M'n wereldje ingestort...Slechte uitslag nekplooimeting...

Zo, weer een stap achter de rug. Nu nog wachten op die goede uitslag!!! En zo gaat deze moeilijke tijd toch voorbij!!!
Een jongetje, tja daar kan ik niet over mee praten. Twee meiden hier. Maar zo moeilijk zal dat niet zijn

Hallo Roos,

Tot nu toe had ik nog niet gereageert, maar ik heb wel steeds mee gelezen en veel aan je gedacht.
Als je intuitie zegd dat het goed is dan komt het vaak ook wel goed (naar mijn gevoel). Moeder instinct.
Maar ik wens je toch de komende twee weken sterkte met wachten.

Wat leuk zeg nu een jongentje. Hahaha mijn tweede was een jongentje (Raoul)  en de eerste weken als ik hem ging troosten zei ik altijd " ach meisje wat is er toch". Dus dat was even wennen.
Tja en het plassen met een boogje, altijd over je schone kleren heen. Erg leuk vond ik het allemaal,
Nou ik hoop dat de twee weken snel om zijn zodat je  dan echt kan gaan genieten!!!

Groetjes Saartje

Hey Roos, weer een hobbel genomen, de punctie. Ja, die naald in je buik is een  naar gevoel, maar gelukkig is dat dus achter de rug!!! Nu rustig afwachten. Is je buik alweer wat rustiger? Wat gaaf dat er een jongetje daarbinnen zit!!! Heb je nog niets gehoord verder? Hier ook 3 meiden en 1 jongen (maar dan in omgekeerde volgorde; de oudste is een jongen). Het went direct, zal je zien. Hoef je straks alleen maar een stoere kuif te maken in plaats van vlechtjes, haha! Succes met wachten!!

Hoi allemaal,
Weer een dagje verder, manlief vedacht vandaag dat hij morgen ook nog maar vrij gaat nemen, vind het wel geweldig, zo overdag met Lenthe spelen en mij vertroetelen, oudsten uit school halen...weet niet wat ik zie!Hij is nogal van het werken, maar is dus wel fijn om elkaar op de doordeweekse dag te zien!

Ik had vandaag nog flink last van mijn buik, het trekkerige gevoel van gisteren is wel weg, ben dan ook vroeg naar bed gegaan.Vandaag voelde mijn buik aan alsof ik 3 bakstenen had gegeten, echt, heel raar, zo zwaar.Nu gelukkig wat minder.

Iedereen nog bedankt voor de jongetjes-tips ha ha!!!!
@Saartje, zo leuk te lezen over het plasboogje van een jongetje!!!Helaas heb ik daar al ervaring mee ha ha!Meisjes kunnen dat liggend op de commode ook, tijdens het verschonen hi hi!!
Vind het nog een beetje eng, een jongetje, vind het echt geweldig, maar ´t is denk ik het onbekende zeg  maar, wel een heerlijke afleidign, want nu denk ik meer aan ons mannetje dan aan de uitslag...

Dank voor al jullie lieve reacties!!!
Speciaal ook voor de mama ´s die met tranen in de ogen mijn verhaal lezen (schaam schaam!) en (ik hoop dat ik ´t goed zeg) mama Manu die een kamer vol visite had voor haar ondertrouw!!!Gefeliciteerd daarvoor nog!!!In mei gaan jullie toch trouwen?
Hoop voor je op dit weer!!!

Groetjes Roos.

Hoi Roos,

Wat een leuk nieuws: een jongen!
Wel jammer dat de punctie pijnlijk was en dat je er een hele dag een rare buik aan hebt overgehouden, maar aan de andere kant: gelukkig hoeft het niet via een "echte" operatie.
Gewoon lekker  eraan denken dat jullie nu een jongen krijgen in september en verder proberen om die 2 weken leuke dingen te doen met je gezin.

Super dat je mannetje het zo lekker vindt om voor jullie te zorgen en dat hij er de tijd voor heeft genomen!
Petje af, zo'n man kun je op bouwen!

Nog  even iets heel anders:
Over  2,5 week is het  dan eindelijk  zover: de lentewandeling!
Ik zou je helpen met de voorbereidingen, zullen we dat via de mail doen of bellen?
Zowieso maak ik deze week nog de €5 naar je over, maar ik ben beschikbaar voor dingen te regelen of voor te bereiden.

