liselotte!!

Hoi meissie,
alles goed daar?
hier ook alles nog goed hoor heb alleen weinig te melden.
manlief werkt de hele dag en ik ben met ashley een beetje aan het aanrommelen.
gr lisette

hallo hallo, hoe gaat het daar,
hier gaat het wel, ons joelle is nu naar opa om koekjes te bakken, haha, ja je moet iets doen he om ze bezig te houden he!!
en mijn ongi wil maar niet minderen?? is toch niet normaal??
blijft gewoon echt heel veel,
moet maandag toch terug komen en dan hoop ik er toch wel van af te zijn, ik heb dat normaal nooit zo, een dag of 5 maar dan is het toch wel bijna helemaal weg, maar nu ben ik al 7 dagen ong maar nog steeds even erg, het word helemaal niet minder!!
nou roepen de mensen hier of dat ik geen vroege miskraam heb gehad??? omdat ik op een ontzettende rare tijd ong ben geworden en zo veel en lang???maar ja wat niet weet wat niet deerd he!!
maar dan hebben we wel een antwoord hier op!! nu alleen maar vraag tekens,
ik ga nu even lekker een boterham eten en dan poetsen en vanmiddag komt een vriendin koffie drinken, en dan is het alweer avond, dan begint de ellende haha, emille komt vanavond niet naar huis bah bah, heb ik echt een hekel aan maar ja wat hij niet haalt dat haalt hij niet he,
het is maar 1 nachtje en die komen we ook wel weer door,
en dan moet hij denk ik zaterdag ook nog werken en dan heeft hij lekker twee weken vakantie,
en dan moeten ze weer naar school en werken , wat een feest dan hang ik alle was buiten die ik maar heb haha,
nee grapje ik vind het fijn als ze thuis zijn maar ook vind ik het fijn als alles weer het oude is,
maar dat heeft iedereen denk ik,
nou meissie ik hoop je vanavond nog te horen en anders tot snel,
xxxx wendy

Hoi Wendy,
dat is wel heel lang ja zeven dagen ongi.
misschien een goede vraag voor je gynacoloog.
wanneer moet je eigenlijk weer?
hier gaat het allemaal wel.
alleen nog veel moe en af en toe licht in mijn hoofd.
gisteren de vk gebeld omdat ik bijna wegviel en die zei dat ik maar moest komen.
daar hebben ze mijn bloeddruk gemeten en die was 80/50 en dat schijnt extreem laag te zijn.
daarom ben ik moe en duizelig.
heb vandaag voor de zekerheid wel bloed moeten laten prikken op mijn ijzer.
we zullen wel zien of daar ook nog iets uitkomt.
het weer blijft wel rot zo he voor de kinderen.
het regent nu al vier weken en   ik heb het nu wel gehad.
hoop dat het snel beter weer word voor de kids.
gr lisette

hoi hoi, ik moet maandag weer terug komen, voor een echo en dan gaan ze weer kijken of er inmiddels weer een eitje bezig is om te rijpen!
maar effe over jou duizeligheid,
ik heb dat ook gehad en heb toen ijzertabletten gekregen, en die hielpen wel op zich, alleen moest ik wel rustig aan doen en goed drinken en zout eten,
ik mocht toen ook niet meer werken ik weet niet wat ze bij jou hebben gezegt?
maar ja op het laatst van mijn zwangerschap had ik zwangerschaps vergiftiging
dus mijn bloeddruk was veel te hoog????180/ 120 dus dan weet je het wel hoe dat dat raar kan verlopen,
maar dat wil niet zeggen natuurlijk dat dat ook bij jou gaat gebeuren,
wanneer krijg je de uitslag??
ik hoop dat je snel iets weet want zo is het ook niet leuk meer,
ik hoop ook echt op beter weer hoor, zo is het niks,
als het over twee weken nog niet beter is ga ik echt mijn zwembad leeg laten duurt ook wel weer twee dagen met een tuinslang, en dan opruimen , en dan zien we volgend jaar wel weer,
mocht het nou echt nog heel warm worden?? in september? dan zet ik het kleine badje nog wel op,
kan ze toch wat afkoelen,
maar ik geloof niet dat dat nodig is,
nou meid doe rustig aan, en ik hoop je snel weer te horen,
xxx wendy

Hoi Wendy,
Had jij toen ook een lage bloeddruk of was je ijzergehalte niet goed?
Ik heb nl een veel te lage bloeddruk maar mijn ijzer is vandaag pas geprikt dus ik weet niet of dat die goed is.
Maar aangezien dat mijn bloeddruk zo laag is denkt ze echt dat het daar aan ligt en niet aan mijn ijzer.
Ik zal het volgende week als ik de uitslag heb zeker weten.
Heeft die duizeligheid bij jou lang geduurt?
Gr Lisette

hoi hoi, ja mijn bloeddruk was toen ook heel laag, maar op een gegeven moment kwam er ook bij dat mijn ijzer gehalte te laag was, dus misschien is dat bij jou ook,
krijg je pas volgende week de uitslag???
en als je dan in 1 keer opstaat heb je dat ook heel erg he?
tenminste ik had dat wel,
ik hoop dat je je echt snel beter gaat voelen,want als je zo nog 20 weken door moet, dan duren die 20 weken toch wel heel lang!!
rust goed uit,
tot snel xx wendy

Hoi Wendy,
ze hebben niet gezegd wanneer ik de uitslag krijg maar meestal staat voor bloedprikken drie dagen dacht ik.
en bij mij zit dan het weekend ertussen dus ik denk dat ik het maandag of dinsdag wel weet.
ik hoop dat ze me wat kunnen geven maar dat kan alleen voor mijn ijzer.
dus even afwachten maar.
ik ga vandaag wel wat in huis doen want dat stilzitten daar word ik gek van.
hoe is het verders allemaal met jou?
ik hoop dat je deze maand eens wat meer geluk zult hebben hoor.
volgens de paragnost wel he.
ik vind wel dat je heel sterk bent geworden de laatste maanden.
maar je hebt ook een mooi klein wondertje thuis die je goed kan afleiden he.
gr lisette en misschien tot vanmiddag of vanavond.

hoi hoi, dacht ik gisteren dat mijn ongi af aan het nemen was!! want het werd al weer wat minder, maar helaas niet waar vanmorgen weer volle bak,
ik weet niet hoe dat dat kan hoor, dit is echt abnormaal, heb geen buikpijn meer gelukkig dat scheelt wel,
maandag moet ik toch terug komen bij de gyn maar dan hoop ik toch wel dat het weg is, want ik vind het toch al zo vies als ik ong ben, laat staan dat ik een echo moet laten maken,bah bah,
maar ja wat moet dat moet de gyn heeft wel ergere dingen meegemaakt denk ik!!ha ha
ik ga niet meer naar die paragnost toe, hij zei ook dat het goed voelde twee weken geleden, ja mooi niet werd mooi ong!! dus ik hou het gewoon bij de gyn , daar kunnen ze denk ik heel wat meer,we wachten gewoon af,meer kan ik toch niet doen,
ik moet eigenlijk de 15de bij de paragnost terug komen dan ga ik nog 1 keer en dan vraag ik de rekening om aan de cz door te sturen, en dan hou ik er mee op,
dan ga ik gewoon in het ziekenhuis verder,
en hoe gaat het vandaag bij jou?
hier is het lekker rustig emille werken ons joelle is vandaag bij oma spelen, kan ik mooi alles lekker poetsen ,( op mijn gemak) zonder gezeur,
en dan is het alweer weekend, ga je nog iets leuks doen??
wij niet zo veel, emille moet morgen werken, en zondag moeten we naar een verjaardag,en dan is het vakantie!!!! voor mijn mannetje,( ik heb altijd vakantie haha)
hoop wel op wat beter weer, maar ja dat zien we wel weer,
nou meissie ik ga nu verder met poetsen en dan hoor ik je straks nog wel,
dikke kus van mij

Terug
Bovenaan