maar ja wat moet dat moet de gyn heeft wel ergere dingen meegemaakt denk ik!!ha ha
ik ga niet meer naar die paragnost toe, hij zei ook dat het goed voelde twee weken geleden, ja mooi niet werd mooi ong!! dus ik hou het gewoon bij de gyn , daar kunnen ze denk ik heel wat meer,we wachten gewoon af,meer kan ik toch niet doen,
ik moet eigenlijk de 15de bij de paragnost terug komen dan ga ik nog 1 keer en dan vraag ik de rekening om aan de cz door te sturen, en dan hou ik er mee op,
dan ga ik gewoon in het ziekenhuis verder,
en hoe gaat het vandaag bij jou?
hier is het lekker rustig emille werken ons joelle is vandaag bij oma spelen, kan ik mooi alles lekker poetsen ,( op mijn gemak) zonder gezeur,
en dan is het alweer weekend, ga je nog iets leuks doen??
wij niet zo veel, emille moet morgen werken, en zondag moeten we naar een verjaardag,en dan is het vakantie!!!! voor mijn mannetje,( ik heb altijd vakantie haha)
hoop wel op wat beter weer, maar ja dat zien we wel weer,
nou meissie ik ga nu verder met poetsen en dan hoor ik je straks nog wel,
dikke kus van mij