liselotte!!

Hoi wendy,
ben net thuis van het werk en heb eerst gegeten.
dat waren nogal wat berichtjes.
vind het wel fijn dat je me ziet als iemand waarbij je alles kwijt kan.
o ik zit gewoon helemaal in de spanning met jou.
gaat de huisarts morgen ook een test doen of niet?
ik begrijp zo wat je bedoelt met je zenuwachtigheid om te testen want dat had ik de laatste maanden ook.
heb je vaak last van schimmelinfectie.
ik heb dat zelf meestal van een antibiotica kuur.
mijn huisarts zei de laatste keer dat je dat ook kan krijgen omdat je zwanger bent.
en bij mij klopte dat deze keer.
mijn kindje heeft deze week ook nog vrij.
zonde van het weer ja maar ja.
ik ben wel weer gaan werken maar voel me nog niet voor honderd procent.
mijn buik doet af en toe nog veel pijn maar ja het is voor het goede doel he.
gr lisette

hoi hoi, nee de huisarts doet morgen geen test , ik durf echt nog niet, ik wacht tot woensdag af, en dan zie ik het wel, ik durf gewoon echt niet!!
dan ben ik 4 dagen overtijd en dat kan dan bijna niet meer!! een cyclus van 32 dagen,
als het inderdaad mijn eisprong was wat ik toen gevoeld heb dan had ik gisteren ong moeten worden!!
maar ik vind het zo eng dat ik die buikpijn blijf houden,
mijn moeder vroeg en???? ik heb gezegd dat ik vandaag ong ben geworden, ze zijn volgende week 25 jaar getrouwd en als het inderdaad zo is dat ik dan echt zwanger ben, dan geef ik ze een kaart met de mooiste tekst erin!!!
ik hoop   het zo!! ik heb meerdere keren gedacht dat ik zwanger was maar nu is het wel heel anders!!!! ik hoop dat ik dadelijk wel kan slapen,en ook morgen vroeg door kan slapen als mijn man om 05:00 gaat , vanmorgen was ik klaar wakker van de spanning!!
ik hoop nu op een betere nacht!!
nou meid , tot morgen weer, en bedankt voor het luisteren!!!!
welterusten,
xxx wendy

Hoi Wendy,
hoe is het nu met je?
Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Ik hoop van wel voor je.
Ben benieuwd wat de dokter zegt vandaag.
Je moet er wel even bijzeggen dat je overtijd bent hoor.
Dan kan hij rekening houden met medicijnen.
Ik hoop echt zo hard voor je dat de rd wegblijven.
Ik zit gewoon helemaal in de zenuwen voor je.
zou echt geweldig zijn voor je ouders als je het dan zou kunnen vertellen.
ik ga nu werken en dan hoor ik je vanavond wel weer.
gr lisette

hoi hoi, je hoeft niet meer in spanning te zitten ik heb net een test gedaan en wat denk je?? negatief natuurlijk, nou laat die k..duivels dan maar komen!!!
maar ik moet maandag naar de gyn , en dan ga ik wel eens even met hem babbelen over hoe en wat nu verder, want ik vind dat ik nu geduldig genoeg ben geweest!!!
nou meid tot dadelijk denk ik wel weer, ha ha
groetjes wendy

PS   : ik was bij de dokter geweest en waarschijnlijk heb ikweer een infectie heb weer zalf mee gekregen, dus smeren maar weer!!!
alleen de hulzen die er bij zitten mag ik niet gebruiken, ivm een eventuele zwangerschap!! nou ben maar niet bang , dat zit er niet in!!
maar ik heb vannacht lekker geslapen, en vanmorgen gelukkig ook door kunnen slapen, probeer toch nog wel een beetje uit te slapen want volgende week is het weer afgelopen ,
zou ik nou dan toch te vroeg getest hebben???
ik weet het niet hoor, maar er is echt nog niks te bekennen, alleen een beetje buikpijn met vlagen ook niet continu!! ik ben zo bang dat ik neg test omdat ik weer een  infectie heb!! nou ik wacht tot het weekend en als ik dan nog niet ong ben dan doe ik nog maar een testje!!
hoeveel uur werk jij eigenlijk in de week?? en mag ik ook vragen wat voor werk je doet?? we hebben het wel altijd over zwanger raken gehad en zwanger zijn!! maar we kunnen het natuurlijk ook over iets anders hebben, een keer wat anders ha ha
tot snel weer,
xx wendy

Hoi wendy,
jammer meid.
ik vind ook wel dat je lang genoeg gewacht hebt.
het word tijd voor nieuwe dingen.
ik werk 24 uur in de week verspreid over 3 dagen.
die verspringen elke week.
ik ben productiemedew.
deze week ben ik donderdag en vrijdag vrij en volgende week vrijdag en maandag en zo iedere keer een dag verder.
als ik straks twee kinderen heb wil ik minder gaan werken.
twee dagen denk ik
werk jij eigenlijk?
en wat voor werk?
gr lisette

hoi hoi, ik heb wel atijd gewerkt tot ik ons joelle kreeg, toen heb ik het nog even geprobeerd maar ik vond het niet te combineren doordat ik in de verzorging werkte en mijn man is vrachtwagenchauffeur dus bijna nooit thuis of heel laat!! en ik had alle werktijden dus dit was gewoon   niet meer te combineren, want anders moest ons mam om 06:00 bij ons in huis komen en dat vond ik een beetje absurd, dus toen heb ik besloten om te stoppen in de zorg, en nu ben ik nog steeds thuis omdat ik gewoon nog niet lekker in mijn vel zit, eerst was het natuurlijk ook het verwerken van mijn eerste kindje, toen ons joelle was geboren kreeg ik pas de klap, en dan komt er dit weer bij en dan weer dit , je weet wel hoe dat gaat, en nu weer dat zwanger raken dat gaat ook niet in je koude kleren zitten, maar ja ik kom er wel,
maar net als vandaag dan test ik en dan is hij neg , en dan belt mijn man op van...
 en????? hij zei gisteren avond nog ik weet voor 99% zeker dat jij zwanger bent, nou ik zie het !! en daar krijg ik natuurlijk ook weer een kut dag door, als ik het zo mag zeggen!! ha ha
maar ja nog steeds geen rode duivels te bekennen, en hoe langer het duurt des te eerder hij er iets mee doet misschien?? ik weet het niet, ik zei ook al tegen mijn man al neemt hij me 4 weken op om te kijken hoe alles werkt daar van binnen dan doe ik het zo hopeloos ben ik op dit moment!! maar ja ik kan het me wel moeilijk gaan zitten maken maar ik moet toch verder, zwanger of niet!!
nou meid, een fijne avond en misschien dan weer tot morgen!!
doei doei
xx wendy

sorry ik lees mijn verhaal effe terug maar er klopt iets niet!!
met "hij" die me dan maar 4 weken op moet nemen bedoel ik de gynecoloog!! ha ha ik las het terug en het leek wel of dat ik bedoelde dat emille , mijn man mij zou opnemen, snap je het nog??
ik hoor het nog wel als je iets niet begrijpt ha ha ha,
doei doei

Terug
Bovenaan