Liefs Monica   en geniet maar lekker van je frummel in je buik!

hoi roos,

Fijn dat de punctie goed is gegaan en dat je morgen ook nog lekker van je man en je meisjes kan genieten vanaf de bank...
Je schreef erover dat je het onbekende van een jongen spannend vind...
Wij hebben een jongetje, en het is zo heerlijk genieten (sorry ik weet niet wat het is om een meisje te hebben)
Ook al zijn er weinig kleertjes te koop voor een jongen in verhouding met een meisje maar dan zijn er nog zoveeeeeel leuke stoere dingetjes te koop!
Ook hoor je veel dat jongetjes heel erg vaak mama's kindjes zijn.
Hier is dat wel zo, hij is zo lekker aanhankelijk, veel knuffelen en komt vaak kusjes geven.... ook met mijn man vind hij spelen zo ontzettend leuk.
Nu proberen ze vaak te voetballen, hihi, dan rolt mijn man met de voet de bal naar Daniël toe, en nu Daniël kan lopen probeert hij ook echt tegen de bal te duwen met zijn voetjes... zo leuk!
Ook gaf het bij de geboorte voor ons gelijk aanleiding om mijn man te vernoemen in de doopnaam, en heet Daniël met zijn doopnaam;
Jan Willem Daniël.
Daar is mijn ook zo trots op!
Als we weg gaan ergens op visite of een dagje ergens heen, probeer ik vaak dat mijn kerels dezelfde kleur kleren aan hebben, dat vind ik zelf heel gaaf!
Je hoort dan echt mensen erop reageren; oh wat stoer zo, vader en zoon!
Ze lijken ook echt zoveel op elkaar.

Ik kan nog uren vertellen over hoe gaaf een jongetje is, maar ga er een eind aan breien.

Geniet lekker van je rust en blijf vertrouwen erin hebben dat alles echt zeker goed komt!

liefs marina

Hoi,

Wat fijn om te lezen dat jullie ervan overtuigd zijn dat het een gezond kindje is, je hebt tenslotte ook al 3 gezonde dochters... en nu dan een jongetje..haha..wat zal die vertroeteld worden door al die mama's in spe!
Hier een echte jongensmama ik heb er drie zoals je waarschijnlijk wel weet!
Ja wat kan ik zeggen, ze zijn heel anders dan meisjes, ik heb echt van die stoere mannen die overal opklimmen, altijd zwart zijn, broeken kapot hebben van de slidings! Ook de jongste heeft tegenwoordig (15mnd) een zwarte snoet en ook zijn luier kan ik een zandbak mee vullen..haha
Is toch wel heel anders als meisjes ik heb vaak een nichtje van de jongens te spelen of het buurmeisje of een ander vriendinnetje dat vind ik dan ook wel weer heel leuk, haartjes vlechten ofzo..
Nou meid geniet maar van het lekkere weer en dan vliegen die twee weken hopelijk voorbij, kids natuurlijk bijna vakantie, dan heb je wwarschijnlijk niet eens tijd om na te denken, die van mij zijn nu net weer met school begonnen en ik heb mijn werk nog niet ingehaald..haha

Fijne avond
Groetjes MJ

@Mama momo, goed plan om de  laatste dingetjes voor de lentewandeling door te nemen, erg fijn dat jij mij wilt helpen!!!Bij deze mijn mailadres, mail me bijv. even jou mailadres, dan geef ik je mijn tel.nummer.Kunnen we even verder kletsen, gezelie!

@Marina en Mary Jane, leuk al jullie ervaringen met jullie zoon en zonen te lezen!!!
Verheug me er enorm op!!!
Heerlijke verhalen!!!
Toch herken ik wel het een en ander in jullie zonen-ervaringen bij mijn dochters.Mijn oudste dochter is een echte rauw-dauwer, de middelste is het prinsesje (Lees, het pittige prinsesje) en Lenthe is gewoon Lenthe, een popje zeg maar.Heb ooit gezegd, mocht ik geen zoon krijgen hebben we altijd Noa nog (mijn oudste meid) ha ha!!!

De girls hebben hier inderdaad bijna vakantie, vanaf vrijdag zijn ze 2 weken vrij.
Komt mij ook wel mooi uit, want ik kan mijn buik nauwelijks meer verhullen, en voor er vragen komen van andere moeders op school wilde ik toch wel eerst de uitslag weten...En die krijg ik dus halverwege de vakantie, dan kan ik met een fijn (hopelijk) gevoel na de vakantie de meiden naar school brengen en lekker uitdijen...
Vond het wel fijn om de 1e helft van deze zwangerschap in stilte door te maken.Mijn familie weet het ook nog niet, ja 1 nichtje.Zij paste op Lenthe tijdens de punctie.En natuurlijk mijn ouders en broers.

Enfin, we zien wel.
Dank voor jullie verhalen weer!!!!!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan