M'n wereldje ingestort...Slechte uitslag nekplooimeting...

heey roos

ja wat kun je dan schrikken
laat ze dan idd wat later bellen  
bijv 2 dagen erna ofzo
als ze je toch al hadden gezegd dat het 8 weken kon duren
maakte die 2 dagen ook niets meer uit

enne nog bedankt voor je felicitatie
ja klopt we gaan 25 mei trouwen
hoop ook echt dat we mooi weer hebben

alleen had ik van de week wel weer iets hoor
had al een jurk
en ik kom weer bij haar teug om de jurk in te laten nemen
heeft ze me daar toch een prachtige jurk hangen
ik moest hem gewoon aanhebben
en ja hoor heb toch maar die mee genomen hahah

liefs mij  voor jullie allemaal

Hoi Lientje,
Ja, zenuwen nu de baas.
Ben nu precies 1 week na de punctie, dus heb in ieder geval de angst op een miskraam nav de punctie zelf achter me gelaten.Dat zit in ider geval  goed.
Ook weet ik dat als je 1 week na de punctie nog niks hebt gehoord het al 'de goede richting' op gaat, zoals ik al 'ns verteld hebt, mocht het Down zijn dan zou je het eerder horen.
Dusss, nog 1 weekje en dan de uitslag!!!!
Groetjes Roos.

Wat vreselijk toch die spanning!!! Waarom kunnen ze goed nieuws ook niet eerder brengen?? Stres is toch ook niet oke voor je kleine vent... Gelukkig denk je erg positief en dat moet je blijven doen! Heel veel succes nog deze  (lange) week!   Ik hoop snel goed bericht van je te horen!
Liefs Kim

Hoi Kim,
Ze mogen niet al eerder je de negatieve of positieve uitslag geven omdat ze de hele kweek (je vruchtwater word op kweek gezet) willen afwachten.Dan hebben ze 100 % garantie, en dat wil je natuurlijk horen...dat het 100 % duidelijk is.
Moet zeggen, in het ziekenhuis ontkende ze dat je bij slecht nieuws het al binnen 2 dagen te horen krijgt.Officieel moeten ze gewoon de regels volgen en de hele kweek afwachten ook al ziet het er na 2 dagen al uit dat het wel Down is.
Maar ja, de verloskundige maakt dit soort situaties vaak mee van de andere kant en ze zeiden me dus dat ze uit ervaring spraken en me vertelden dat je al vrij sne, met een paar dagen uitslag krijgt mocht het verkeerd zijn....
Dussss.....zit echt af te tellen...nog 6 dagen.
Maar ik merk wel dat ik er niet elke minuut van de dag bij stil sta hoor, heb zoveel afleiding om me heen, vooral nu de oudste 2 vakantie hebben, we zouden een weekje weg gaan, maar daar had ik niet zoveel zin meer in, ook al ben ik er nu niet zo mee bezig ik ben wel gespannen, en wil thuis zijn als DE brief komt...
Enfin, de uitjes en tripjes naar de Efteling doen we in hun 2e vakantieweek, na de uitslag, ben ik vast wat relaxter...
Groetjes Roos.

Hoi Roos,

Iedere keer als ik zie dat je gerageerd heb in dit topic heb ik zoiets van en zou ze wat weten.
Ik vind het echt knap hoe je hier mee omgaat.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu niet zo'n zin heb in een vakantie.
Maar als je maandag goed nieuws krijgt ziet je wereld er ineens heel anders uit.
Dan gaat het echte genieten beginnen en dan is de efteling ineens veel leuker.

Ik duim nog steeds heel hard voor je maar, als ik jou berichten zo lees dan kan ik ook alleen maar positief denken

En ik vind jou echt een voorbeeld voor de mensen die in dezelfde situatie zitten.

Gr Lique

Hoi Roos,

Ik weet niet hoe ik in dit geval zou reageren, maar ik heb er echt bewondering voor hoe positief jullie zijn.

Ik ga heel hard voor jullie duimen dat de uitslag snel bekend is en dat het natuurlijk een goede uitslag is zodat jullie verder een onbezorgde zwangerschap hebben.

We hebben zowieso nog even contact over volgende week zaterdag, ik zal even de vraag over dieten/allergieen op het forum zetten.

Liefs Monica

Hoi Roos, ben ik weer...

Zie net dat je de vraag over allergieen en  dieëten al hebt gesteld bij het topic spreekuur voor de lentewandeling...

Ik wacht het even af, ik hoop van het weekend dan te kunnen bedenken wat voor lekkers ik allemaal ga maken.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan