liselotte!!

Hoi Wendy,
hoe oud is je kindje nu eigenlijk?
en hoe oud ben jij eigenlijk?
En waar kwam je nou ook weer vandaan?
Of heb ik dat nooit gevraagd aan je?
Ik kom zelf uit een klein dorpje tussen roosendaal en breda.
ik heb eerst halve dagen geworken toen ashley nog heel klein was en toen ze eenmaal naar groep een ging ben ik twee dagen gaan werken.
ik werk nu sinds vorig jaar drie dagen in de week.
maar met twee kinderen straks vind ik dat te veel.
gr lisette

hoi hoi, ik kom uit helmond ligt bij eindhoven, ik ben 24 jaar en ons joelle is 4,5 jaar ,
wordt in oktober 5 en ik word in oktober 25!! mooi uit gekiend he!!
ik was 18 toen ik beviel van mijn zoontje jordy*
maar ik heb er wel zelf voor gekozen dat ik zo vroeg mama werd, wilde ik heel graag,   we hadden alles rond ik was al 3 jaar bij emille we woonden samen hadden samen een huis gekocht, en nu zijn we nog steeds bij elkaar en heel gelukkig alleen hebben we dan nog 1 wens en dat is nog een hummeltje erbij, we zijn getrouwd toen ons joelle 10 maanden was , was er ook lekker bij,
ben jij ook getrouwd?en hoe oud ben jij,
je dochtertje was 7 toch??
leuke leeftijd lijkt me dat lekker winkelen met je meisje enz....
ons joelle heeft nu een beetje een rotleeftijd vind , ik doe dat niet , ik kan dat niet enz... je weet wel hoe dat gaat!!
volgens mij heb ik nu je vragen beantwoord? ikkan niet terug kijken nu wat je me ook nog meer vroeg , maar hoor het nog wel als je nog vragen hebt ha ha ha,
tot dadelijk ( misschien),
gr wendy
PS ik ben er wel heel de avond want mijn mannetje komt weer eens midden in de nacht thuis!!!
dus misschien nog tot dadelijk
xxx wendy

Hoi Wendy,
ik ben niet getrouwd maar woon intussen al acht jaar samen.
onze dochter is bijna zeven en ik ben pas 33 geworden.
gr lisette

hoi hoi, nog effe snel een berichtje en dan ga ik echt afsluiten want zit onderhand dadelijk heel de dag aan de computer!! ha ha
maakt toch niks uit ofdat je nu wel of niet getrouwd bent!! wij zijn alleen maar getrouwd omdat dat makkelijker was met het huis, en ons joelle enz.... voor ons hoefde dat ook niet hoor!!
nou mied welterusten en tot morgen weer,
ik ga nu niet meer vervelen want je moet morgen werken toch???
doei doei
xx wendy

Hoi Wendy,
wij hebben er bewust voor gekozen om niet te trouwen.
in eerste instantie omdat ik graag een kind wilde en dit al veel geld koste.
toen hebben we altijd gezegd dat als ashley 5 zou zijn dat we dan zouden trouwen.
maar toen hebben we een huis gekocht en ging daar ons geld in.
en nu heb ik een leeftijd waarop ik zeg dat het voor mij niet meer hoeft.
ik vind het prima zo en het maakt gewoon niets uit.
vind het wel raar dat jou ongi niet doorzet hoor meid.
zou je misschien toch te vroeg hebben getest?
welke test heb je gebruikt?
die van het kruidvat is als beste uit de test gekomen.
gr lisette

hoi hoi, ik hoef niet meer te testen!! de RD zijn er weer, vanmorgen toen ik wakker werd had ik "de" buikpijn ik dacht nou hoor daar zijn ze dan, ging naar het toilet, maar nog niks!! ik denk ik word gek!!!!!!!!!!!!!! daarna weer naar de wc en ja hoor daar waren ze weer,   maar dan heb ik wel 1 duidelijkheid dat ik dus voortaan een cyclus heb van 31 dagen!!!
nou dan ga ik daar maar voortaan van uit!! nou zit ik eigenlijk toch te twijfelen of   dat ik maandag toch naar de gyn moet gaan?? kan natuurlijk nooit geen kwaad toch!!
nou ik kijk nog wel effe!!
tot vanavond weer,
gr wendy

Hoi Wendy,
echt shit voor je.
ik zou wel naar de gynacoloog gaan en hogerop gaan.
ik vind dat je nu wel lang genoeg bezig bent.
gr lisette

hoi, ja ik ga toch gewoon maandag naar de gyn, ik kan altijd kijken wat hij zegt!! als hij niks kan doen ja dan houd het op dan gaan we gewoon weer verder!!   fijn dat je ook op het andere onderwerp had gereageerd, zei heeft hetzelfde als mij is ook al zolang bezig enz....
maar zei heeft beter weer als ons!!!! ze woont in spanje, !!
toch fijn dat er computers zijn gekomen!!!   nou meissie geniet lekker van je vrije dagen, en hopelijk tot morgen!!
PS , hoe gaat het verder met je??????????
sorry dat ik van straks dat  niet heb gevraagd maar ik voelde me zo kut dat ik toch weer ong was geworden!! maar bijdeze wil ik het toch heel graag weten natuurlijk!!!
xx wendy

Terug
Bovenaan