Hoi allemaal,
Weer een dagje verder, manlief vedacht vandaag dat hij morgen ook nog maar vrij gaat nemen, vind het wel geweldig, zo overdag met Lenthe spelen en mij vertroetelen, oudsten uit school halen...weet niet wat ik zie!Hij is nogal van het werken, maar is dus wel fijn om elkaar op de doordeweekse dag te zien!
Ik had vandaag nog flink last van mijn buik, het trekkerige gevoel van gisteren is wel weg, ben dan ook vroeg naar bed gegaan.Vandaag voelde mijn buik aan alsof ik 3 bakstenen had gegeten, echt, heel raar, zo zwaar.Nu gelukkig wat minder.
Iedereen nog bedankt voor de jongetjes-tips ha ha!!!!
@Saartje, zo leuk te lezen over het plasboogje van een jongetje!!!Helaas heb ik daar al ervaring mee ha ha!Meisjes kunnen dat liggend op de commode ook, tijdens het verschonen hi hi!!
Vind het nog een beetje eng, een jongetje, vind het echt geweldig, maar ´t is denk ik het onbekende zeg maar, wel een heerlijke afleidign, want nu denk ik meer aan ons mannetje dan aan de uitslag...
Dank voor al jullie lieve reacties!!!
Speciaal ook voor de mama ´s die met tranen in de ogen mijn verhaal lezen (schaam schaam!) en (ik hoop dat ik ´t goed zeg) mama Manu die een kamer vol visite had voor haar ondertrouw!!!Gefeliciteerd daarvoor nog!!!In mei gaan jullie toch trouwen?
Hoop voor je op dit weer!!!
Groetjes Roos.