liselotte!!

Hoi Wendy,
hier is alles goed op de dagelijkse klachtjes na dan.
ik hoop dat je maandag een beetje wat te weten komt.
wij gaan zo lekker uit eten met zijn drietjes en dan morgen lekker relaxen.
ik wens je een prettig weekend en ik hoor je nog wel.
gr lisette

hoi hoi, wat een regen he?? lijkt wel herfst!! maar niet getreurd van de week wordt het beter weer gelukkig!! ik hoop dat de gyn morgen een antwoord heeft op mijn vragen, anders ga ik weer naar huis zonder iets te weten en daar wordt ik ook niet goed van,
ik ben nog steeds ong!!!! toch niet normaal, normaal 4/5 dagen en nu zIt ik morgen al op dag 11??????
nou ben benieuwd morgen?
wij gaan vandaag ook niet heel veel meer doen, vanavond gaan we bij ons pap en mam eten en daarna moeten we even naar een verjaardag, en dan weer lekker naar huis,
en morgen naar het ziekenhuis en daarna ook weer naar een verjaardag van ons petekindje wordt   1 jaar!!
en dan is het alweer dinsdag, en dan zien we wel weer verder,
nou meid een hele fijne zondag nog en tot snel,
xxx wendy

Hoi Wendy,
ik hoop ook dat ze je morgen wat verder kunnen helpen want hier word je maar moedeloos van he
ben je nog veel ongi of is het bruinige vloed wat er nu uitkomt.
want sinds dat ik gestopt was met de pil was ik nog maar kort ongi maar bleef nog zeker een week langer bruine vloed houden.
dat was wel vervelend want je loopt constant met inlegkruisjes in.
ik moet dinsdag voor mijn 20 wken echo en word nu al een beetje zenuwachtig.
ook word ik echt benieuwd naar het geslacht.
ik wil het niet weten maar het lijkt me wel moeilijk om niet te vragen.
ach ja ik mag niet klagen.
hoor je vanavond nog wel en anders morgen.
gr lisette

He meissie,
Hoe was het vandaag?
Heb je die discussie met missmama al gelezen.
De gezelligheid is hier echt hard achteruit gegaan de laatste maanden hoor.
Gr lisetteeee

he meid,
spannend he voor morgen, ik zou het wel vragen hoor!! kijken of het waar is het pendelen!!
ik ben vanmorgen bij de gyn geweest, en wat denk je ? nog steeds geen eitjes die in aantocht zijn,maar omdat ik nou nog vloei, mocht ik kiezen, of weer een kuur provera voor het stoppen van de menstruatie en dan wekt het eigenlijk weer op dus dan zou ik ook weer een eisprong moeten hebben??? of ik mocht ook afwachten tot dat mijn menstruatie van zelf op houd,
nu heb ik er voor gekozen om tot vrijdag afwachten en als ik dan nog ong ben dan ga ik toch starten met de provera kuur,
het word nu wel minder maar morgen vroeg kan het gerust weer volle bak  zijn??
ja daar  wordt je ook niet vrolijk van,
maar ja ik wacht maar weer af, ik heb nu zoiets van wil ik hier wel mee door gaan??  van de ene kant zeg ik nee, maar van de andere kant zeg ik ja want als ik dadelijk van de 4 weken ruim 2 weken ong ben dat is ook niet goed,
ik voel me nu al beroerd en duizelig, en dat komt door dat ik nu al zo lang ong ben zegt de gyn?ja dat zou wel kunnen he??
maar ja als het maar gewoon van eigens stopt dan ben ik al heel blij want ik zit eigenlijk niet zo te wachten op die med!!maar  ja wat moet dat moet!!
nu ga ik stoppen, want ben zo moe ik ga zo slapen, maar laat  je morgen wel iets horen!!!
tot snel
xxxxx wendy  

haha, dat is toevallig zitten we alle twee  tegelijk een bericht te typen!!
ja ik heb het gelezen ja niet normaal hoe hier de laatste tijd wordt gereageerd!!
maar ja zolang wij maar aardig blijven tegen elkaar haha  dan komt alles goed!!
doei doei

Hoi meissie,
alles goed vandaag?
ik hoop dat je ongi nu ver weg zal zijn.
ik heb vanmorgen de 20 weken echo gehad en alles was goed.
mijn moederkoek ligt voor dus vandaar dat ik weinig leven voel.
het was een druk baasje.
kon niet stilliggen.
gr lisette

Terug
Bovenaan